Wie ook eerst negatief getest en erna positief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissyZuilen, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb deze ronde voor het eerst mijn temperatuur bijgehouden en ingevuld op FF. (FertilityFriend)
    En heb weer duidelijk mijn eisprong gevoeld, ook kwa temperatuur en slijmwaarneming moet dat kloppen.
    Zit nu 15 dagen na mijn eisprong en heb altijd netjes 14 dagen erna mijn ongi gekregen..
    Heb ook nog helemaal geen ongi gevoel. Ben wel steeds misselijk en erge last van me rug.
    Vanmorgen was me temperatuur weer gestegen, zelfs de hoogste temperatuur van me hele kaartje.. Maar weer negatief getest.. :(

Wie testte er nog meer negatief en dag of paar dagen later positief?

Dit is trouwens mijn kaartje:

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik had dacht ik al gereageerd!
    ik heb dus ook eerst een negatieve gehad omdat ik gewoon te vroeg had getest en mijn ei blijkbaar later is gesprongen dan normaal!
    En vanaf mijn waarschijnlijke NOD teste ik uiteindelijk toch wel positief hoor!
    alleen heeeeeel licht maar het wordt steeds meer ik heb hem nu ook in het album gezet bij zwangerschapstesten..
    ik zou inderdaad nog eventjes wachten en rekenen met je langste cyclus ooit en dit aanhouden en dan die dag erna weer een testje doen!

ik duim voor je meid!

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Maar dit is me langste cyclus ooit.. Daarom heb ik geen houvast meer voor te testen. Ik heb eerst een 26 en toen een 31 cyclus gehad.
    En nu doordat ik en FF me ei konden bepalen wist ik dat t een 33 cyclus zou worden.
    De 2e dip is waarschijnlijk innesteling geweest, want had toen geen slijm..

4. Niet meer actief

ik heb bij mijn 1e zw pas bij 2 weken overtijd positief getest :D

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    het is pas je 3e ronde toch?
    dat je alles bijhoudt enzo?
    kijk en je cyclus is dus nog niet iedere keer hetzelfde geweest dus dan is het nog moeilijk bepalen er moet dan dus nog een ritme inkomen maar het kan toch dat het al raak is..
    maar eist toch meer geduld denk ik...
    hopelijk weet je snel meer!

6. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Ik teste pas na 11 dagen poitief en alleen met de test bij de huisarts.
    Zelfs na 12 dagen testen ik met een thuis merk en die gaf negatief aan
    terwijl ik toch echt zwanger ben!

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dat is helemaal apart, dan mag ik nog van geluk spreken als ik straks wel positief test..

Nee klopt, ik weet nog niks van hoe mijn lichaam werkt per cyclus, maar doordat ik deze ronde heb getempt en alles heb bijgehouden hebben we wel een berekening van wanneer mijn eisprong is geweest.
    En dat had ik vorige rondes nog niet, toen was het echt een gok wanneer ik ongi zal worden.
    Nu weet ik dat me ei dag 19 of 20 is geweest..

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nou dan neem je voor de zekerheid dag 20 als je een positieve ovulatie test hebt kan het 1 a 2 dagen duren voordat ie springt dus neem dag 2 en dan + minimaal 12 dagen want je moet toch wel minimaal op 12 dagen zitten voor een fase die lang genoeg is!
    en dan nog is het vroeg om te testen hihi
    dus geduld!

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    ik hoop dat het kan. Ik heb nl ook al een keer negatief getest en heb nog steeds geen ongi gehad.
    Ik ben voor ons beide aan het duimen

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    jip hier 4x getest en pas de 5de keer (na anderhalve maand) positief getest... dus wie weet!

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Wat testen er dan eigenlijk veel mensen pas ontzettend laat positief.

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou ik ben gestopt op 22 mei afgelopen jaar. Na een aantal dagen voelde ik iets en dacht ik doe een test, maar was nog niet eens overtijd dacht ik. Ook slikte ik gewoon de pil tot de 22e. Toen ik de test dus deed was deze negatief en werkelijk waar na 5 dagen deed ik weer een test en deze was positief. Nu heb ik later zitten denken dat ik toch wel degelijk een heel dun streepje zag op de test, maar dat was achteraf. Ben nu 22 weken zwanger en het gaat tot nu toe aardig goed op hyperventilatie en oude stress aanvallen na.

Succes

Groetjes Diaan

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Inderdaad testen er dus ook een hoop vrouwen pas later positief.
    Geeft me toch nog een beetje hoop deze maand, ik snapte er gewoon echt niks van.
    Omdat ik deze x netjes heb getempt, positieve ovutest heb gehad en me slijm goed heb waargenomen.
    Vanmorgen was me temp opeens nog hoger, dus dacht echt van nu maak ik een kansje en ging testen.
    Maar zal dus gewoon netjes moeten afwachten wat me temp de komende dagen doet en of ik ongi word of niet..
    Dan test ik zaterdag nog een x, heb net de tests vd site binnen..

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Maar was je dan wel dus 1,5 terug al zwanger?
    Of pas zwanger geraakt toen je de 5e x positief testte?

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    13 november was de eerste dag van mijn laatste ongi en 8 januari had ik pas een positieve test in handen! anderhalve week daarvoor had ik ook getest, hartstikke negatief! Gek he? maakte gewoon niet zoveel hcg aan maar voelde me wel verdomde raar! Dus wie weet... spannend he?

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik had bij 17 dagen na eisprong negatief getest, en pas bij 21 dagen na eisprong positief.

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jeetje, dat is ook best laat inderdaad.
    Dus er is nog hoop voor me hahaha..

Deel Deze Pagina