Hallo, ik ben nu al weer een jaar stabiel en heb ook een gbp gehad ben van 121 kilo naar 65 gegaan met 1.77 lang ik mag ook niet meer afvallen waardoor al een jaar stabiel ben. mijn bloedwaarders zijn altijd goed geen tekorten en wij gaan voor ons eerste kindje!!
Wat leuk dat jullie voor jullie eerste kindje gaan maantje!! Ik herken je naam van het gbp forum kan dat
Dat kan inderdaat nu naar onzekerheid hebben we besloten mocht het deze ronde niet raak zijn te wachten tot april. aangezien ik dan medicijn vrij ben! hoe is het bij jou allemaal gegaan?
Wat leuk dat jullie voor de eerste gaan En wat een prestatie zeg. Toppie! @mamazeyad thanx, ga ik toch van de week even bellen.
Hey meiden, Hoe is het hier? Hier nog steeds wachtend op DE oproep. Vind het een beetje jammer, de chirurg had mij beloofd dat het in Januari zou plaats vinden maar helaas nog niets gebeurd. Had mij er zo op verheug maar nu moet ik dus nog langer wachten. Erg jammer.
heb je al gebeld meis? misschien gewoon uitleggen wat de chirurg jou had belooft en vragen met hoe lang je nog rekening moet houden?
ik herkende je naam gelijk, vind je foto's erg inspirerend. waarschijnlijk had ik jou ook onthouden omdat jij ook nog zo jong bent! hoop dat het gauw raak is voor jullie. bij mij gaat het goed, nu bijna drie maanden na de operatie en nog 1 kilo en dan ben ik op de helft van het gewicht wat ik wil kwijtraken.
Heb al gebeld maar niemand kan/wil mij helpen Nu klink ik heel zielig hahaha maar vind het gewoon enorm jammer.
Ik ben vandaag weer begonnen met de modifast. Nu kan ik weer aftellen, hopelijk gaat nu de operatie wel door.
succes krabje, hoop het ook voor je. echt balen dat je dan zo lange tijd nog moest wachten. debaky: en als je zegt dat de chirurg had gezegd dat je boven aan de wachtlijst kwam? misschien dat ze kunnen aangeven of het klopt of niet. sterkte met wachten. wachten duurt lang zo he.
Hoi, Mag ik me ook aanmelden. Ik ben vandaag naar huisarts geweest om de stap te gaan nemen. Heb doorverwijzing dus nu wachten op eerste afspraak Ik vind het doodeng maar merk wel dat ik er aan toe ben. Hoelang duurde het bij jullie ongeveer tot het moment eerste gesprek tot operatie? Ik ga naar bergen op zoom... Even voor mijn beeldverwerking. Groetjes
Welkom! Ik ben ook via de huisarst naar BoZ gegaan. Ben op 26 november bij de ha geweest, in januari nog niks gehoord, dus terug de ha gebeld en die zeiden dat ik even zelf naar boz moest bellen. Dat gedaan. Ik heb 24 februari informatieochtend. Verder weet ik nog niet hoe of wat. Op fb is er ook een pagina van het Lievensberg zkh, staat ook veel info en tips op! https://www.facebook.com/groups/665251366843057/ Wat ik daar lees is dat het allemaal vrij snel gaat van intake tot operatie, maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee. Succes!
Mijn ha zei dat ok binnen 2 dagen wat moest horen en anders even terug moest bellen. Dus ik hou het in de gaten. En is dar een algemene ochtend?
Ja zo ver ik heb begrepen wel. Een algemene ochtend die geloof ik ongeveer 2 uur duurt, waarin je informatie krijgt over de behandelingen, voor en na trajecten en waar je vragen kunt stellen.
Hmm. Had eigenlijk gehoopt gelijk te beginnen met screenen enzo. Heb nu echt zoiets nadat ik de stap genomen heb wil ok het ook gewoon achter de rug hebben
Ja snap ik, maar wat ik heb gelezen op de fb pagina, is dat je de screening echt snel na de info ochtend hebt en dat je dan ook al hoort of je meteen geopereerd wordt of dat je eerst een voortraject krijgt..