Nou, ik heb even gezocht, maar ik geloof dat niemand al een derde deel is begonnen, en aangezien ons vorige forum opeens gesloten is... Hoe gaat het met iedereen? Hier alles goed. Alba is bijna 1,5 en dat is echt een gek idee. Alweer op weg naar de 2! En ja, ze begint ook al wat peuterpubergedrag te vertonen (al deed ze dat eigenlijk altijd al wel een beetje). Dramatisch op de vloer gaan liggen huilen enzo. Maar meestal is haar eigenwijsheid gewoon erg leuk. Ze kan ontzettend lachen en houdt erg van gekke spelletjes waarbij wij haar achterna zitten door het huis. Inmiddels begrijpt ze echt al heel veel en zegt ze ook af en toe iets. Woorden ze zegt (hoewel niet altijd goed uitgesproken): bal, aaien, miauw, waf, ja, nee, mama, papa, koken, barbapapa (echt waar), daar, maan, aan, pindakaas, vlag, bloemen, klaar. Ondertussen hebben we ons huis te koop gezet en hebben we ook al wat kijkers over de vloer gehad. Helaas nog geen bod. Maar aangezien we ook nog niet weten waar we naartoe willen als het verkocht is, heeft het geen extreme haast. Het zou alleen wel fijn zijn als het binnen een paar maanden gebeurt. Overigens gaat het nu waarschijnlijk alleen nog tussen Utrecht (Tuindorp), Hilversum, Naarden of Bussum. Helaas ziet de top-4 van mijn vriend er precies omgekeerd uit van de mijne. Trouwens nog bedankt voor jullie woonplaats-tips! Zo benieuwd hoe het met iedereen is! Hopelijk kunnen jullie het forum hier vinden. Ik zal even kijken of ik jullie kan vinden, maar zal misschien iemand vergeten. Alvast sorry daarvoor O, hier bekijkt ze de route in de Efteling:
Orwen, bedankt voor jouw berichtje, en lieve foto van jouw krullebol Ik ben van naam verandert, maar ik denk dat jullie wel weten wie ik ben Volgende keer meer, ben na een lange zon-dag nu op weg naar mijn bedje. Ik hoop jullie allemaal weer in dit topic te zien
Haai!!! Wat een prachtig meidje Orwen Heel herkenbaar wat je schrijft, Renske zegt erg veel woordjes, en benoemt (wijzend met vingertje) de hele dag alles wat ze ziet: poes, baah/meh (schaap), baap (?), boe (koe), woef (hond), oto, boot, mauw, papa, mama, naaatuh (nijntje). Erg leuk Tuindorp, toe maar. Heel fijne buurt Ik heb een tijdje in Tuinwijk gewoond (da's niet hetzelfde, eerder een volksbuurtje) als student, en paste op in die buurt. Wel prijzig daar, lijkt me. Wij zitten midden in een verhuizing, dus even kort wegens moe van hele dag boven mijn hoofd plafond witten. We verhuizen naar Groningen-Zuid, tegen Hoornse Meer aan, pracht van een mega huis in een rustige buurt. Helemaal wat we zochten, vrij duur en nogsteeds huur omdat we tijdelijke contracten hebben en de kostenkoper er niet uit zullen halen in die paar jaar dat we ergens zouden wonen. Foto's volgen (en staan op hyves). Nog meer nieuws: mijn manuscript is ingediend en gaat nu naar de leescommissie Ein-de-lijk!! Mijn begeleiders zijn zeer tevreden (en ik eigenlijk ook )
Hallo allemaal! Wow, evenstar, wat een prestatie! Je mag trots zijn op jezelf en genieten dat er minder drukke tijden gaan komen. Ik heb de foto's van jullie paleisje gezien, mooi! Wat een mooie meid is Alba, Orwen! Nog aan het twijfelen dus waar heen te verhuizen. Wij wonen vlakbij Tuindorp, in de Vogelenbuurt, is ook leuk wonen. Tja, ehm, Troetelbeertjes, das wel duidelijk wie jij bent . Mogen we de oude naam niet meer gebruiken? Hoop dat alles goed is met jou en je mannen. En ik ben weer zwanger! Na de vorige mk was het meteen weer raak en deze keer had ik wel mooie knaltesten. Ik ben nogal onzeker geweest, omdat ik weinig tot geen klachten had, maar ik heb nu sinds 2 dagen weer megahonger en ik begin ook al een buikje te krijgen (nu al ), dus het voelt wel weer even goed. Over een krappe 2 weken heb ik mijn eerste echo.
