Brandweer super hoor,ik kom van kledingmaat 54/56 dus denk niet dat ik maat 38 ga redden,ik zou al heeeel blij zijn met 44/46! Ik heb 14dgn heldervloeibaar moeten eten.Ondertussen ook contact gehad met obesitas verpleegkundige en omdat ik ook al vanaf de dag van operatie menstrueer moet ik even bloed laten prikken,mischien ijzer te kort,menstruatie wil maar niet stoppen ook niet met de pil,omdat de hormonen in mijn lijf zo van slag zijn. Ben nu bijna 20 kilo kwijt en dat in 3,5 week dus op zich niet zo raar dat ik me slapjes voel!
Hier ben ik vorige week gaan winkelen.. heb maat 54 gehad en paste nu zomaar een s.. had ook noout gedacht dat ik dat ooit zou gaan passen dus wie weet,...
Zijn er hier misschien (aanstaande) moeders die ervaring hebben met mijn probleem? Ik eet zoals vele mensen na een gbp te weinig eiwitten. Nu hebben ze mij vanuit het Catharina ziekenhuis nutridrink voor geschreven. Dit zijn een soort milkshakes met extra mineralen en eiwitten. Helaas word ik hier enorm misselijk van en moet gelijk overgeven. Terwijl ik maar weinig misselijkheid heb van de zwangerschap. Heeft iemand misschien tips?? Ik eet al niks anders dan kip/kalkoenfilet en kaas op mijn brood. En ik probeer mijn eten nog meer over de dag te verdelen dan voorheen. Tips... Anyone ??
Hallo ladies Ben even niet veel aanwezig want we zitten midden in de voorbereiding van onze emigratie naar het Caribisch gebied.Dus het is uitzoeken, weggooien,opruimen,opslaan,verschepen en over 3 weken gaan we zelf ook dus het is even beetje hectisch hier.Zodra alles weer tot rust is gekeerd ben ik er weer. @Rockchick....heb je protifar geprobeerd door de kwark of door een smoothie van vers fruit in de blender ? Verder heb ik ook vaak van yoghurt/kwark en vers fruitstukjes en protifar soort van ijsjes gemaakt in de vriezer.Was best lekker en word je ook misselijk van zuivel dan kan je ook met sap/fruit en protifar 1 en ander maken en invriezen.?
Gijsje, ik ben ook heel lang ongesteld geweest. Begon al met het pre-dieet en hield 3 a 4 weken na de operatie pas op. Wat ben je al ontzettend veel kwijt. En reken maar dat maat 38 ook jou gaat passen hoor! Rockchick, ik kan je helaas niet helpen Nessy, heel veel succes met het emigreren, wanneer ben jij geopereerd?
Rockchick er is ook los eiwitpoeder. Supplementen, WPI Pure, zuiver eiwit, naturel smaak | WLS Proteinedieet Bijvoorbeeld dit kan je in light chocomel of gewone melk oplossen. Dat is waarschijnlijk beter te drinken als die vieze drankjes. Die heb ik ook gehad toen het met mijn erg slecht ging met eten. Zal me gelijk even voorstellen. Bijna 7 jaar geleden heb ik een gbp operatie ondergaan. Hiermee heb ik helaas complicaties gehad. Na 4 operaties in 5 jaar tijd heb ik nu een Duodenal Switch. Het gaat nu erg goed met me gelukkig! En ben nu bijna 20 weken zwanger. Mijn bloed is nog erg goed voor mijn doen. Ben alleen we veel moe.
Hoi meiden, Ik heb ook een gastric bypass operatie gehad in het Mmc Veldhoven. 1,5jaar geleden en 60 kilo lichter. Ik heb alleen maar problemen gehad en kantje boord gelegen. Maar alles gaat bijna nu perfect! Heb nu alleen nog een buik zenuwenbeknelling en 20 juni weten ze meer! Sinds januari heb ik een ja om zwanger te mogen raken. Ik ben nu 5 dagen overtijd maar de test geeft negatief nieuws helaas. Heeft iemand van jullie ook de implanon gehad? Lieve groetjes laura
Hey laura volgens mij ken ik jou van het gbs forum... of niet? Ik ben vorig jaar maart in het mmc geholpen! Jij hebt dan toch al lang last van die buikzenuwbeknelling?
Hey! Ja ik ken jouw ook van het gbp forum. Klopt heb er vaker last ben er nu 3x aan geopereerd 20juni gaan ze kijken of ik weer een operatie krijg of toch Elke week een spuiten ik ben er heel erg gevoelig voor Namelijk.
Spannend dan weer laura. Ik ben vanmiddag nog bij van dielen geweest. Vind hem een fijne docter! Hier weer een ronde bloedprikken en over 2 weken een telefonisch consult. En aan de drinkvoeding. Had gehoopt daar vanaf te zijn want ze zijn echt niet lekker! Maar helaas! Moet toch echt wat aankomen...
Die drink voeding is vreselijk! Heb ik ook gehad maar gaf er van over haha waardoor ik 3x neussonde heb gehad. Dielen is zeker goed echt een mensen dokter! Ben benieuwd over 2 weken wat je uitslag is! Ik heb zometeen telefonisch consult met dielen heb last van maagzuur en bang voor weer een maagzweer hihi. En ik was 5 dagen overtijd maar helaas vandaag mijn menstruatie begonnen. 5juni moet ik naar luijten ga daar door sturing vragen voor verloskundige of zo iets ik heb een cyste op me eierstok maar door de gbp moest ik aan de pil anders had ik nu al met ivf kunnen beginnen dus hopelijk kan hij mij verder helpen
Heb jij dan een tijdje terug ook bij van dielen gezeten en was je toen broodje filet aan het eten? Er was toen een dame die jreeg een spuit en had 3 keer een sobde gehad.
Lekker een broodje filet of kaas hihi. Bij mij wil brood niet echt goed,valt zo zwaar en snel verkeerd.Dus hier nog maar crackers!
Marjolinos? Jij moet aan de shakes om aan te komen? Waarom? Lauwtje, hopelijk ben je snel zwanger meid! Gijsje, brood is ook zwaar he, hoe gaat het verder met je?
@brandweer, ik ben teveel afgevallen... kreeg van de arts de oomerking we hebben 1 patient op jaarbasis waarbij de operatie te goed werkt en heb het geluk dat ik dat ben... heb ff dus idd shakes gekregen om aan te komen. Merk alleen dat ik er steeds meer moeite mee heb. Gelukkig staat er een afspraak mrt de psycholoog gepland....
Ik heb het ook gehad binnen 5 maanden 60 kilo eraf. Kunnen ze geen sonde plaatsen? Ik vond de sonde voeding in een flesje heel zwaar op de maag vallen waardoor ik dumping kreeg en uit spuugde heb jij daar geen last van?
@lauwtje, heb 7 weken sondevoeding gehad maar ben daar uiteindelijk niet veel mee aangekomen 0,5 kg.... dus dat schoot ook niet op. ik dump niet op die flesjes ze zijn alleen echt niet lekker! En overgeven kan ik niet meer sinds de gbs....
Marjolinos,val je nu nog steeds af? Want je hebt toch geen ondergewicht? Hier gaat het prima,de eerste 20 kilo zijn er af! Het is wel apart dat ik voor mijn gevoel "zo veel"moet eten want heb nooit honger meer ofzo,moet dus zorgen dat ik niet te weinig eet ivm de vitamines etc.