Weer door de mallemolen terwijl ik het zo ook wel best vind?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miep1985, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep1985

Miep1985 Lid

28 jun 2011
    5
    0
    0
    Nederland
    Hallo.

Ik zit ergens mee en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.
    (hoop dat ik op de goede plek zit met mijn topic?)

Ik ben 36 jaar en heb twee fantastische kids uit mijn eerste huwelijk.
    Ze zijn 5 en 8 jaar. Het lukte niet om 'gewoon' zwanger te worden dus dat is via de 'mmm' gegaan
    Net na de geboorte van de tweede ben ik gescheiden omdat mijn ex een ander had

Daarna een hele lieve man tegen gekomen waar ik inmiddels twee jaar mee getrouwd ben...

Hij heeft geen kinderen zou heel graag een kindje met mij willen, en ik op zich ook wel met hem, maar alleen als het 'gewoon' kan.
    Ik heb geen zin in weer zo'n 'romslomp' in het zh enzo.
    Maar tegelijk vind ik mezelf ook wel egoistisch omdat het vkkr mij zo wel compleet is terwijl hij nog geen kinderen heeft zelf.

Sinds 11 rondes bezig op de gewone manier en dat nog zonder resultaat dus ik geloof ook niet dat het zo zal gaan lukken.

Wat vinden jullie er van?
    Ik gun het mn man echt wel hoor maar ik heb het zelf wel een beetje gehad met zh....

2. Miep1985

Miep1985 Lid

28 jun 2011
    5
    0
    0
    Nederland
    Helemaal niemand dus.... ?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Waarom was ej voorheen in de mmm? Omdat je geen goede cyclus had...heb je je kinderen gekregen via ivf oid?

Ik denk dat niemand je antwoord kan geven op de vraag. Je moet zelf een keuze maken. En daarbij met je man praten.
    Je zou evt een compromis kunnen sluiten, 1 behandeling proberen?
    mss is zijn zaad wel zo goed dat IUI in eigen cyclus kan, dat is minder belastend qua hormonen etc.

4. Miep1985

Miep1985 Lid

28 jun 2011
    5
    0
    0
    Nederland
    Natuurlijk wil ik zelf beslissen
    Ik ben alleen op zoek naar meningen zodat ik misschien makkelijker kan besluiten

Ik ben getipt door een vriendin die hier op dit forum heel veel kletst en advies krijgt. Ze is heel blij met dit forum. Toen ze dat zei dacht ik dat het mij misschien ook wel zou kunnen helpen
    Maar eigenlijk ben ik er geen type voor (forum)

Toch bedankt!

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Moeilijk hoor, Miep.
    Je krijgt nu een beetje de afweging: wil je ook zelf graag nog een kindje of doe je het dan vooral voor je man? Als het laatste de rede is houd je het niet lang vol in de mm, denk ik. En ligt ook aan het traject wat je waarschijnlijk af moet gaan leggen. Hoe ben je vorige keer zwanger geworden in de mm?

Deel Deze Pagina