@Evenstar: Dank voor het compliment over Alba. Ik vind Renske ook zoooo lief! En ze kan al veel meer zeggen dan Alba. De meest basic woorden die ik het eerst zou verwachten (auto, poes, boom), blijven vooralsnog uit (Woorden als vlag en barbapapa dus weer wel ) Heb even gekeken op Hyves. Wat een leuk huis, zeg! En die tuin, dat moet echt super zijn! Zie je Renske er al rondhuppelen? Wanneer verhuizen jullie? En zo fijn dat je boek is goedgekeurd! Kan er nu niets meer fout gaan? Heb je al een idee wanneer je promoveert? Gefeliciteerd! @Krokodieltje: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat vreselijk leuk zeg. En spannend natuurlijk. Gelukkig merk je het al een beetje, dat zal wel schelen. Ja, Vogelenbuurt leek ons ook leuk, net als Wittevrouwen, maar mijn zus woont in Tuindorp, dus dat heeft wel iets extra's voor ons. Maar ja, veel groen in de buurt vinden we ook fijn, en dan zit je in het Gooi weer iets beter. Ach, eerst dat huis maar eens verkopen
Ja, het is een babbelaar... wij waren er zelf ook nogal van onder de indruk. Maar het gericht papa en mama zeggen is echt ook pas sinds heel kort. Vandaag was het bv. voor het eerst dat ze mama! mama! riep toen ik binnen kwam bij onze vrienden (die op haar passen terwijl wij in het huis bezig zijn). Alba heeft zulk mooi haar. Lijkt me wel onhandig met al het eten dat er regelmatig in haar komt haha! Renske wordt regelmatig voor jongen aangezien Lijkt op haar moeder in dat opzicht (serieus, het overkomt me nu gewoon ook, zeker omdat ik een beetje mager ben ofzo ) Spannend hoor, huis verkopen. Wij gaan steeds van huur naar huur omdat we ook steeds van aanstelling naar aanstelling wandelen (leve het academisch carrierepad, zucht). Nee, nu kan er in principe niet veel meer misgaan, maar op zich zou een commissie het kunnen afwijzen. Formeel kan dat, in de praktijk gebeurt dat volgens mij niet zo snel. Maar ik zit 'm toch te knijpen, het is iets dat ik helemaal alleen geschreven heb en nu gaat het opeens naar drie hoogleraren op andere universiteiten enzo Het is een waaaanzinnig huis. Ahum, alles zal hierna 'minder' zijn, want voor die prijs koop of huur je het niet in de randstad Maar goed. Waarom niet genieten nu het kan
Hoi Bedankt Orwen voor de PB! @Orwen wat een prachtig meisje hebben jullie toch en die krullen wauw! Spannend jullie huis te koop hopelijk krijgen jullie snel een bod. Leuk he al die woordjes. Noëlle zegt soms ook de meest ingewikkelde woorden zoals driehoek en vierkant @Troetelbeertje wie zou jij nou zijn haha Gaat alles goed met jullie? @Evenstar ik zag jullie nieuwe huis op hyves jeetje wat een geweldig huis! Wat goed dat je manusscript af is hopelijk snel de goedkeuring Ach voor je het weet heeft Renske heel veel haar en word je gek van al die staarten maken die ze er voortdurend uittrekken. @Kroko gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat je nu een knaltest hebt en veel symptonen. Hopelijk vliegen de komende 2 weken voorbij en heb je een mooie echo in handen! Bij ons gaat alles weer helemaal goed. Noëlle had een paar weken dat ze niet wou slapen in de avond en steeds meteen opstond en dan helemaal overstuur