Meiden ik kan wel janken! Ik heb dus net wel kleding verpest met robijn zwitsal

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door me1989, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Het is inderdaad raar dat de vlekken niet in elke was zaten, maar ik denk dat het komt omdat er überhaupt alleen vlekken op licht grijs en licht blauw zaten. Zelf denk ik dus dat het op die kleuren heeft gereageerd.

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wat vervelend zeg! Hier al bijna 4 flessen op van Robijn Zwitsal en geen vlek gezien. Heb het op alle kleuren kleding, beddengoed, handdoeken etc gebruikt.

Heb niet alles doorgelezen, maar heb je contact met Robijn gehad? Ik vind het zo apart, want er zit precies hetzelfde in als alle andere Robijn wasmiddels op de geur na.

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Vorige pagina gelezen en zie dat je contact hebt gehad. Ik hoop voor je dat er een oplossing komt!

De partij die ik had is van de 1e dag dat het verkocht werd. Misschien zit daar inderdaad verschil in dat er daarna slechte partijen zijn verkocht ofzo?

Heb het trouwens ook op de babykleertjes gebruikt en heb bijna alleen maar blauw en grijs in de kast hangen.

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Wat zegt Robijn ervan?

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ben ik benieuwd!

6. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik heb een mail gehad van unilever, die heb ik beantwoord. Maar nog geen antwoord van hun gehad.

7. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Pfff...balen dat dat allemaal zo lang duurt.

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ok houdt ons op de hoogte. Ben heel benieuwd.

9. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb het wasmiddel en de wasverzachter wel in huis. Maar nu durf ik het dus niet meer te gebruiken.

10. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik heb net onderstaande mail gehad. Wat zouden jullie doen? Want ik kan een duur shirtje of broekje op sturen of gewoon sokken. Ze vragen namelijk om 1 kledingstuk en straks beslissen ze niks te vergoeden.. Daarbij kunnen sokken gewoon in een envelop in plaats van in een kartonnen doosje, want ze hebben het wel leuk over opsturen bij het postkantoor en het verzendbewijs bewaren, maar wie betaald dat (oke ik zie nu dat het een gratis postadres is, maar ik heb nog nooit gratis een pakketje verstuurd)? Ik lijk nu net een krent, maar ik heb al genoeg kosten aan de verpeste kleding.

De mail:

Wij hebben uw reactie van 08-09-2014 aan Robijn over Robijn Zwitsal Wasmiddel goed ontvangen en komen hier graag op terug.

Als eerste willen wij u onze excuses aanbieden voor de (late beantwoording van uw email. Wij hebben, de door u gestuurde foto´s, doorgestuurd naar onze kwaliteitsdienst. Om een goed onderzoek te kunnen doen willen zij één beschadigde kledingstuk ontvangen. Bijgaande zenden wij u ook een schadeformulier vult u deze zo volledig mogelijk in. Mocht het tot een schadevergoeding komen dan hebben wij alle relevante gegevens bij de hand. U kunt voor verzending het onderstaande gratis adres gebruiken.

Robijn
    Dossiernummer:
    Antwoordnummer 70559
    3070 WB Rotterdam

U kunt het het kledingstuk en het schadeformulier verpakken in een oud kartonnen doosje. Bij afgifte aan het postloket kunt u vragen om een verzendbewijs. Wij adviseren u om deze te bewaren tot dat wij gereageerd hebben. Zodra uw pakket in behandeling wordt genomen krijgt u bericht.

Wij wachten uw reactie graag af, mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Mevrouw S.D. Welch
    Robijn adviseur

Dhr./Mw. :

adres:

postcode:

Dossiernummer

Telefoon:

E-mailadres:

IBAN nummer :

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat is beschadigd:

Wanneer gekocht:

Waar gekocht:

Nieuwprijs:€

( graag de aankoopbon meesturen)

Opmerkingen:

Handtekening: Datum:

Robijn
    dossiernummer: 3525654
    ANTWOORDNUMMER 70559
    3070 WB ROTTERDAM

11. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Een antwoordnummer is inderdaad een gratis postadres dus verzendkosten zul je niet hebben.
    Ik zou een simpel kledingstuk opsturen zoals een sok (het gaat om de vlek, niet om t kledingstuk) en deze declareer je net als de rest van de beschadigde stukken. Nu maar hopen dat je van alle kleertjes bonnen hebt of het van je bankafschrift kan halen. Succes!

12. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Het deken heb ik gekregen, maar ik heb zelf net zo'n deken gekocht alleen dan als wiegdeken i.p.v. ledikantdeken, ik denk dat ik die bon mee stuur. Die was namelijk goedkoper, dus Robijn wordt daar niet slechter van.

13. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Ik heb van de week ook een pakketje opgestuurd naar een antwoord nummer.. Hoefde alleen het doosje te betalen. (Als je zelf een doosje hebt hoeft dat dus niet!!;) )
    Verder was het geheel gratis! Dus ik zou een kledingstuk opsturen waarbij je het meest zichtbare schade hebt!

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik zou een kopie van de bon op sturen, zodat je zelf het origineel nog in huis hebt!

15. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Inderdaad een kledingstuk waarop de schade het beste te zien is.

16. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Ik heb er indd ook last van gehad wel op twee goedkope kleding stukken.
    Leg nu pas de link.
    Daarna ook nooit meer gehad terwijl ik daarna nog zeker 6 flessen robijn wasmiddel heb gebruikt.
    De wasverzachter gebruik ik nog steeds in combinatie met ariel overigens!

17. lovely2be

lovely2be Actief lid

29 sep 2014
    212
    0
    0
    Verzorgende
    Almere
    Ben benieuwd hoe je dat maakt 2 de leg.

18. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afgelopen is! ;)

Deel Deze Pagina