Kletsen tot de tijd rijp is.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

We willen ergens in de toekomst voor een derde gaan...wanneer:( geen idee:D maar het lijkt me wel leuk om met andere te kletsen die ook voor een kindje willen gaan maar nu nog even niet....:)

Dus wie kletst mee......?

Ik ben Cindy mama van 2 meiden van 3 en 1 jaar.
    Ik wilde altijd graag 3 kids maar mijn vriend wist het nog niet. Vorig weekend gaf hij dan eindelijk aan wel een derde te willen....ik helemaal blij. Wanneer we ervoor gaan geen idee.....maar tot die tijd kunnen we met elkaar kletsen hier.....:D

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Wij willen ook heel graag een tweede maar durf nu niet zo goed.
    Ik ben 23 en mama van een 1 jarige meid.

3. Alita

Alita Niet meer actief

hey Rnate! Waarom durf je niet zo goed dan?

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Reacties van familie,we zitten in het bewind, al redden we ons wel. We heben een spaarpot achter de hand die bijna wekelijk aangevult word via vriend zn werk. Maar ben zelf ook wel bang dat ik het met 2 niet ga redden. Daar bij hebben mijn moeder, zus en ik bij alle zwangerschappen HG gehad en de kans is dus groot dat ik dat weer krijg.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    hoi Cindy,
    dan kom ik ook meekletsen als je het goedvind :) . Aangezien het nogal wisselt wanneer we ervoor willen gaan.
    Ik heb een zoon van 4 en een dochter van bijna 2. Mijn vriend heeft ook heel lang niet geweten of hij een derde wilde (ik wist het al voordat ik kinderen had :D) en hij heeft ongeveer 2 maanden geleden ongeveer hetzelfde gezegd als jouw man.
    Spannend!

6. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Hallo,

Ook ik kom meekletsen en ook hier hetzelfde verhaal... mijn man heeft altijd gezegd dat ie graag 4 kids wil maar na de 2e vond hij het wel goed. Ik niet maar je moet het samen willen dus had ik me er vorige maand (eindelijk) bij neergelegd en toen bleek ik zwanger!!! Helaas is het misgegaan maar nu wil mijn man toch wel graag een 3e, alleen wil hij over een aantal maanden weer een poging wagen.

@Rnate, ik kan me voorstellen dat je dan niet zo goed durft, succes met het maken van een keuze meid!

7. Alita

Alita Niet meer actief

Wat is HG? En heel stom vam mij misschien...maar laatst had je nog een topic over je kindje die van de trap was gevallen...en daar schreef je niet zo leuk over je relatie met je vriend:(

8. Alita

Alita Niet meer actief

@mmke hey meid! Nou hier staat het ook nog niet vast wanneer...hebben het er niet eens over gehad...ik hou maar even wijs mijn mondje nu hahahaha....
    Ik wist dus ook al dat ik graag 3 kids wilde.....vriend heeft al duidelijk gemaakt dat het zeker geen 4 worden hahahahaha...

@Ils80 wat erg dat het is misgegaan!
    Hier gaan we ook nog even wachten.....maar soms denk ik...ik wil nu! En dan denk ik weer...nee wacht nog maar even.....we willen ook nog gaan verbouwen...al kan ik toch nergens meehelpen hhahahahaha dus ja kan ik net zo goed zwanger zijn...hihi......

9. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Cindy dat gevoel ken ik. Mijn man wil nu wachten tot juni/juli omdat ik steeds in 1 keer zwanger ben geraakt. Hij vindt mei of evt april vroeg genoeg voor de volgende baby (hij is bezig met het bouwen van een schuur thuis) terwijl ik dus ook het gevoel heb van IK WIL NU!!!!! En even later denk ik ook weer dat als ik nu zwanger zou zijn dat wel een aantal "problemen" zou geven met de rest van de jaarplanning... Maar ik houd ook mijn mond en zie wel wanneer hij er klaar voor is. Wellicht wil hij toch niet zo lang wachten ;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

hhahahaha zou het aan het feit liggen dat we vrouwen zijn;)...:D
    Soms denk ik wel eens.......jeetje al swe het bij 2 zouden houden hoef ik gewoon nooit meer te bevallen:$ dat is fijn! Maar ja dan denk ik weer snel...ik wil wel hahahaha...

Hoe waren jullie bevalling(en)
    Mijn eerste begon met het breken van mijn vliezen om 23uur.....uiteindelijk is ze om 9:55 geboren met de vacuum. Ze zat vast omdat ze een sterrekijker was. Ik heb 2 uur geperst, nog weeënopwekkers gehad omdat het niet vlotte, en mijn nageboorte wilde er niet uit.! Weet ik niet hoeveel van die prikken gehad om het eruit te krijgen.