huilen want ze wou niet slapen. Gelukkig is dat nu over. Ze is nu helemaal van het klimmen en klimt echt overal op vooral op haar stoel en als we niet kijken de tafel. Dansen is helemaal haar favoriet en zodra en muziek klinkt begint ze te schudden met haar kontje en door haar knietjes zakken en met armen zwaaien. Natuurlijk is handjes draaien van k3 favoriet en danst en zingt ze mee handjes aha aha aha hahaa qua praten is ze lekker snel dus kan nu veel duidelijk maken bijv. mama speen of mama dinken (drinken)
Hey lieve meiden, Het oude topic alweer gesloten... we waren niet zo aan het kletsen meer zeker? @ Orwen Wat is je meisje toch groot!! Zo raar idee dat we ooit allemaal tegelijk zijn begonnen... ik kan me echt nog niet voorstellen dat Evi ooit woordjes gaat zeggen maar denk toch dat het allemaal al vlug genoeg gaat haha! @ Kroko Gefeliciteerd met je nieuwe knaltest!!!! Wat fijn dat het zo snel weer raak is meid!! Hoop dat je een lekkere zwangerschap hebt! Ik hoor vaak dat de 2de toch een stuk zwaarder is met een kleintje die rond dartelt! Maar stiekem kan ik ook niet wachten voor een 2de, al moet ik nog wel wachten voorlopig! Hoe is het met jou meissie?? @ Evenstar Ik ga zo ff naar je huisje kijken op hyves hoor, vergeet steeds te kijken! En wat fijn dat je manuscript af is!! Ben benieuwd wat ze er van vinden!! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar dat komt wel goed lijkt me!! Ik vind Renkse zo'n mooi meisje!! Snap niet dat ze haar aanzien voor jongen... vooral als ze gaat lachen! Dan heeft ze echt een meisjes koppie! Volgens mij ook als ze niet lacht maar ik zie bijna alleen maar foto's dat ze wel lacht Volgens mij is ze zo makkelijk en vrolijk!! Lijkt me heerlijk om een tuin te hebben, wij hopen ook eind van het jaar ergens te gaan verhuizen... maar eigenlijk heb ik er een hard hoofd in, aangezien het huis nog niet te koop staat en we waarschijnlijk niet genoeg verdienen om een groot huis te kunnen kopen Dan zou ik meer moeten gaan werken... en dat kan m'n hart dan ook weer niet aan @ Troetelbeertjes Waarom ben je eigenlijk van naam veranderd?? Moet wel een beetje wennen aan je nieuwe naam hoor In m'n hoofd heet je nog steeds anders.. Hoe is het met je jongens?? Gaat het goed?? Ik zie nu pas dat je 14 maanden borstvoeding hebt gegeven... sjees!! Respect!! Lijkt me lastig met een 2-ling, dan zit je er nog 2x zo lang aan denk... of gaf je ze tegelijk? @ Smile Jeetje zegt jou dochter al driehoek en vierkant?!?! Ze is idd snel met praten als ik dat zo hoor! Lijkt me wel handig als ze zich zo goed kan uiten!! En wat een schattig verhaal over dat zingen en dansen!! @ Hier Evi heeft zeer waarschijnlijk koemelk-allergie... ik wist niet eens dat dat ook kon met moedermelk, maar blijkbaar dus wel! Ze had nog steeds (soms extreem) heftige krampjes! Vooral de laatste tijd leek het af en toe zelfs erger te worden ipv meer, wat het cb me had beloofd! Ze huilde 3,5 uur 's avonds... bijna elke voeding was het gillen en bij elke poepbroek was ze ontroostbaar! En het cb maar zeggen, die krampjes kunnen aanhouden tot 3 a 4 maanden! Misschien was ik ook niet duidelijk genoeg geweest en hoopte