Meiden met een lange cyclus..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milla, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Voor mijn gevoel heb ik hem ook niet gehad..grootst temperatuurstijging is van 35,75 naar 36,22 graden.
    Dit is de eerste cyclus dat ik begonnen ben met temperaturen.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik vind je temp ook erg laag nog... Maar ik ben geen expert. Het is lastig om er de eerste cyclus al iets over te zeggen. Vaak valt het kwartje pas als je ongesteld bent geworden. Dan kun je goed zien wanneer je eisprong was. Even afwachten dus! Succes he!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Krisstel: Vul jij je temp niet in op fertilityfriend? Is erg makkelijk. Die geeft zelf aan wanneer je je eisprong hebt gehad. Je temp moet trouwens een aantal dagen achter elkaar hoog zijn. Dan is je eisprong geweest. Bij jou is dat niet het geval.

4. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hi meiden,

Hier ook een persoontje met lange cyclussen! Ik ben ook aan het tempen en dat geeft inderdaad rust. Ik temp deze ronde nog en als ik weer een ei heb gespot ga ik daar mee stoppen. Ik weet zelf niet zo goed wanneer ik naar de huisarts zou gaan...

Suc6 allemaal!

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Krisstel ik temp niet nooit gedaan ook,maar door follikelmetingen in het ziekenhuis weet ik dat ik nu door clomid een eisprong krijg. Zonder hulp van dit medicijn krijg ik geen eisprong en heb ik dus weer eindeloze cyclussen.

6. Hengelootje

Hengelootje Nieuw lid

20 sep 2007
    2
    0
    0
    Hengelo
    Ven snel een klein vraagje want ik kan het antwoord nergens vinden op deze site (trouwens wel heeel veel gevonden) twee dagen geleden vreselijke krampen gehad voornamelijk rechtsonder in de buik. Vanmorgen een dikke doorzichtige afscheiding gehad (nooit eerder gezien). Ben sinds 3 maanden gestopt met de pil en weet nog niet wat mijn cyclus is. Had ik nou eergisteren een eisprong of vandaag (of niet?) Wat telt en hoe lang ben je vruchtbaar als je ontdekt dat je doorzichtige afscheiding hebt? Ik hoop dat iemand het antwoord weet.

7. trust1

trust1 Lid

13 aug 2007
    54
    0
    0
    Hoi hoi

ik denk dat ik er net tussen zit met mijn lange cyclus ..die van mij is na mijn curretage 35 dagen precies ...
    42*35*35*35*35....

ben benieuwd hoe het deze maand loopt alles klopt mijn eitje en dan precies 2 weken erna mijn ongestledhied..maar nog geen zwangerschap helaas...wachten duurt ook zo lang met een lange cyclus.....en Hengelootje..als je doorzichtig vloeibaar slijm hebt ben je vruchtbaar....en tis meestal 3-5 dagen...google anders op cirvisxslijm....

liefssssssss

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey hey,

ik ben al 2x bij de huisarts geweest en die zei keihard het is ontpillen nou fijn ik wil ook een kindje dat ontpillen duurt dan wel lang maar goed moest volgende maand terug komen ook al was ik ongi geworden dus ben eens benieuwd wat ze zegt....

Liefs Dimmel

9. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Gister bij de dokter heb ik ook maar eens even gevraagd of het wel ok is zo'n lange cyclus (ik wil natuurlijk het liefst zoveel mogelijk kansen om zwanger te worden...). Waarop mijn dokter me heel droog zegt dat ik blij mag zijn met zo'n lange cyclus, want dan ben ik tenminste niet iedere maand ongesteld....Duidelijk een geval van een mannelijke arts!
    moest ik ff kwijt,
    Liefs,
    Marijn

10. trust1

trust1 Lid

13 aug 2007
    54
    0
    0
    He Marijn,

wat een rare reactie zeg van je arts idd echt een mannen opmerking..het liefst 3 keer per maand ongesteld =eerder kans op een kindje ..ja toch?
    hahaha naja tis nou eenmaal zo en je kunt er helaas niks aan veranderen...

