3x is scheepsrecht-club

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Gwn, Aug 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Nu ik net een tweede miskraam heb gehad, vind ik het even heel moeilijk om er echt weer voor te gaan. Nu kan dat nu ook nog niet, want mijn lichaam is nog 'zwanger', maar het hakt er wel in, zo'n tweede keer.
    Ik zou daarom graag praten met meiden die hetzelfde mee hebben gemaakt en er nu weer voor gaan, of alweer zwanger zijn. Er is natuurlijk al het 'na miskraam er weer voor gaan topic' enzo, maar ik denk zelf wel even behoefte te hebben aan een clubje met iedereen die heel erg hoopt op 3x is scheepsrecht...

Dusss... zijn er nog meer meiden die mee willen kletsen hier?? (Of heb ik een soortgelijke club misschien gemist in mijn zoektocht?).

Groetjes,
    Gwen

2. Crepe

Crepe Actief lid

Sep 3, 2008
    297
    0
    0
    Hoi Gwn,

Wat vervelend voor je dat je twee miskramen hebt gehad en de laatste dus heel recent. Hoe ver zit je nu in je nieuwe cyclus?

Ik lees af en toe bij meiden dat ze lid zijn van de 3x is scheepsrecht club maar ik weet niet of dit daadwerkelijk een club is. Ik heb hem in ieder geval niet kunnen vinden.

Ik heb ook 2 miskramen achter de rug (januari en mei) en ben nu opnieuw zwanger. Tis zeker niet makkelijk.

Sterkte met alles!

Share This Page