zelf ook dat het rond 3 a 4 maanden gewoon zou verdwijnen, maar helaas! Toen ik het cb duidelijker vertelde hoeveel ze huilde door kramp en dat drinken soms ook niet eens gaat, schrokken ze daar wel van! Eindelijk werd ik serieus genomen over de krampjes! Ik vroeg hun of ze allergisch kon zijn voor wat ik eet of drink (ik had zelf iets gelezen over koemelk-allergie en iemand van het forum was ook gestopt met melkproducten) CB kwam toen zelf er mee, dat ik kon proberen om te stoppen met melkproducten, dan zou misschien iets kunnen helpen als ze daar overgevoelig voor is! Na 3 a 4 dagen had ik er nog weinig vertrouwen in dat het stoppen met melkproducten zou gaan helpen, maar waarschijnlijk heeft ze ook wat langer last gehad van d'r prikjes, want op dag 5 was het in eens over! Niet meer huilen aan de borst, geen gegil met met het poepen en 's avonds is ze nu lekker aan het uitsloven en aan het brabbelen! Als ik dat nou eens eerder had geweten!!! Als ik nu bijvoorbeeld een stukje kwarttaart eet, of een pannekoek met kaas... merk ik dat meteen de andere dag... gelukkig niet zo erg, maar ik heb gegarandeerd 1 voeding een huilde Evi! Ik hoop dat ze er rond een jaar toch overheen groeit! Tot nu toe leek haar eczeemhuidje (had ze ook heel erg) niet beter te worden, al begin ik sinds 2 dagen toch te twijfelen... het lijkt iets minder rood te worden, maar is wel nog erg droog! Verder is het zo'n lekker meisje!! Ze brabbelt vol op en begint echt een boefje te worden: Drinken bij mama, stoppen met drinken... mij heeeeeeel lang aan kijken (mama probeert te negeren) tot dat ik kijk... dan TE SCHATTIG lachen, kraaien... en weer verder drinken! Ik probeer het zo veel mogelijk te negeren, want het drinken schiet niet op natuurlijk... maar stiekem vind ik het erg schattig, en dat voelt zij natuurlijk ook wel aan! Verder wil zij alleen maar zitten... als ze op de grond ligt dan komt ze steeds een heel eind met haar hoofd omhoog (goed voor d'r buik spieren hahaha) dus we zijn haar nu aan het stimuleren met rollen! Want ze moet toch eerst gaan rollen! Ze heeft maar een klein zetje nodig, zodra wij haar op d'r zij rollen, dan zet ze zelf kracht om over het "dode" punt heen te komen... maar mevrouw gaat niet zelf op haar zij rollen!! Ja per ongeluk als ze met haar benen omhoog, opzij valt Nee ze ligt liever op d'r rug... zwaait haar armen in de lucht... en zodra ze iets voelt, grijpt ze het vast! Heel grappig om te zien!! En de rest komt vanzelf wel een keertje! Ik geniet echt enorm van m'n meisje! Inmiddels ook weer aan het werk voor 3 dagen... aan het begin ging het erg goed, had weinig moeite om haar naar m'n moeder te brengen! Vanaf juli gaat ze naar het kdv, daar heb ik wel wat moeite mee... en begin ook steeds meer te beseffen dat het werken niet tijdelijk is! En dat ik haar echt zo weinig zal blijven zien! Stiekem droom ik ook al over een 2de, maar dat duurt voorlopig nog heel lang! We moeten eerst verhuizen... en het is voor ons financieel nog niet haalbaar om te verhuizen en een 2de kindje te krijgen! Dan zou ik meer moeten gaan werken, maar dan geniet ik liever nog even langer van Evi... Ons uitslovertje...
