Hoi meiden, Graag zou ik een nieuw clubje op willen starten. Onze kinderwens wordt in november 2 jaar! Inmiddels heb ik al heel veel meiden in mijn omgeving zwanger zien worden, maar ik wil ook zo graag! Gisteren ben ik met mijn vriend naar de HA geweest. Volgende week moet hij zijn zaad in leveren. Als dit allemaal goed is, dan wordt er voor mij een afspraak bij de gyn gemaakt. Ik vind het best eng allemaal, we staan aan het begin van iets, maar weten niet wat het eind zal zijn... Misschien valt het allemaal wel mee, het is goed dat het onderzocht wordt, maar toch maakt het me erg onzeker. In mijn omgeving weten mensen niet dat we zo ver zijn, en dat wil ik voorlopig nog zo houden. Ik hoop nog steeds dat ik straks 'spontaan' kan vertellen dat ik zwanger ben. Toch heb ik af en toe behoefte aan een luisterend oor/ lezend oog. Wie wil er met mij ervaringen uitwisselen en af en toe spuien wat je wilt spuien? Ik ben beniewd!
ik zit ook in de mmm. Heb alle onderzoeken gehad en nu weer wachten. Bah dat wachten haat ik! hebben jullie al meer onderzoeken gehad?
Balen zeg dat wachten! Wacht je op de uitslagen? Mijn vriend moet volgende week zaad inleveren voor onderzoek. Als dit goed is wordt er een afspraak gemaakt met de gyn voor mij. Ik vind het best eng allemaal...
even nog een vraagje: Wij hebben maandagavond voor het laatst geklust. 3 dagen met migraine op bed gelegen dus daarna niet meer.... Nu moet mijn vriend dinsdag zijn zaad inleveren. Is het verstandig om het voor die tijd nog een keer te doen en wanneer is het dan het beste? Er kan voor de beste kwaliteit het beste wat dagen tussen zitten maar ook weer niet te veel toch? Wie weet dit?