Mijn tweede bevalling begon om 19uur met weeën ... niet pijnlijk nog..
    Uiteindelijk om 5:35 geboren. Deze keer zelf eruit geperst. Was toch wel erg spannend voor mij omdat ik dit bij de eerste niet kon. Wel was zij ook weer een sterrekijker en de placenta moest weer bijna verwijdert worden op de operatiekamer. Daarna nog aan het infuus gelegen omdat ik zoveel bloed was verloren en me echt niet lekker voelde.

Dus beide keren ging het niet van een leien dakje.....ik ben bij de eerste bij de gyn geëidigd omdat ik zwschapsvergiftiging kreeg. De tweede zwschap moest ik weer naar de gyn want mijn bloeddruk bleef hoog.

Nu wil ik eigenlijk graag weer naar een vk....gyn is toch anders he. Wil wel aangeven dat ik in het zk moet bevallen....mijn bevallingen thuis lijkt me niet zo`n goed idee hahaha:D

Nou ik ben benieuwd naar jullie ervaringen......

11. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik wil ook wel kletsen, maar heb nog geen kindjes zoals jullie allemaal. Wil wel heel graag!
    Ik ben bezig met afbouwen van medicatie(slaapmedicatie) en als dat gelukt is en ik een beetje kan slapen willen we er voor gaan.. En na onderzoeken die ik krijg..

Je bevallingen klinken niet heel fijn cindy! Pfff, heftig hoor!

12. Alita

Alita Niet meer actief

@2x (ik kort je af hahahaha) ja was ook wel heftig en dan nog wil ik weer hahahaha......ach je kunt het aan als vrouw..je bent ervoor gemaakt toch?!

Je mag ook meekletsen zonder kindjes hoor hihi....ik vindt het gezellig!

Mag ik vragen waarom je slaapmedicatie slikt...en welke onderzoeken je krijgt.

13. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ja, als je verder gezond bent moet het kunnen ja.. Al vind ik het nog teeds erg bizar dat het zo gaat zoals het gaat.. pff.

Fijn dat ik mee mag kletsen!

Wil het wel een beetje vertellen hoor, kort. Geen probleem.
    Ik heb last van slapeloosheid. al ruim 8 jaar en het is gekomen na traumatiche gebeurtenissen. Maar ben gewoon altijd oorgegaan en het werd erger en erger. Ik sliep op een gegeven moment alleen nog maar de uren om te overleven, verder niet. was een wrak, werd eng mager, je keek zowat door mijn huid heen en kon echt niet meer verder. Ook kreeg ik last van geheugen verlies en ging ik dus allelei dingen in mijn eigen huis niet meer herkennen. Kocht 6 x op een dag hetzelfde en dat soort dingen. Toen heb ik slaapmedicatie gekregen en daar heb ik een jaar op geslapen. Wat een opluchting was dat! Maar dat is toch niet helemaal de oplossing, want uitgerust ben ne nooit omdat je niet alle slaapfases hebt met de medicatie, en zwanger worden kan ook niet mer medicatie. Dus ik wilde stoppen en hulp, maar dat gaat niet zo heel makkelijk.
    Nu heb ik dus een arts gevonden die mijn verhaal niet geloofd en me een slaaponderzoek heeft aangeboden om te bewijzend at ik dus wel slaap en de problemen zelf het bedacht. Nou, daar gaan we voor. Beetje jammer dat hij zo bot en rot doet, maar ik heb mijn slaaponderzoek, dus net zoals hij kan bewijzen dat ik wel slaap kan ik bewijzen dat ik niet slaap. EN voor dat onderzoek moet ik eerst 3 weken zonder medicatie slapen, dus nu ben ik aan het afbouwen. En 10 april mag ik voorhet laatst medicatie innemen.
    Het gaat wel uitzonderlijk goed, boven verwachting, dus ben benieuwd hoe dat is als ik helemaal geen medicatie meer slik! SPannend!

14. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Toch nog een best verhaal geworden :D

15. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ff snel vergeten dat de winkels vandaag vroeg dicht gaan :D. Al wat meer dames, gezellig!

Cindy HG is extreme zwangerschapsmisselijkheid, ik heb 15 kg afgespuugd. Klopt idd van dat topic, maar het verlangen is er al een tijdje en dat leg je niet zomaar naast je neer ;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal 2x! In principe moeten we slapen......dus jij moet het kunnen lijkt mij. Fijn dat deze arts je wel wilt helpen....en misschien is het goed om je kinderwens te gebruiken om jezelf te stimuleren om te stoppen met die medicatie?

