he gatsie meid. Heel veel sterkte. meiden die een mooie goede echo hebben gehad gefeliciteerd!! Grappig die valentijns kindjes. Waarschijnlijk hier ook. Zal er om hangen haha alleen echt idee wanneer want ,16,17,18 waren volgens de berekeningen mijn vruchtbare dagen. Deze hebben we overgeslagen omdat ik de 14de te horen kreeg dat ik mee mocht naar de tattoo conventie. Dus of vrijdag de 13de of toch de 14de haha. ben ook wel heel benieuwd hoelang ik dan zwanger ben. Dit keer dus eerder mijn vruchtbare dagen gehad denk ik....
ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben!! (dus net 4 weken) Super gaaf ! Maar af en toe speelt die angst op.. als het maar blijft plakken... Ben echt aan het wachten tot de eerste x zien/horen bij de gyn. Gelukkig met 7 weken al (vanwege pcos en medicatie) hoe zijn jullie hiermee om gegaan?
Gefeliciteerd larb. Ik kan je niet zo goed antwoord geven. Ik knuffel dagelijks met de wc zolang ik dat doe ken ik eigenlijk geen angst. Wel zenuwachtig voor donderdag haha ondanks dat het de derde is het went nooit
Gefeliciteerd! Zo te zien je eerste zwangerschap! Wat fijn! Ik vond de weken tot de eerste echo echt lang duren. En ik mocht na 6 weken al voor de eerst echo, wegens grotere kans op BBZ. Geniet ervan!
Idd mijn eerste zwangerschap, jullie ook gefeliciteerd! Hoe snel ik de dagen altijd vond gaan.. zo langzaam kruipen ze nu voorbij.. aftellen naar 13 april en hopen dat het dan goed is ...
LARB: ja, dat wachten tot de eerste echo duurt gewoon lang. Je wilt zo graag die bevestiging! Helaas niks aan te doen dan aftellen. Succes. En natuurlijk gefeliciteerd!
Thanks ! Gelukkig nog steeds symptomen en met 3 weken 6 dagen gaf mijn CB 2-3 aan ipv 1-2.. gister met middag urine ook weer een super knaller van een test.. Dus ik vertrouw er nu maar op dat het tot nu toe goed aan het ontwikkelen is.. aftellennnn...........