Dames graag jullie eerlijke advies Ik snap er niks meer van. Ik had een licht positieve test op 18-4-2016 Helemaal blij toen wilde ik niet meer testen maar Je snapt wel dat lukte niet🙈. Any way Ineens gisteren een negatieve test en toen ben ik gaan Doortesten tot vandaag maar kijk maar wat maken jullie ervan Big bazaar zwangerschapstesten
Zijn dit allemaal zwangerschapstesten meid? De eerste foto, zijn dat ovulatietesten of ook zwangerschap?
Ik vind je big bazaar testen er niet heel goed uitzien eigenlijk. Ze lopen op tot 11dpo. Op je andere testen zie ik niet echt veel. Alles met ochtend urine gedaan?
Wat vreemd! Van de bovenste testen lijkt het alsof ie lichter is geworden... De action testen zie ik wel een licht streepje op, bij de tweede tenminste
Ze lopen helaas af bij de big bazaar dus zou vrijdag nog een testen maar ben bang dat mis is gelopen.....spijt me heel erg voor je
Ik zou een kruidvattest pakken en met ochtendurine doen. En dan zou ik overmorgen testen, want het verdubbeld elke 48 uur. Ik vind het vervelend om te zeggen, maar testen die aflopen zijn niet goed meid. Voel je je anders? Je testis van 11dpo en dat is erg vroeg. Maar de 18e had je wel een positieve test en ik vind die niet zo licht.
Bedankt voor jullie reacties... Ik voel alleen heel erg mijn liezen gister, en eergister... Alleen savonds....dus voor vandaag weet ik t niet.. Verder ben ik moe...moe en nog is moe.. We gaan t zien Miss wel een schommeling in het hcg.. Wacht het wel af...
Mij is altijd verteld dat hcg zelf niet schommelt maar als je urine minder geconcentreerd is dat voor wisseling kan zorgen
Hcg schommelt niet. De concentratie van je urine kan schommelen maar ik vind het verschil tussen 10 en 11 dpo wel groot. Heb je nog meer testen? Ik zou morgen nog even een testje doen om te kijken wat hij doet.
Ik zou het met ochtend urine doen. Al die verschillende tijden en urine's geven ook geen duidelijk beeld.
Ik had op cd 13 en cd 14 een smile en op cd15 een O dus ik heb m ook gevoeld dus ik ben vrij zeker van mijn ovulatie