Echt super mooi! Gisteren mijn longfunctie onderzoek gehad, die was gelukkig goed. Ook het gesprek met de psycholoog..dat vond ik nog het zwaarst van alles! Nou ja, ben mijzelf gebleven en eerlijk geweest, meer kun je niet doen.Ik weet niet zo goed waar ik er bij moet voelen . Ook had ik mijn bloeduitslagen opgehaald, maar heb mijn belafspraak gemist met de internist..dus die bel ik vandaag even terug. Wat ik zo kan zien waren er een paar afwijkende dingen, waaronder mijn ijzer te laag..de rest weet ik niet wat het is. Ik heb best wel de zenuwen eigenlijk..en dan krijg ik volgende week al de uitslag..terwijl sommigen weken moeten wachten. Zenuwslopend!
Hi meiden, Lange tijd hier niet geweest. Hoop dat het goed gaat met iedereen. Met mij gaat het ook goed. Ben wel aangekomen maar ben ook zwanger van een tweeling op het moment. We hebben best veel negatieve commentaar gehad hierover want mijn man heeft ALS en 3 van onze kids ook het ALS-gen.dus waar zijn we mee bezig. Wat de meeste mensen niet weten is dat we ivf met pgd hadden gedaan 4 jaar terug en ons zoontje van 3 het gen niet heeft en we de laatste 2 cryo's terug hebben geplaatst ( ook beiden zonder het gen) Van hun beiden ben ik nu dus zwanger. We weten inmiddels dat we een jongen en een meisje krijgen. We zijn heel gelukkig ermee en proberen het negatieve commentaar te negeren maar dat is niet altijd makkelijk. Verder gaat het met mijn man redelijk goed. Alles gaat heel langzaam dus we zijn er blij mee. Maar goed...dat was even een update van mijn kant. Liefs Nessy
Nessy: Gefeliciteerd met je zwangerschap! En fijn dat je kindjes het gen niet hebben! Afgelopen vrijdag was het een half jaar geleden dat ik mijn GBP heb gekregen, nu op -44,2 kg!!
@Nessy ,gefeliciteerd !! Hopelijk kun je ondanks al de negatieve opmerkingen toch lekker geniet van die 2 kleintjes in je buik <3 Fijn dat het rustig gaat met je man. @Sammelskee,echt top hoor,gefeliciteerd!!
Krabje WOW nessy super gefeliciteerd en fijn dat ze geen als gen hebben Allwoman jeeeeee fijn hoor! Op naar je nieuwe ik Sam goed bezig wijffie Ik ben inmiddels 45 kilo verder. Op naar de 50 volgende stap
Allwoman: gefeliciteerd!!! Wat spannend januari al!! Ik over drie weken, begint nu wel dichterbij te komem. Ik ben er klaar voor. Alle andere dames: wat een prestaties zeg!! Ik hoop ze ook te mogen behalen.
Heel veel succes! Ben blij als ik een datum heb. Was heel goed bezig hier-6 kg..maar nu toch ruim een kilo aangekomen. Fijn hé, december. Gaat nu weer goed.
December is idd een gevaarlijke maand. Mij is het tot nu toe aardig gelukt om op gewicht te blijven. Ik ben vanaf vandaag begonnen met aftellen. Nog twee weken en dan is het zover. Ik hoop alleen niet dat er iets tussendoor komt, zoals ziek worden. Iedereen om me heen heeft griep, en of is verkouden. pffff...
Dat hoop ik ook niet voor je... Ik woog me vanmorgen, maar het is er alweer af. Haha meevaller . Ik wil een datum!
En ik heb mijn datum! Er is iemand uitgevallen en ik ben de 29ste al aan de beurt! Over 8 dagen! Vind het zoooooooo eng...maar kijk er ook naar uit. Hopelijk gaat alles voorspoedig.
Vrijdaavond hadden we een feestje van werk van manlief. Meeste collega's van hem zie ik dus ook maar 1 keer per jaar. Vorig jaar zou ik eigenlijk niet gaan omdat mijn operatie 20 december zou zijn. Aangezien hij toen was afgezegd ben ik toen wel meegegaan. Nu waren en er mensen die mij dus helemaal niet meer herkenden Ik haalde het muntje van de garderobe uit manliefs broekzak terwijl hij met een collega stond te praten... die man die keek raar joh. Hij zei tegen manlief, das jouw vrouw toch niet? Vrouw van een andere collega herkende mij ook niet, bleef maar verbaasd kijken tot haar man zei wie ik was. En de mooiste reactie kwam van een andere collega. Die jongen bleef met complimenten strooien, werd er verlegen van ♡ Jullie begrijpen vast wel dat ik een super avond heb gehad vrijdag. Mijn ego is flink gestreeld door alle lieve en leuke reacties