Wouw mooi hoor Nessy!!! Ikzelf zat eindelijk onder de 100,6 dec 98.6 en vanmoren weer 100.4 echt ik wor ek van dat geschommel soms,he gaat al zo traag de laatste tijd en dan zit ik eindelijk onder de 100 kom ik weer aan grrrrrrrrrrrrr. Ik krijg echt weer het gevoel dat ik moet gaan lijnen/calorieën tellen!
Gijsje....niet doen hoor....ik schommel ook en soms zelfs 2 kilo. Ik ga niet meer elke dag op de weegschaal staan en vaak ook niet wekelijks. Als ik zie dat er wat bij zit dan loop ik gewoon iets meer in de week en dan gaat het vanzelf weer omlaag.Laat je niet gek maken hoor.
krabje: balen zeg. brandweer: wat goed!!! hoop dat je zelfbeeld ook gauw wat beter wordt. nessy: waauuww!! gijsje: balen zeg!! ik hoor van meerdere dat als ze dan bij de hondert aankomen ze dan ineens gaan schommelen en een tijdje vast zitten. hoop dat je gauw definitief onder de 100 komt!
Hoi dames, Hoe is het met jullie? Hier nog niets gehoord van de operatie datum. Ben echt helemaal door het dolle heen hihi kan niet wachten. Wil zo graag gaan beginnen. Heb mij met de kerst goed ingehouden, wilde namelijk echt niet zwaarder zijn dan mijn begin gewicht in het ziekenhuis. Wist niet dat wachten zo lang kon duren hihi. Hoe is het met jou Mamazeyad?
mag ik hier heel even storen? Ik ben zwanger (zoals jullie aan de banner kunnen zien) en kom net uit het ziekenhuis. Nu willen ze dus omdat me vorige 3 kids boven de 4 kg wogen (toen altijd bloed geprikt op suiker altijd goed) dat ik nu een glucose test ondergaat. Nu las ik net hoe en wat het in zijn werk gaat en ben ik bang dat ik daar niet vrolijk van word. Even 75 gram pure suiker achter over gooien. Iemand hier ervaring met die glucose test na een gastric bypass? En hoe was die ervaring?
met mij goed . in middels -21,3 kilo eraf en zit echt een stuk beter in mijn vel. erg he dat wachten. ik rende letterlijk iedere keer naar de brievenbus als ik hem hoorde.
Waaauw wat goed meis 21 kilo is echt veel Toppie ! Hou op schei uit hahaha ik lijk wel zo'n hond die als de brievenbus rinkelt als een gek er heen rent hahahah Ik zou het liefst willen bellen om te vragen of ze al iets weten maar goed, we wachten geduldig af.
Sorry beetje late reactie, ik kom hier niet meer zo vaak. Haha ik snap helemaal wat je bedoelt zo ging het bij mij ook. Je kan altijd bellen, deed ik ook alleen zeggen ze helaas echt niets. Ik had wel aangeven dat ik het wilde weten voor mijn werk en kreeg de brief 3 weken van te voren. Hoop dat hij gauw komt meis!
Zo vanuit hier ook weer een update.. Nadat ik op 26 november bij de huisarts was geweest, en die me een doorverwijzing zou sturen naar Bergen op Zoom. Ik braaf wachten, maar tot op heden nog niks gehoord. Vandaag zelf weer naar de huisarts gebeld en telefoonnummer gekregen om zelf te bellen naar de kliniek. Daar had ze wel mijn doorverwijzing liggen.. nu heb ik een afspraak voor 24 februari om op de informatieochtend te komen en daarna krijg ik een afspraak voor de screening Ben nu al zenuwachtig
Spannend Sammelskee! Neem je iemand mee naar de voorlichting? Je krijgt veel info,ik had mijn schoonzus meegenomen wat ik wel fijn vond 2 horen meer dan een! En als je zelf nog vragen hebt schrijf ze op! Succes hopelijk kun je snel door voor de screening! Hier -48 kilo.Met vallen en op staan,we zijn natuurlijk niet tussen onze oren geholpen en ik dump eigenlijk alleen op "gezonde"dingen.Dus moet toch nog regelmatig vechten tegen de chips en snoep de laatste weken,pfffff hopelijk een fase en is dit binnenkort weer voorbij.
Ja m'n vriend gaat mee! Ben ik wel blij mee. Dochterlief gaat lekker van zondag op maandag bij opa en oma logeren, hoef ik die maandag ochtend niet nog weg te brengen Wauw, -48 kg! Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen over een tijd! Gek dat je alleen dumpt op gezonde dingen, hopelijk gaat het snel over!!
Hi Gijsje Goed resultaat al hoor - 48 KG. Ik sta nu al een lange tijd op - 40 stil en ik merk dat ik ook weer meer snoep helaas..... Ben zelf ook een tijdje uit de running geweest door overspannen/oververmoeid op het werk dus dan is mijn regelmaat ook ver te zoeken.... Nu rustig aan weer alle eetmomenten te pakken... Hebben jullie ook (degene die zijn geholpen) dat je bang bent teveel te etten?? Ik heb dat best wel vaak waardoor ik uiteindelijk te weinig eet en van die snaaimomenten krijg.... Ook merk ik dat ik nog wel in omvang wat afval maar het wil gewoon niet van mijn buik af lijkt het wel
Heb zeker wel 2mnd op de -40 gehangen,wat een frustratie.Nu gaat het weer langzaam naar beneden. Ik heb net een klein kinderbordje bami op,heb geen honger maar er zou nog wat bijkunnen toch eet ik niet meer,bang dat ik dan toch weer mijn maag op ga rekken ofzo,pak vanavond nog een schaaltje yoghurt.Dus ik herken dat ook,het ligt vaak aan mijn stemming,hoe ik me moel en wat ik eet.Rijst of broot is enkele happen en dan is het klaar,friet gaat ook amper(gelukkig!).Maar ik dump of word misselijk op melk of appels bijvoorbeeld. Hier gaat het ook heel moeilijk van mijn buik af,volgens mij zitten de laatste 20 kilo daat vast geplakt.Ik heb nu maat 44/46 maar mijn buik echt maat 48,zit er echt wel mee hopelijk trekt de verhouding nog bij!
Hehe ik heb eindelijk een nieuwe datum gekregen. Ik word nu 14 februari geopereerd. Hopelijk gaat het dan wel door.