Ik heb een gastric bypass 45 kilo kwijt gespeeld, dan stilletjes aan weer wat bijgekomen... nu ben ik er maar 25 kilo meer kwijt :s Geopereerd augustus 2008
Oei das klote juf1987. Ik doe als ik maar iets aan kom gelijk weer paar dgn extra streng en is t er zo weer af.Ook sport ik en dat houd het geloof ik wel in balans. Ben je geen hulp gaan zoeken toen je weer aan kwam? Zou het echt vreselijk vinden weer aan te komen
Looking good! Ik heb van de week weer een nieuw tiental gehaald. Nog 5 kg te gaan tot een groene bmi!
Nou meiden maandag as heb ik mijn eerste gesprek vind het best wel spannend. Ben nu inmiddels bijna 9 maand geleden bevallen en 4 maanden naar de dietist geweest dat was een vereiste. Asz ik las dat jij ook uit Friesland komt. Ga je ook naar Leeuwarden? Had je nou al groen licht? Liepen de gesprekken wat prettig en zijn ze heel streng?
Excuus excuus haal nu zomaar 2 leden door elkaar heen. Bedoelde allowman maar zie dat die niet uit Friesland komt
juf1978 oh wat erg, ik zou idd ff terug gaan en advies vragen samantha looking good maar dat had ik je al eens verteld Hier weer effe een mijlpaal, de -40 nu pas op de helft helaas maar goed we gaan door
Je ziet er echt super uit! November heb ik de screening en ook gelijk de uitslag..ben nu vast een paar kilo aan het verliezen. Er is echt geen dag dat ik niet aan de operatie denk.
Ik zag toevallig jullie clubje en dacht dat dit misschien wel interessant was: 9 delige serie over GBP en andere maagverkleiningsopties en de voor/na trajecten van zoiets. Is van het catherina ziekenhuis in Eindhoven, volgens mij de grootste in bariatrische ingrepen in NL? Ze volgen de deelnemers 1 jaar met de camera. Vond het een interessante serie! https://www.catharinaziekenhuis.nl/patient/behandelcentra/over/15-obesitascentrum/paginas/782-dik-tevreden-het-echte-verhaal-over-obesitas.html
Hey meiden Ik zag jullie clubje voorbij komen en wauw wat een geweldige resultaten zijn er behaald en wat een mooie foto's zie ik voorbij komen! Als ik wat meer tijd heb ben ik wel van plan dit topic door te nemen hoor, maar is er iemand die ik een pb zou mogen sturen en die mij wat meer kan vertellen over het traject, vergoedingen, ziekenhuizen en hoe je de operatie hebt ervaren? Ik zag ergens Bergen op Zoom voorbij komen. Daar woon ik in de buurt. Voert dat zh de operaties uit? Ik ben al mijn hele leven te zwaar en een enorme jojo. Elk dieet wel gevolgd, met resultaat, maar het niet vol kunnen houden. Uiteindelijk een klapper gemaakt met het cambridge dieet en bijna 55 kg afgevallen. Maar na twee zwangerschappen ben ik weer bijna terug bij af en ik ben er zo klaar mee Meer en meer gaat een gbp door mijn hoofd...maar geen idee of ik er voor in aanmerking kom en of ik het dan wel durf. Ik ben zo klaar met diëten en wil gewoon voorgoed van dat dikke lijf af zijn. Groetjes, Krul
Ik word 22 december geopereerd in het Slotervaart ziekenhuis!! zo spannend, ik ben er echt klaar voor!!!
Wat goed,heel veel succes! Ik begin maandag met het circus en de 26ste hoor ik of ik groen licht heb.