Welkom Dani! Van wat ik begrijp gebeurd het vrij veel van maagband naar gbp omdat de maagband niet goed werkt of veel klachten geeft. Persoonlijk geen ervaring mee,andere mensen die ik ken wel. Op het gastric bypass forum kun je er ook veel info over vinden (re-do).
Nog een paar dagen @mamazeyed. Spannend! Gaat het nog met de spanningen? Mocht ik het vergeten, alvast toi toi toi meis. Ik zei laatst dat ik naar de anesthesist moest maar ik moet toch naar de internist. Weten jullie wat die zou gaan doen?
Een GBP, en jij mag morgen zie ik, heel veel sterkte en een voorspoedig herstel toegewenst, krijg je een GBP? Ik kwam van de 145 kilo en ben nu 110, 17 was ik zelf al afgevallen en nu 18kg sinds 16 september
dankje meis! gaat nog goed met de zenuwen. zal morgen vast wel veel erger worden. internist gaat de bloed uitslag met je bespreken en bij mij ging hij naar mijn longen luisteren en lever voelen. mijn moeder moest wegen maar daar ging hij niet naar longen luisteren.
spannend mama van gilani! welk ziekenhuis ga je? krabje: jij ook spannend!! is de wachtlijst bij jullie zo kort? heerlijk dat je misschien dit jaar nog geholpen kan worden. marieken: wouw bijna 60 kilo in 9 maanden! super!! dani86: ik heb geen ervaring ermee maar ik lees regelmatige om het gastricbypass forum en daar zijn wel een hop mensen die hier ervaring mee hebben.
alvast succes met de operatie morgen! Hier naar dieetiste geweest en inderdaad geen op of aanmerkingen qua eetpatroon dus over 4 weken naar zh terug naar de arts ivm overleg ben benieuwd! Blijft ook erg spannend
Mamazayed succes morgen! Ik heb mijn data voor het voor en na traject. 21 november is de eerste bijeenkomst. Hopelijk dan ook DE datum!
Hoi meiden. Lief dat jullie aan me denken. Het is heel goed gegaan en voel me ook goed. Niet veel pijn gelukkig. Wel veel moe door narcose maar gelukkig heel erg meegevallen. Morgen ochtend mag ik weer naar huis. Xxxx
Hoi meiden, Nu meer mensen in mijn omgeving weten van mijn GBP meld ik mij ook aan voor dit clubje. Ik wordt onder voorbehoud geholpen op 27-11 in het Rijnstate Arnhem. Volgende week heb ik de laatste sessie van het voortraject. Groetjes Minniemouse
Ben bij mijn moeder thuis sinds donderdag. Gaat iedere dag beter. Tweede dag had ik het meeste last en eten en drinken ging lastig. Inmiddels gaat het heel goed. En vind nog steeds dat het heel erg mee heeft gevallen.
Heel fijn om te horen. Trouwens nog ff een vraagie. Vanaf het moment van die info avond tot aan je operatie, hoe lang heeft dat geduurt?
Ik heb even terug gezocht hier. Wist niet meer precies wanneer ik de eerste afspraak had. ik had de intake op 11 juni en 6 nov geopereerd dus ongeveer 6 maanden. Wanneer was jou eerste afspraak ook al weer?