ik had gisteren en vandaag getest en volgens mij is ie nu al duidelijker als gisteren graag jullie oordeel graag. als je bv dag5 test heb je dan ook esn streepje of ie ie dan lichter dan die van mij. het is vandaag de 11de dag na mijn 1 dag ongi. alvast bedankt.
weet je het zeker. mijn vorige cyclussen waren elke keer zo lang... dan zou het betekenen dat ik er nu een van 28 a 30 dagen krijg. hij is nog wel lichter als de controle lijn. toch..... is het erg als ik vanavond ga klussen of zou ik dan te laat zijn? nee toch.xxx
heb je voor deze 2 dagen ook getest..... het ziet er na uit dat je ei er wel aankomt omdat de streep donkerder wordt maar hij moet eerst donkerder worden dan de controle streep dan staat je ei op springen
nee heb gisteren voor het eerst getest en dit is de tweede dag en hij is al donkerder. dus nou zal die morgen nog donkerder moeten zijn.... en als ie nou wee lichter is?
denk niet dat ie morgen al gelijk lichter is hoor zou gewoon nu om de dag klussen dat zit je zeker goed meid en mocht streep ineens donkerder zijn kan je altijd keer extra klussen maar om de dag nu is voldoende
he thanks ben benieuwd. zal al heeeeel blij zijn als dit een kortere cyclus is... I hope so.. en natuurlijk als het raak zou zijn deze maand. ik ben vanaf juni gestopt en pas 3 keer menstruatie gehad. heb ik 2 a 3 rondes pecht geahd. maar ja das ontpillen he.
maar he vraagje ls je nog niet voor je ei sprong zit kan je dan ook al zo streepje als mij hebben of is ie dan echt veel lichter. ik ben deze maand begonnen met die testen dus ik ben er nog een beetje onwennig mee snap je. misschien heb ik de hele maan wel van die lijntjes en moet ie bij mijn ovulatie echt veel donkerder zijn...
maar he vraagje ls je nog niet voor je ei sprong zit kan je dan ook al zo streepje als mij hebben of is ie dan echt veel lichter. ik ben deze maand begonnen met die testen dus ik ben er nog een beetje onwennig mee snap je. misschien heb ik de hele maan wel van die lijntjes en moet ie bij mijn ovulatie echt veel donkerder zijn...
gewoon klussen en als hij morgen weer lichter is wat ik altijd had de 3e test ben je in je vruchtbare dagen. sterkte en hoop dat je snel zwanger bent,
ja das niet fijn hairdresser moet zeggen ik heb geen last gehad van het ontpillen had gelijk regelmatige cyclus en na 2 maand zwanger (helaas mk) ben nu weer bezig met 1e ronde na mk. ben 19 okt ongi geworden en had nu ook mijn ei weer optijd dus ben 1 van de gelukkige denk ik dat ik geen last heb van een onregelmatige cyclus
ik hoop het ook zou het zo geweldig vinden. nou meiden ik val jullie er niet meer mee lastig en ben weer wat wijzer geworden. thnax xxx
nee dat streepje heb je niet de hele maand hij komt langzaam op en verdwijnt dan ook weer gewoon uitproberen en nu lekker om de dag klussen
haidresser, je streepje wordt zoals het ernaar uitziet nog wat donkerder. Waarschijnlijk zelfs donkerder dan de controlestreep kijk maar eens in mijn album bij mijn vage foto. Ook al is ie vaag de streep knalt ervanaf! Groetjes Fiorentina
Ik denk wel dat bij de tweede test het streepje nog iets lichter is dan de controle streep. Ik denk wel echt dat je ei eraan komt!Lekker een kortere cyclus deze maand. Waar heb je deze ovutesten trouwens vandaan? Ik ken ze niet!
zo te zien denk ik dat je vandaag of morgen je eisprong hebt meid... die van zaterdag was nog net niet positief, maar die van gisteren zoals ik die zie is die echt wel positief, waarschijnlijk heb je als je vandaag nog een keer test of een test die misschien net iets donkerder is of als gisteren idd je piek was een test die net iets lichter weer is, en zal deze ook afzakken weer tot licht... dusse als ik jou was, vanaaf lekker aan de "klus"meid.....