Hoi meiden Wat is het ontzettend stil hier! Wel jammer want ben erg benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat. @Evenstar hoe is het nieuwe huis? @Serendipity hoe gaat het nu met de koemelkallergie? Helpt het nog steeds? @Kroko hoe voel je je? @All hoe gaat het met jullie en de kindjes? Met ons gaat het allemaal super! Noëlle doet het erg goed en is heerlijk aan het kletsen de hele dag door. Het slapen gaat de laatste week wat minder maar vermoed een sprongetje waarin ze erg graag bij mama wil zijn. Ik wou jullie ook nog even een ander leuk nieuwtje vertellen dat ik na deze week met de pil stop. Moet hem nog ttot zondag slikken dan ongi en dan ervoor gaan. Zo spannend weer hoop echt dat het snel raak is. En is een van jullie ook al toe aan een 2e?
Zie onderschrift Maar ook... rare cycli en natuurlijk een iets andere hormoonhuishouding door nog zeker 4 voedingen per dag. Met zo'n vaart zal het hier denk ik niet lopen.
Serendipity, wat een scheetje is het toch! Heel naar van de KMA. Er zijn denk ik best veel bv-mama's met ervaring op dit gebied, als je ze hier niet vindt, dan wel op een ander forum (google maar eens op 'dragen en voeden', of borstvoedingsforum). Zeker bij KMA is bv het beste wat je kan geven - mits je zelf natuurlijk goed dieet houdt! Vaak groeien ze er wel overheen, zo niet dan heeft je kindje straks met jouw melk hoe dan ook een stevige basis en moet je je goed laten adviseren over wat ze kan eten.
Hee meiden, Een paar dagen terug van vakantie. We zijn naar Menorca geweest. Warm, maar fijn. Echt een ideaal eiland voor met kinderen (er zijn er dan ook veeeeel). In ieder restaurant kun je ze vinden, in het vliegtuig heen hadden we er 31(!) en ook aan de hoeveelheid speeltuinen is het af te zien. Zeker in het vliegtuig was het fijn, want je maakt je toch druk om een eventuele huilbui en dan zou ze tenminste niet de enige zijn. Overigens was Alba superlief in het vliegtuig en was niets problematisch. Leuk om te lezen dat Smile en Evenstar (actief) aan een volgende baby willen beginnen. Mijn vriend en ik gaan vanaf september weer aan de slag Ik realiseer me dat ik nooit veel heb verteld over onze situatie, maar bij deze even, dan begrijpen jullie meer waarom we wachten tot (precies) september. Toen Alba een maand oud was werd er bij mijn vriend de ziekte van Graves geconstateerd. Dit is een auto-immuunziekte waardoor je schildklier overuren maakt. Dit heet hyperthyreoidie. Het bleek al tijden aan de gang waardoor het zich in een vrij heftig stadium bevond. (In een paar maanden tijd was hij meer dan tien kilo afgevallen, terwijl hij heel veel at en snoepte; want altijd honger, hij was extreem snel geirriteerd en snel en onevenredig kwaad, herkende zichzelf soms niet meer in zijn gedrag en gevoelens, kortom: was een zware tijd). Hij moest direct aan de schildklierremmers. Dit moest hij een jaar doen, met veel bloedgeprik tussendoor om de ideale hoeveelheid medicijnen te bepalen, want met een te sloom werkende schildklier heb je weer een ander probleem. Je mag die medicijnen niet je