Zwanger in Bergen op Zoom e.o.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Flower12, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flower12

Flower12 Lid

7 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik woon in Bergen op zoom en ik ben 19 weken zwanger, ik ben 33 . Het lijkt me gezellig om in contact te komen en/of af te spreken met andere zwangere vrouwen uit Bergen op Zoom en omstreken.
    Lijkt het jou ook leuk laat dan even een berichtje achter!

Groetjes, Flower12

2. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hoi hoi,

ik uit halsteren....en ben ruim 21 weken zwanger...ben zelf 29...

hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?? :)

3. mamavang

mamavang Niet meer actief

Hoihoi, steenbergen hierzo..
    Net niet meer zwanger :D
    Wel op zoek naar nieuwe contacten..
    Gefeliciteerd jullie met de zwangerschappen!
    Geniet ervan!

4. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    dank je wel...

Linneke84 gefeliciteerd met de kleine! gaat alles goed? kan je fijn genieten?

Steenbergen is vlakbij trouwens...fiets er wel eens heen naar schoonouders hihi ;)

5. Flower12

Flower12 Lid

7 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 Flower12, 21 jun 2013
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
    Hoi,

Leuk dat jullie reageren!
    @Misty75; Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe gaat het met jou? Hier alles goed, vorige week de 20 weken echo gehad. Zo mooi om te zien!
    @ Linneke 84; Gefeliciteerd met de kleine! Gaat het goed?
    Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten, het lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen in de buurt. Ik woon nog maar 1,5 jaar in BOZ dus heb nog niet zo veel bekenden hier.

6. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hier ook alles goed tot nu toe...20 weken echo was ook allemaal goed voor wat ze konden zien....wij wonen nu iets meer dan 2 jaar in Halsteren, dus ook op zoek naar nieuwe contacten! Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten....
    verder op moment ook geen bekenden/familie die ook zwanger zijn in mijn omgeving, wat ik wel jammer vind. dus dacht ga het hier ook eens proberen hihi...;)

7. Flower12

Flower12 Lid

7 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom leek het mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen hier in de omgeving, en is ook extra leuk als je zo ongeveer gelijk op gaat met de zwangerschap. Bij mij ook niemand in de omgeving die nu zwanger is, de meeste hebben al wel een kleine. Echt leuk dat je gereageerd hebt, misschien kunnen we binnenkort wel eens afspreken. En misschien vindt Linneke het ook wel leuk om een keer af te spreken? En misschien sluiten nog wel meer meiden aan? We hebben in ieder geval een goed gespreksonderwerp, dus we zullen vast genoeg te kletsen hebben :)

8. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    haha ja aan gespreksstof niets te weinig denk ik zo ;) lijkt me leuk om een keer af te spreken!

9. Flower12

Flower12 Lid

7 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, gezellig! Misschien een keer een terrasje doen? Ik zal je binnenkort even een privéberichtje sturen zodat we wat af kunnen spreken. Groetjes, Flower12

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    is goed! terrasje is altijd gezellig. ik hoor het wel...

vanwege mijn werk, werk ik wel onregelmatig en heb ik soms hele drukke en soms hele rustige weken...maar daar komen we wel aan uit. :)

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dames! Hier dezelfde woonplaats als linneke haha. Toch wel leuk om zwangeren uit de buurt te spreken :)

12. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hoi hoi, gezellig! :D ja idd leuk om zwangeren hier uit te buurt te spreken idd...

13. Flower12

Flower12 Lid

7 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Seentjuh,

Gezellig dat je ook mee kletst! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik zag dat je in de 13e week zit, nog last van kwaaltjes of beginnen ze langzaam weg te trekken?

14. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kwaaltjes gaan langzaamaan minder worden nu gelukkig. Toch vervelend als er nog een kleine rond hobbelt. Je kan niet even een uurtje op de bank gaan liggen wanneer je moe of niet zo lekker bent haha.

15. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    dat lijkt me idd wel lastig ja...gelukkig dat de kwaaltjes nu minder worden...hopelijk voel je je snel beter...

doet de kleine niet ;s middags nog een dutje? zodat je ff mee kan slapen?

16. Flower12

Flower12 Lid

7 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat je je nu langzaam weer wat beter gaat voelen! Dan kan het genieten pas echt gaan beginnen :)
    Dat is wel wat lastiger om goed te kunnen rusten wanneer je het nodig hebt als je al een kleine hebt, dan is het een stuk zwaarder. En je moet wel heel de tijd zorgen en ook tillen, dat is laatste is misschien ook niet zo fijn nu je zwanger bent, of gaat dat nog goed?

