@momy2b, achter dat sterretje zit wel een ander verhaal dan "gewoon een miskraam".... dus dat zegt niks over hoe het deze keer gaat lopen.... Dat er helemaal indrukken kan ik me wel herinneren van de vorige keer, maar volgens mij hoorde ik het toen ook pas met 10w en een paar dagen. Als je je blijdschap steeds uitstelt kan je nooit genieten. Ik zou als ik jou was gewoon die 12 wekengrens aanhouden. Het kan inderdaad zoals je overal leest altijd nog ergens mis gaan. Zelfs na de geboorte en veeeeeeerrr na de geboorte. Geniet gewoon van het hier en nu. Dit is wat ik mezelf voorhoud. Dit maakt de echo dinsdag niet minder spannend.
Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw dus zou mijzelf graag even willen voorstellen. Ik ben 20 jaar oud, in Mei 21, ik ben sinds 2 jaar geëmigreerd naar Turkije en ben getrouwd met een Turkse man. Enn.. 6.4 weken zwanger!! Ik ben in mei 2014 gestopt met de pil om zwanger te worden, tevergeefs. Daarna heb ik in december een maand lang de pil geslikt wegens omstandigheden. Ik ben op 1 januari 2015 gestopt met de pil en ben nu dus al 6.4 weken zwanger! De kwaaltjes.. - ontzettend misselijk, moet ook echt niet aan eten denken - soms last van stekende hoofdpijn - normaal at ik alles wat los en vast zat (bij wijze van) en nu kan ik echt niet aan eten denken, laat staan het in me mond krijgen. - huilbuien uit het niets.. gister deed de televisie het niet en ik barstte in huilen uit.. uhmmm ja?? Kan er nu wel om lachen - moeheid. Ik werk niet en ik slaap op zn minst 12 uur per dag anders hou ik her echt niet vol. Ik heb juist trek in water, heel vreemd. Drink nu 2.5 - 3 liter pee dag en het valt me echt mee hoeveel ik naar de wc moet, zelfs in de ochtend komt er nier veel. denk dat de kleine veel water opeist van mij Morgen weer een inwendige echo!! Spannend!!
Lovare wij mogen donderdag 26 maart om half negen savonds voor het eerst spieken Welkom blondie 21 hoop dat je snel van je misselijkheid af bent. Hier ook de hele dag misselijk en overgeven. En ook geen trek maar met moeite toch maar proberen te eten en snel vol zitten.
@blondie gefeliciteerd . Jammer dat je zo misselijk bent, maar dat trekt hopelijk snel wel weer bij @Kusjes, met 7 weken dus spannend. Mag je wel al lekker vlot terecht
Haha ja lovare, ik val morgen weer buiten de groep. Ben benieuwd naar jouw echo! Ik ben ook echt aan het aftellen!
Idd lekker snel. Dit ivm een miskraam voor mijn dochter. En tijdens de zwangerschap van mijn dochter verongelukte mijn eerste man met 7 weken zwangerschap en een klein mannetje van 2.5 thuis. Toen de eerste echo nog samen gezien en 4dgn later was die er niet meer. Heel dubbel nu maar heel blij en zeer welkom. Wel heel spannend dus hopen op een mooie echo
Jeetje kusjes wat heftig!! Hier geen goede dag, eigenlijk geen goed weekend al.. moe, misselijk.. ik word gek als er bij de eerste echo niets blijkt te zitten. Meer zwanger voelen dan dit kan niet!
Jeetje heftig zeg maar wat mooi dat je nieuw geluk hebt gevonden . Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad en het hartje klopte. Zijn zo blij... Dit hebben wij de vorige 4 zwangerschappen niet mee mogen maken dus een eerste mijlpaal overwonnen. Volgende week vrijdag terug voor mijlpaal 2. In mei ging het toen mis.... maar voor nu eerst even genieten😄😄😄
voor alle meiden die misselijk zijn..in weel 10/11 had ik mijn piek..maar het ebgint nu langzamerhand af te nemen...het leek alsof er geen eind aan kwam...maar ben nu wel hoopvol over de komende weken...dat misselijk zijn is echt vreselijk...blijf zoeken naar iets wat helpt..bij mij helpt op wat zoets zuigen..vooral dextrose (druivensuiker) van de kruitvat...suc6 allemaal in deze spannende weken!
Wat fijn! En zeker een mijlpaal! Gefeliciteerd Is druivensuiker juist niet heel slecht? Weet het niet hoor maar lijkt me niet goed?
He Meiden, Het lijkt me leuk om jullie te volgen. Hier ook eindelijk goed nieuws, na een jaar met teleurstellingen en een operatie. Komende donderdag een inwendige echo (6 weken + 6 dagen) bij de fertiliteitsarts. Erg spannend! Hier weinig kwaaltjes. Alleen ongesteldheidsbuikpijn, vermoeidheid en meer trek in eten dan voorheen. Ik kan het bijna niet geloven. Hopelijk ziet het er donderdag goed uit. Die bevestiging heb ik wel even nodig. Liefs
Iris, welkom hier! Is dit je eerste zwangerschap? Ik heb donderdag ook mijn eerste echo, spannend hè?!
Bedankt voor de tip, dan hoop ik daar maar op. Het is hier meerdere keren per dag raak. Moest vandaag nog de boodschappen winkel uit rennen naar de auto. Was net op tijd. (Plasticzak uiteraard) Die misselijkheid zet me inmiddels vaak voor schut 😑 Maar ag het is voor een goed doel!!
Jeetje kusjes wat een heftig verhaal! Wat fijn van de echo sorraya! Gefeliciteerd Iris! Hopelijk een mooie echo Iris en butterfly. Vervelend die misselijkheid sterre, heb ik gelukkig (nog) geen last van. Vandaag heb ik de verloskundige gebeld en mag 31 maart al komen! Het is dan gewoon een intake denk ik dus voor die echo moet ik nog wel even geduld hebben ben ik bang. En vandaag heeft ook moeders voor moeders gebeld ze komen vanavond al! Vind het nu best wel spannend of die 2 strepen wel komen... Ik blijf twijfelen over hoeveel weken ik nu ben. De 1e dag van mn laatste menstruatie was op 28 januari maar had 8 maart pas een positieve test. Ik gok dat ik nu 5 weken en 5 dagen ben.
Leuke en mindere verhalen maar allemaal interessant om te lezen en te delen. Morgen de eerste. (Inwendige)echo..spannend!!! Alleen nog geen intake maar wat houd dat in?neem aan dat toch wel geinformeerd wordt over een en ander?