verhuizen naar harderwijk

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ennas86, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Hee dames.
    Ik heb besloten om met mijn zoontje naar harderwijk te verhuizen, om in te trekken in het huis van mijn vriend. (niet de vader van mn kind) Het besluit was makkelijk te maken, maar als ik denk aan het regelen van de basisschool waar mijn zoontje na de zomervakantie heen moet, de naschoolse opvang en niet te vergeten werk voor mij zelf, krijg ik t toch wel benauwd. Ik ken harderwijk niet, ken er geen mensen, gehalve mn vriend en schoonfamilie, en weet ff niet waar ik moet beginnen. Zijn hier meiden uit harderwijk die mij wat kunnen vertellen over leuke en goede basisscholen, naschoolse opvang etc?
    thnx!

2. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Hoi,

Ik werk in Harderwijk, dus kan je er wel het e.e.a. over vertellen. Er zijn vele basisscholen, dus het ligt er denk ik ook maar net aan waar je ongeveer in Harderwijk gaat wonen. Ik kan je niets inhoudelijks over basisscholen vertellen, maar ik kan altijd navraag voor je doen als ik weet wat voor een basisschool je zoekt en wat je belangrijk vindt. Ikzelf werk op een KDV, en wij bieden natuurlijk ook naschoolse opvang aan. Ook die zitten overal door Harderwijk heen, dus er is keuze genoeg.

Ik hoor het wel als ik je ergens mee kan helpen!

Deel Deze Pagina