Misschien is het leuk om een besloten (onzichtbare) groep te maken op facebook, of gewoon hier? Dan kunnen we wat meer privé met elkaar kletsen en kunnen er later altijd nog meer meiden aansluiten.

17. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, L doet nog wel een middagdutje, maar ik kan natuurlijk niet altijd even gaan liggen dan helaas ;)
    Tillen enzo gaat nog wel, maar ben hem nu al aan het leren zoveel mogelijk zelf te doen. Hij klimt sinds vorige week zelf in zijn stoel aan de eettafel enz :D
    Ook wel leuk!
    Ik vind een groep op fb wel leuk, maar met zoveel zijn we nog niet. Misschien nog even wachten of er meer bij komen? Als het hier stil valt, omdat we allemaal op fb verder kletsen, komt er zeker niemand meer bij denk ik?

18. mamavang

mamavang Niet meer actief

Aloha,
    Daar ben ik weer :)
    Leuk, iemand uit mn dorpie..
    Ik ben in oktober hier komen wonen en was toen net zwanger..
    Zware zwangerschap gehad, bedrust, dus nog niet echt kunnen socializen..
    En ook geen idee waar ik zou moeten beginnen met 'n 5 weken jongedame..

Ze doet t goed hoor alleen snachts haar huilbuien zoals nu ook..

Lijkt me erg leuk om met leeftijdsgenootjes in contact te komen!
    Of moeders van andere leeftijden :) ik ben niet zo kieskeurig haha..
    Ik ben 29 en woon samen met vriend, baby en 3 hondjes <3

Fb heb ik ook..
    Privegroepje is daar zo gemaakt toch..
    Misschien dat 1 iemand hier als contactpersoon/link kan optreden..
    In de trant van : "mail me als je bij t kluppie wilt"

Xje

19. Flower12

Flower12 Lid

7 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, zullen we dan een gesloten FBpagina aanmaken, dan kunnen we wat opener met elkaar kletsen. En dan zetten we in dit topic een oproepje voor degenen die zich nog meer aan willen sluiten. Vind je dat ook een goed idee Seentjuh? Je hebt wel gelijk dat we nog maar met een klein groepje zijn en ik wil op zich hier ook gezellig verder kletsen, maar zal dan minder open zijn omdat het een openbaar forum is. En aan de andere kant denk ik dat als er nog meer meiden uit omgeving Bergen op Zoom mee willen kletsen of een keer af willen spreken ze ook wel reageren op het oproepje om zich ook bij de Facebookgroep aan te melden. Ik had het ook een beetje verkeerd verwoord met 'besloten' FBgroep en bedoelde een gesloten/onzichtbare FBgroep waarbij iedereen zich nog aan kan sluiten.
    Ik zal eens kijken of ik de FBpagina aan kan maken, en degenen die zich dan aan willen melden die kunnen mij een privéberichtje sturen met hun emailadres zodat ik ze uit kan nodigen voor de Facebookgroep?

20. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Leuk hoor allemaal uit de omgeving...ik woon nu 2 jaar in Halsteren...ben hier samen met mijn vriend komen wonen. Sinds mei dit jaar zijn we getrouwd...en toen waren we ook al zwanger van onze eerste :D

mijn schoonouders en schoonzus wonen in Steenbergen ;) dus we komen er nog wel eens hihi...

ik moet zeggen dat ik het ook lastig vind om hier nieuwe contacten op te bouwen...mijn sociale leven ligt voor grootste deel in Middelburg waar ik ben geboren...heb 5 jaar in Goes gewoond en mijn vriend leren kennen...we hebben een jaar samen gewoon in Sint Maartensdijk en nu dus sinds 2 jaar in Halsteren....dus langzaam Zeeland uitgeschoven naar Brabant toe hihi...

Ik werk ook alweer 7 jaar in deze omgeving. Dus vind het ook wel tijd om te zien of ik hier wat sociale contacten kan opbouwen...vind het altijd leuk om te kletsen, creatief bezig te zijn, winkelen, fietsen als het mooi weer is.
    Wie weet als het klikt is het ook leuk voor onze kleintjes straks als ze met elkaar kunnen spelen. Daarnaast misschien met elkaar ervaringen uitwisselen?
    Oja wij hebben ook nog 4 katten haha. Maar die komen ook veel buiten dus dat scheelt wel...

Deel Deze Pagina