Bloedtesten zijn erg betrouwbaar en ik neem aan dat je HA al op de hoogte is van de te nemen stappen. Hij wil je echt wel even testen om te zien of de IUI nog nodig is. Succes!
Ik zie ook een streepje, maar ik zou nog wel even ook een andere test doen voordat je te vroeg juicht!
gooi er gewoon nog een test tegenaan! Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden! hihi Alvast een voorzichtige felicitatie!
Ja inderdaad nog eentje tegenaan gooien! Maar zoals het er nu uit ziet ben jij gewoon lekker zwanger hoor meid! Gefeliciteerd!
Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik heb totaal niet het gevoel ongi te moeten worden en heb voor morgen een afspraak gemaakt voor een bloedtest. Morgen om 11:50 weet ik het zeker! Ik laat het jullie meteen weten wat de uitslag is! Liefs Vanilia
Ja super heh? Ik had dit echt niet durven dromen.... Maar ik ga er nog niet van uit dat ik zwanger ben. Wil niet te vroeg juichen
nou meid zonder hormoon krijg je ecgt geen streep hoor! En het is een sensitest test? staan goed bekenden geen vals positief, en je streep is al behoorlijk goed zichtbaar ,geen vaag lijntje
Wow zeg....net nu je het niet meer verwacht! Ik zie ene licht streepje en die zou dus echt uitwijzen dat je zwanger bent. Goed dat je meteen een afspraak hebt gemaakt om je bloed te testen dan weet je het zeker. Zal voor je duimen maar voor zover ik nu zie......is ie toch echt positief hoor!
he meid ik zie ook echt een streep hoor dus alvast gefeliciteerd! ik hoop dat je bloedtest morgen ook positief is. maar als hij zoals deze test is dan is gewoon posi nou super. als je het morgen zeker weet dan horen we het van je. en geniet er dan van. liefs