Maar je gaat er nu aan werken dus het kan alleen maar beter worden toch? Succes en veel sterkte hoor...

@Rnte oh dat ... heb ik hier wel al eens vaker gelezen idd....
    Maar je man ging vreemd? Of was las ik.....als ik te ver ga moet je het zeggen he...
    Maar het lijkt me wel verstandig om aan een tweede te beginnen pas als je relatie goedzit?

Kinderwens kun je ook niet zomaar naats je neerleggen maar je hebt wel de vernatwoordelijkheid als ouder om je kindje geboren te laten worden in een gezonde relatie lijkt mij?

Morgenvroeg gaan de meiden paaseitjes zoeken ....zo leuk! Gewoon bij ons in de tuin...we hebben ook nog van die Dora eitjes....nou als ze die vindt wordt ze gek want Dora en Diego is toch wel favo hier hahahaha...gaan jullie nog wat doen met pasen?

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'Zwanger worden clubs'.

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Was het topic al kwijt is dus verplaatst :).
    Nee, hij beschuldigde mij daarvan, hij is erg onzeker veel meegemaakt e.d. Je hebt gelijk hoor wat betreft een goeie relatie dan pas kinderen, alleen herken ik mijn eigen "monsterlijke" ik een beetje terug de laatste tijd als dezelfde periode dat we voor D. gingen. Ik wil erg graag maar ben ook bang...:(. We hebben gepraat hij wil graag vechten voor de relatie zijn achtergrond kwam de laatste tijd nogal de kop opsteken en ik ben nogal dominant dus het botste hij ziet ook wel in dat hij zelf ook fout bezig is geweest, tevens is er voor mij ook wat werk aan de winkel.

@2x tante, heftig zeg! Maar is dit ook de enigste medicatie die is geprobeert? Ik herinner me nog van mijn burn out dat ik inslaapmedicatie heb gekregen. Puur en alleen om in te slapen(moest er wel voor zorgen dat je min. 8 uur slaap kon krijgen), op die medicatie sliep ik ook goed en was ook uitgerust. Hoop voor je dat het goed gaat als je helemaal medicatievrij bent!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

Oh sorry dat heb ik verkeerd begrepen dan:)
    Ja soms heb je zo`n punt in je relatie dat het even niet zo goed gaat......maar als je van elkaar houdt komt het goed!
    Maar ik zou wel eerst aan je relatie werken dan niet? En ja een perfecte tijd is er toch nooit ... ik heb dat iedere keer gehad...dan wilde ik het erg graag en toch ook altijd die twijfel....nu of nog even wachten....hebben jullie dat niet ?

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @2keer tante in 1 week: heftig zeg! Kan me er ook niks bij voorstellen, ik heb juist echt heel erg mijn slaap nodig. Slaap gemiddeld zo een 9 uur per nacht. (soms denk ik weleens hoe moet dat met een baby:D) Hoop dan ook echt voor je dat het gaat lukken en jullie zonder zorgen voor een klein wondertje kunnen gaan.
    Wat dat betreft zitten we wel een beetje in hetzelfde schuitje.

Zal even mijn verhaal doen.
    Hier dus nog geen kindjes, wel gelukkig getrouwd met mijn grote en eerste liefde. Zijn nu 7 jaar samen en besloten dat we erg graag een kindje zouden willen krijgen. Nu ben ik een erge regeltante en laat dat nou niet zo handig zijn bij het krijgen van baby's, die kun je natuurlijk niet "plannen".
    Ik heb dus vaak voor mezelf bedacht waarom we nog moeten wachten etc. Ben al wel ruim een half jaar gestopt met de pil en zo voorzichtig zijn we ook weer niet met voorbehoedsmiddelen dus soms hoop ik ook stiekem dat de beslissing voor ons gemaakt wordt en we gewoon ineens zwanger zijn, erg he?:)

Maarrrr we zijn eruit. Eind juni/begin juli gaan we er gewoon voor! Het is nu nog even druk met het bedrijf van mijn man, ik heb het erg druk met werk (onderwijs) en daarnaast gaan onze beste vrienden eind van het jaar trouwen. Stel dat het gelijk raak zou zijn, loop ik daar dus met een hele dikke buik of ik beval rond die tijd. Niet de bedoeling. Vandaar dus ons besluit en dat geeft ook wel rust. Ik ga er echter niet vanuit dat het gelijk raak is, maar het is gewoon een fijn gevoel dat mocht het de 1e keer raak zijn, we er dan ook echt van kunnen genieten zonder ons druk te maken om bepaalde zaken (zoals een bruiloft bijvoorbeeld).

Zo toch nog een heel verhaal geworden, maar als jullie het goed vinden sluit ik me dus aan;)

Deel Deze Pagina