leven lang slikken, dus kijken ze na een jaar of je schildklier het zelf kan, min of meer ge-reset is. De kans daarop is 50%. Helaas voor ons bleek het bij hem niet gebeurd te zijn. Toen moest hij behandeld worden met radioactief jood, of 'de slok', zoals het wordt genoemd. Dit legt in een half jaar tijd je schildklier aan banden. Het is lastig de juiste hoeveelheid te bepalen en pas na een half jaar kunnen ze zien of het voldoende heeft gewerkt. Zo niet, dan moet hij nog een keer. In theorie kan het dan zijn dat het nog een keer moet, en nog een keer. Ze geven niet teveel in een keer, omdat het uiteraard niet al te gezond is voor je. (Hij is na de behandeling ook een week bij zijn ouders gebleven omdat hij niet te lang bij mij in de buurt mocht zijn, en helemaal niet bij Alba. Vanaf het moment van toediening mag hij een half jaar lang geen kinderen verwekken. Half maart heeft hij 'de slok' gekregen, dus vanaf half september mogen we er weer voor gaan. Het kan dan zijn dat het zaak is snel zwanger te worden, omdat hij nog een behandeling zal moeten ondergaan, waarna hij me weer een half jaar niet zwanger mag maken. We hebben besloten dat als hij nog een keer moet, we eerst een half jaar gaan proberen zwanger te worden. Maar hopelijk kunnen we het wat rustig aan doen. Spannende tijd dus. Zo, lang verhaal; zijn jullie weer bij Leuk dat we ongeveer gelijk ervoor gaan weer! Kunnen we verslag doen van onze momenten op de wachtbank! Alles goed met iedereen? En Kroko, alles goed met je zwangerschap? En met je meisje?
Jeetje Orwen wat een verhaal wat erg voor je man maar ook voor jouw. Kan me zo voorstellen dat je je er erg druk om maakt gezondheid is zo belangrijk. Ik ga echt voor jullie duimen dat het medicijn al heeft geholpen en het nog een keer hoeft. En dat jullie ook snel zwanger mogen zijn. inderdaad erg gezellig dat we nu al met zijn drieen weer gaan proberen (tja september is het zo) Heb gisteren mijn laatste pil geslikt en kan niet wachten tot mijn ongi voorbij is en we er echt voor kunnen gaan @Troetelbeertje kunnen jullie ook niet weer beginnen dan kunnen we weer afspreken bij de kinderboederij maar dan hopelijk met dikke buik en kids hihi
Jeetje Orwen, wat een verhaal Wat moeilijk voor jullie. Heeft die slok nog invloed op zijn vruchtbaarheid, of dat niet? Een kennis van mij heeft vaak zo'n slok moeten hebben (die heeft geen Graves maar schildklierkanker die maar niet wil wijken). Heel heftig is dat, je moet zelfs alles achterlaten wat je aanhad op dat moment he? Sterkte hoor. Wel heel gezellig dat we weer een beetje een zwangerworden clubje worden!! Ik schrijf al mee ergens, maar ik ben er nog niet helemaal bij geloof ik - mijn man wil het supergraag, maar ik vind het nu ook wel even heel fijn met een dreumesje en een afgerond proefschrift. Aan de andere kant kan het best even duren vanwege de bv erbij, dus laat ik het gewoon op zijn beloop Ligt het aan mij of hebben we al heel lang niks van onze BB10 gehoord? Ik ga es even kijken of ze elders wel meeschrijft... ben heel benieuwd hoe het met haar gaat!
