Meiden bedankt, ik wordt er helemaal blij van! En stiekem begin er echt in te geloven ja... Maar het is zò onwerkelijk na al die tijd dat ik het gewoon nog niet zo goed besef. Ik moet het echt even laten bezinken. Allemaal super bedankt voor jullie lieve berichtjes. Liefs.
Ik durf nog niet zo goed om een banner te maken... Ik wacht liever nog even met de test die ik overmorgen ga doen en als die streep net zo dik als het controle streepje maak ik een banner Heel veel liefs Vanilia
Ik neem aan dat ik naar die rechter test moet kijken gezien de datum? Is dit alleen geen ovulatietest? Die linkse van Etos geeft wel licht een streepje aan ja! Gefeliciteerd hoor!
Gefeliciteerd! jullie wachten eindelijk beloond! Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie over 8 maanden een mooie beeb in jullie armen hebben!
Van harte gefeliciteerd meid! Open maar een topic bij hoera..... Snap dat het onwerkelijk voor je is als het elke maand nega was en nu opeens positief is..maar het is wel echt zo! Geen twijfel mogelijk.. Dus weg hier... lekker genieten..meld je aan bij de maart? mama's en zoek een mooie banner uit GENIET!
Ook namens mij een dikke profidiat hoor! Kan volgens mij niet duidelijker zijn,al kan ik me je voorzichtigheid wel voorstellen!Hopelijk zien we snel je banner!
Dank jullie wel meiden! Ja, ik begin het nu wel echt te geloven, maar ik heb me voorgenomen om morgen nog een keer te testen en als ik dan een dikkere streep krijg maak ik een banner aan! Liefs.
Hey meid ik heb je al gepbt maar nogmaals hartstikke gefeliciteerd ik wilde ook nog geen banner nemen totdat danjo zei huppppp geniet er nou vannnnn
Uhm positiever kunnen ze niet zijn in dit stadium hoor Je bent harstikke zwanger, wat een overduidelijke testen! GEFELICITEERD!