wat zouden jullie doen? (te weinig betaald)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

gister ochtend heb ik bij de etos 4 pakken pampers gehaald de grote pakken van 14 euro.
    nu had ik veel spullen wat ik moest af rekenen en de kassabediende zei "doe de pampers maar in de tas geef mij maar 1 pak" dus ik geef aan 4 pakken te hebben en ik stop ze in de tas.

nu blijkt dus nu dat ik de bon aan het nakijken ben. dat ze maar 3 pakken heeft aan geslagen tegen een actie tarief van 10 euro per pak. dus 30 euro af gerekend. ipv 46 euro.

ik ben dus zo dat ik ermee terug ga maar mijn vriend zegd dan had ze beter op moeten letten want je heb het nog gezegd

ben ik nou z'n pietlut of zouden jullie ook terug gaan morgen.

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik zou er niet mee heen gaan hadden ze maar beter op moeten letten dan

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja eerlijk duurt het langst! Ik bedoel je gaat ook terug wanneer je teveel wordt aangeslagen!

Mijn vriend zou hetzelfde zeggen als de jouwe hoor... al vaak ruzie om gehad.

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ik zou het wat anders vinden als je bewust wist dat ze te weinig aan had geslagen bij de kassa.
    Maar nu kom je er thuis achter , ik zou het lekker zo laten hoor.
    Een mazzeltje is ook weleens lekker toch?
    En Etos gaat er echt niet failliet aan hoor ;)

5. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik zou niet terug gaan! je heb aangegeven hoeveel pakken je had, dan had ze maar beter moeten luisteren en alles juist in moeten voeren ;)

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Echt niet dat ik terug zou gaan, moeten ze maar beter opletten. Als het nou bij een klein winkeltje was, maar bij een etos of kruidvat of andere grote bedrijven, ga ik echt niet terug!

7. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ik zou ook niet teruggaan, etos is zo'n grote organisatie. Als je er echt problemen mee hebt maak je die 16 euro toch over naar een goed doel. Ben jij van je schuldgevoel af.

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nu nog teruggaan? Neh... dan moet jij extra moeite doen voor haar fout.
    Als je er bij de kassa zelf al achter was gekomen had ik het een ander verhaal gevonden.

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Ik zou niet terug gaan. Als de cassiere een fout heeft gemaakt, waar ze op aan gesproken kan worden (bijv. teveel terug gegegeven dus kassaverschil) dan zou ik wel terug gaan. Die 16 euro kan de etos wel leiden hoor!
    En wat foxter zegt, als het klein bedrijfje is zou ik het minder snel doen.

10. Que

Que Niet meer actief

Zou echt niet terug gaan!!!

Ik had het pas bij de prenatal. Ik had 2 traphekjes een speentje en een knuffel. Had van de knuffel het kaartje afgetrokken en die in haar hand gegeven. Ze was bezig met de traphekjes omdat we niet zeker wisten of het de juiste kleur was. Al met al loop ik weer buiten en kijk op de bon. Ja hoor knuffel van 15 euro vergeten af te rekenen. Tja dan moet je maar beter opletten dacht ik toen bij mezelf!!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar ook ik zou er niet mee terug gaan. Dan had de cassiere maar beter op moeten letten.

Mijn moeder vertelde laatst ook dat ze 3 afgeprijsde broeken kocht bij de Hema voor mijn broertje, en dat ze bij één broek ipv 18 euro, 0,18 had aangeslagen, dus 18 cent. Ze is er mooi niet mee terug gegaan. Gewoon een domme fout van de cassiere.

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    neeh, zou ik ook echt niet om teruggaan... had ze maar beter moeten opletten.. en ze worden er echt niet armer om hoor ;)

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou wel terug gaan...
    heb zelf weleens gehad dat ik bij het boodschappen doen nadat we buiten warer erachter kwam dat er nog een fles sinas onderin lag... dan ga ik wel terug... met een broodje ook weleens gehad...

het is misschien wel de fout van de cassiere maarja...

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Als ik tijd zou hebben zou ik terug gaan. Ik heb alleen altijd erg weinig tijd en ik zou me niet in alle bochten wringen om perse terug te gaan.

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Eenmaal thuis zou ik niet meer teruggaan. Als ik het meteen merk zeg ik het wel (ook te eerlijk, idd, haha). Teruggaan vind ik onzin. Niet jouw fout, want je hebt het duidelijk gezegd.

16. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik ga ook niet terug. Had ze maar beter moeten opletten.
    ik heb het wel eens gehad bij de AH. 2 kratten bier op het karretje. Keurig gezegd. Ze geeft me zo'n sticker om er op te plakken en achteraf blijken ze niet te zijn aangeslagen. Er staat op de sticker "ah betaald", nou inderdaad :D.

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

die grote bedrijven zullen er niet zoveel van merken... maar wij hebben een heeele grote speelgoedwinkel, waarvan ook mensen zullen denken dat het een keten is. En mijn vriend werkt er dus kei en keihard voor... als ik zou weten dat de winkel echt van iemand is zou ik altijddd terug gaan :)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    voor een pak luiers zou ik ook niet terug gaan.

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Als ik het in de winkel zelf of bij het naar buiten gaan opmerk ga ik er mee terug. Maar eenmaal thuis niet meer hoor...
    Moet jij er ook nog weer extra moeite voor doen.

Bij een kleine buurtwinkel denk ik daar dan nog weer anders over, maar die zit over het algemeen ook wel wat dichterbij ;)

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    De manier waarop het gegaan is en aangezien je er speciaal voor terug moet, zou ik het niet doen.

Wanneer het je eigen fout zou zijn zou ik wel terug gaan.

Had laatst bijv 2 pakken sponsjes op de kinderwagen liggen en kwam pas bij thuiskomst erachter dat ze daar nog lagen (had de klep teruggevouwen en zo waren ze niet meer zichtbaar). Ben toen de volgende dag teruggegaan om ze alsnog af te rekenen.

Deel Deze Pagina