echt gezellig weer zo zwnager worden clubje het mag bij mij niet snel genoeg raak zijn. Heb alleen veel minder tijd om er veel mee bezig te zijn maar dnek dat dat juist wel goed is. Ik heb ook even naar BB10 gezocht maar dat account is niet meer actief. Had zij ook niet een andere naam staat me iets van bij dat iemand anders iets had gepost namens haar
Ik had idd via hyves naar bb10 een berichtje gestuurd! Is al een paar weken geleden hoor, maar het ging toen heel goed met haar en de kleine in haar buik! Ze had meelezers hier op het forum, vandaar dat ze niet meer actief was hier! Ze hoopte wel ooit een keer terug te komen! (Misschien als de kleine geboren is??) Leuk zeg dat er weer zoveel gaan voor een 2de!!! Brix al zwanger... en binnenkort hopelijk nog een paar @ Evenstar Wat komt, dat komt... jullie zijn dus stiekem al bezig?? Alleen nog niet echt er over na aan het denken en op je vruchtbare dagen aan het letten denk?? Jullie doen het rustig aan, tenminste jij misschien je man wat minder haha @ Smile Wat leuk dat jij ook voor een 2de gaat!!! Binnen nu en heel snel dus je ongi... en dan kan het klussen weer beginnen Ik weet het niet meer hoe het allemaal zat hoor, maar kan jij aan je lichaam merken wanneer je vruchtbare dagen zijn?? @ Orwen Jeetje wat een hefig verhaal zeg!! Klinkt heel eng dat radioactieve goedje... vind je het moeilijk om tot september te moeten wachten? Of heb je er al helemaal op ingesteld dat het gewoon zo is? Wel spannend of het dan gaat lukken binnen een half jaar, maar als je net zo snel zwanger bent als bij Alba ... dan moet dat natuurlijk helemaal goed komen!! @ Troetelbeertjes Hoe is het met jou en je mannen? @ Brix Hoe gaat het met je meisje en de kleine in je buik?? En hoe gaat het met jou?? Ben je erg misselijk en moe?? Zwanger zijn met een kleintje erbij lijkt me een stuk zwaarder, of valt het mee?? @ Hier De krampjes van Evi zijn nog steeds weg!! Dus borstvoeding geven zonder km gaat heel goed!! Ik kan inmiddels wel weer kaas eten, hoe dat kan, geen idee!! Maar ik wil nu heel langzaam steeds iets in gaan voeren van km en dan kijken hoe ze er op reageert! Wat Evenstar ook al zei... heel veel kinderen groeien er voor het 1ste jaar overheen... 95%!!! Dus daar gaan we vanuit M'n zwager had ook als kind zijnde koemelkallergie en is er ook overheen gegroeid! Dus dat komt vast goed! Verder zijn we net terug van vakantie!! We zijn 2 weken naar zuid-frankrijk geweest!!! Met de auto!! Ik vond het heel spannend hoe dat zou gaan met Evi enzo... dus de heen weg hebben we in 2e gedaan! Dat ging zo goed dat we het op de terug weg in 1 dag hebben gedaan!! Wat hebben we het heerlijk gehad zeg!! Elke dag gezwommen en we zijn naar Monaco, St. Tropez en Cannes geweest! Evi heeft gezwommen in zee en in het zwembad (temp. 20 graden - bikkel!!) ze vond het geweldig!! Op vakantie heeft ze ook echt een sprong in d'r ontwikkeling gemaakt... sinds 3 weken rolt ze van rug naar buik, sinds een week rolt ze terug.. en sinds een paar dagen rolt ze ook door... en nu wil ze ook maar meteen gaan tijgeren, ze kan dat nog niet helemaal maar komt wel al een heel klein beetje vooruit! Ze wordt wel echt nijdig als het haar niet lukt haha! Het gaat dus echt super! We gaan binnenkort ook ons huisje te koop zetten... dan een nieuw huis kopen!! En dan hopelijk ook voor een 2de gaan Ik hoop in januari al... maar ik denk dat dat wel later gaat worden... wil het iig rustig aan doen!
@Serendipity wat fijn dat het nu gaat met de krampjes! En inderdaad gewoon af en toe iets toevoegen en kiken hoe ze reageert. Klinkt al een heelrijke vakantie! Wat leuk dat ze zo aan het rollen is. Wat leuk als jullie in januari ook voor een 2e gaan Gisteren ongi geworden dus over een paar dagen echt beginnen. Ik voel trouwens niet mijn eisprong en heb vorige keer de laatste keer ovu testjes gebruikt en bleek dat ik mijn eisprong op een heel andere dag had dna ik dacht dus denk eraan om weer ovutestjes te gebruiken zodat ik mijn lichaam wat bter leer kennen en hoop stiekem dat ik ze maar 1 maand nodig heb