Ik heb gisteren mijn JA gekregen! Het wordt een gbp. Over een week het anesthesie gesprek en nu maar wachten op de operatie datum.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en ook ik heb GPB. Ik ben begin april dit jaar geopereerd en ben nu totaal 32 kilo kwijt. Ik sta nu sinds een week of 6 bijna stil. Nu val ik een paar ons per week af ipv kilo's, maar nu heeft me lijf wel de tijd om even wat bij te trekken. Ik blijf wel in cm's afvallen. Zijn er ook meiden die na de operatie zwanger zijn geworden? Mijn vriend en ik willen heel graag aan een kleine beginnen en hebben van de chirurg toestemming gehad om te stoppen met de pil. Groetjes Jokie
Hey Jokie,welkom! Ik ben ook in april geopereerd en het gaat bij mij nu ook heel langzaam in kilo's maar kledingmaat is wel weer kleiner. Wouw,nu al toestemming om te stoppen met de pil? Dat is snel een half jaar na de operatie,bij ons in het ziekenhuis houden ze 1,5 jaar aan. Ikzelf hoop ook nog ooit zwanger te mogen zijn maar nu niet van toepassing maar ken wel 2 meiden die wel zwanger zijn geweest naar gbp en dat is beide goed gegaan,een iemand was binnen het jaar zwanger en die had erg veel last van extreme vermoeidheid en ijzer te kort.
Jokie Wlekom Ik heb zojuist mijn brief binnen met de mededeling dat ik 19/11 naar de anesthesist mag. Spannend Weer een stapje verder. Kan echt niet wachten hihi
Nee stond alleen ansthesist op dus denk dat de afspraak met chirurg nog moet komen. Nou het schiet inderdaad ineens op, begin het nu wel eng te vinden hahaha
Oké. Ik had deze afspraken op 1 dag en mijn moeder ook dus dacht dat dat standaard was. Maar je bent er bijna meis
Ik heb 19 november mijn eerste gesprek! Heb 3 gesprekjes met 3 verschillende personen op dezelfde dag! Vind het zoo spannend!
Jokie: welkom: wauw wat ben jij al veel afgevallen zeg. Hoeveel moet/wil je nog kwijt? En over het zwanger worden, geen idee. Debaky: Ok nog heel even je mag naar de anesthesist. Spannend. MamavanGilani: spannend zeg! Hopenlijk krijg je snel een ja. Ik ben vanmorgen bij de anesthesist geweest. Alles was goed. Bloeddruk goed, bloed was goed en ook hartfilmpje zag er goed uit. Ik heb de recepten voor bloedverdunner en maagzuurremmers meegekregen. En een brief om dag voor OK nog bloed te prikken. Ze vermoed dat ik met een maand aan de beurt ben. Mijn operatie was nog niet ingepland... Spannend hoor! Moeten jullie ook zelf een bloedverdunner spuiten voor de operatie?
Ik heb gisteren de obesitas verpleegkindige gemaild. Donderdag (of misschien gisteren al) zouden de papieren op de post gaan voor het voortraject en natraject data. De operatie zal ws half december plaats vinden, veel eerder kon niet. Dus met een week of 7 ben ik aan de beurt! Op naar een vloeibaar kerstdiner
Ik wil graag nog een 17 a 18 kilo kwijt dan zit ik rond de 70 kilo. Dat vind ik voor mijzelf een goed gewicht.
hallo, ik dacht, laat ik maar eens mee kletsen. ik ben 27, maart 2011 een gbp gekregen, binnen 9 mnd van 120 naar 62 kilo gegaan. daarna 3 mnd stil gestaan, toe stemming vd arts gekregen om zwanger te worden, na 1,3 jr zwanger geworden van onze 2de. ondertussen is zij al een gezond monster van bijna 8 mnd en ik woog al snel weer 64 kg en nu nog. ben daar heel tevreden mee succes alle damens die binnenkort aan de beurt zijn, het is best ff heftig in het begin vond ik maar zeker de moeite waard!
hallo dames Ik wil hier ook weer actief gaan meekletsen. Ik heb in maart 2010 een maagbandje geplaatst gekregen (voortraject van 1 jaar) en ben nu in 3,5 jaar 47 kilo afgevallen maar het is nu sinds maanden weer aan het stijgen. de dieetiste kan de oorzaak niet vinden (houd eetdagboek bij). Nu heb ik vaker controles en zal er binnenkort gekeken worden om evt een maagverkleining te gaan toepassen. mijn arts die het maagbandje heeft geplaatst zal de toestemming moeten geven. Ik had een start gewicht van 125 kilo bij 160cm lengte en laagste wat ik heb gewogen is 72 kilo. momenteel zit ik weer op 84 kilo en streef gewicht is 68-70 kilo. De kilo's komen er nu weer langzaam aan en bandje is redelijk vol (mac was 9.25 en is toen o,5 weer uitgehaald ivm pijn klachten) dus zit echt op een max daarmee. Maar wil ook niet terug naar mijn oude gewicht. Is er hier iemand die ook een mb heeft gehad en daarna toch voor een mv is gegaan?? aan de dames die reeds een mv hebben gehad hoe was het na de operatie? hoe gaat het qua eten? en hoeveel resultaat is er al geboekt? Groetjes