11. Hengelootje

Hengelootje Nieuw lid

20 sep 2007
    2
    0
    0
    Hengelo
    Trust1, Zo te lezen heb je er iets meer ervaring mee dan ik maar echt vloeibaar kan je het niet noemen. Het was meer een behoorlijke hoeveelheid vastere constructie maar wel kraak helder. Heb het ook alleen 's morgens gezien, de rest van de dag niet meer. Het is ondertussen (vandaag) ook alweer veranderd in wittere vloeistof (geen draden). Daarnaast heb ik het vermoeden dan mijn cyclus 35 dagen moet zijn en dat zou in dit geval dus niet uitkomen en zou ik terug gevallen zijn op 30 dagen. Heb je (iemand) hier ervaring mee?

12. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hi, ja ik ben dan ook een beetje bang voor zo'n reactie... plus op het moment houdt het me niet zo erg bezig... maar dat zal in de loop van m'n cyclus misschien ook wel veranderen.... als ik aan het eind van m'n cyclus weer zo frustrated ben zoals vorige keer, ga ik denk ik een afspraak maken... Ga je als je deze ronde weer ongi wordt weer naar de ha?

Gek he dat huisartsen zo verschillend kunnen reageren!

13. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hi LAdies,

Ik mag hier nog net denk ik; als ik m'n langste LF aanhoud dan kom ik uit op 38 en als ik mijn korste aanhoud kom ik op 35 :) Ik ben dus erg blij dat m'n cyclus deze ronde wat korter is!

Hoe is het met jullie?

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik heb voor het eerst een cyclus van 28 dagen :D:D:D....heb de laatste cyclus getemperatuurd en heb mijn eisprong op dag 18 ontdekt. Dacht dus zelf dat ik een cyclus van 31 dagen zou hebben, maar ben gisteren ongesteld geworden en mijn temperatuur is vanmorgen weer gezakt. Hopelijk hou ik deze korte cyclussen (ben nu 10 maanden gestopt met de pil)

15. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    nou ik kan me er ook bij voegen ik heb ook lange cycles erg vervelend je weet nu niet waar je aan toe bent....

mijn eerste ronde 42 dagen en nu 2de ronde zit nu op 57 dagen en nog niks in aan tocht...........

liefs Jeannet

16. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Ook ik heb een langere, zeer onregelmatige cycles. Echt heel irritant. De ene keer zit er 6 weken tussen, de andere keer weer 10. Ik heb dus ook echt geen idee wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer ik kan testen.

Heb nu sinds vorige week dinsdag last van bruin "oud" bloed. Dat heeft 3 dagen geduurt. Heb nu enorme hoofdpijn en ben ontzettend moe. Mijn collega zei dat ik waarschijnlijk een innesteldag had vorige week. Heb nu alleen geen idee wanneer ik kan gaan testen. Ben bang als ik nu test dat hij negatief is en dat het een teleurstelling is.

AAAAAHHHHHHH!

17. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    ja vervelend is dat he ik ken het..... heb ook een 2 dagen last gehad van bruin verlies maar geen bloed.. ben bang dat ik deze ronde niet ongesteld word maar over sla....... het afwachten is zo vervelend want je weet nu ook nie wanneer je vruchtbaar bent! Maar jah gewoon door gaan !

Liefs Jeannet

18. Milla

Milla Niet meer actief

Fijn Kristel dat je een nu een normale cyclus hebt.
    Ik zit nu op dag 21 ben erg benieuwd wanneer mijn eisprong zal zijn!

19. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    nou meiden, mijn cyclus blijkt weer wat korter dan verwacht... kijk maar naar mijn banner! Hihi, ik dacht volgende week mijn NOD te hebben, maar blijk nu al dik 5 weken zwanger... eisprong zit dus blijkbaar heel vroeg in mijn normaal zo lange cyclus! Jippie!

20. Milla

Milla Niet meer actief

Gefeliciteerd Marijn met je zwangerschap, wat een verrassing! Misschien voorheen een lange luteale fase gehad? Nou ja, hoe dan ook, ik wens je een hele fijne zwangerschap toe, geniet ze!

Deel Deze Pagina