Hi! Een borstlift heb ik gehad, in september 2014. Bij mij werd dit ook vergoed. Als je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Ik had een E/F cup en enorm veel last van mijn nek en schouders. Ik heb in eerste instantie een verkleining aangevraagd. Uit eindelijk is het voornamelijk een lift geworden. Ik heb namelijk nog wel altijd een E-cup, maar er hangt helemaal niks meer. Ben zelf enorm blij met het resultaat. Als je meer wilt weten mag je ook altijd even PBtje sturen. BMC blijft een lastig verhaal. Ken zo veel mensen die dat willen, vooral na een GBP of GS, maar niet vergoed krijgen. Ik weet wel dat het NOK en Vitalys nog altijd hard bezig zijn met verzekeringen dit voor elkaar te krijgen. Dat het wel gewoon vergoed wordt. Je levert zo'n enorme prestatie met het afvallen na een GBP of GS, en toen blijven een hoop daarna voor psychisch met zichzelf in de knup vanwege hun nieuwe uiterlijk (incl. veloverschot)
Ik heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige, ik ben ook heel benieuwd of ik doorverwezen ga worden naar een gynaecoloog. Donderdag zal ik wel meer weten. Spannend allemaal! (Ik ben ook in het Rijnstate geopereerd trouwens)
En toen lag ik weer in het ziekenhuis met pijnklachten.... fijn zo'n einde van de vakantie. Morgen een ct scan maken. Ik hoop dat er nu een keer duidelijkheid komt waar die pijn vandaan komt
Hoe gaat het nu? Ik ben 10 dagen geleden geopereerd aan mijn galblaas, en nu heb ik waarschijnlijk een buikwandbreuk en moet ik maandag weer voor verder onderzoek.
Allwoman das balen zeg. Beterschap. Gisteren een ct scan gehad en daar is weer niks uitgekomen. Moest nog een nacht langer blijven. Net weer bloed laten prikken en nu wachten op de uitslag. Hopelijk mag ik daarna naar huis
Hoi Dames Ik schuif hierbij aan als jullie dat goed vinden. Weliswaar niet geopereerd maar heb 2 oktober mijn eerste afspraak in het maasstad ziekenhuis voor de intake. Ben al 2 jaar zeker aan het twijfelen over deze ingreep en we hebben de knoop een maand geleden doorgehakt. Heb afgelopen week eindelijk de moed gekregen om een afspraak te maken. Ben erg benieuwd wat ik kan verwachten.
Veel succes mrien. Ik heb een youtube kanaal, te vinden onder Esther Gastric bypass misschien heb je er wat aan.
Die heb ik gezien inderdaad. Leuk gedaan en informatief. Verhalen lezen is leuk maar filmpjes kun je zien of het echt goed met iemand gaat.
Ik blijk helaas een buikwandbreuk te hebben met een darmlis erdoor en moet binnenkort weer onder het mes, mijn galblaas is net 22 juli verwijderd. Het gevaar is dat de darm knel kan komen te zitten. As vrijdag preoperatief gesprek.
Mrien welkom en succes. Gisteren heb ik obesitas centrum gebeld over de afspraak. 20 augustus weer naar chirurg. Ik kreeg van de week een pb van iemand die mij vroeg naar de klachten. Toen vertelde hij dat zijn vriendin hetzelfde had gehad en ze er ook maar niet achter kwamen wat ze had. Uiteindelijk een darmonderzoek gehad en daaruit bleek dat ze crohn had. Met medicijnen is ze nu pijnvrij. Ga de chirurg toch dit verhaal voorleggen. Darmonderzoek zal ook geen pretje zijn maar ik wil nu gewoon weten waar dienen wegkomt
Ik heb alle vooronderzoeken achter de rug en heb morgen een tweede afspraak bij de chirurg. Ik krijg dan de beslissing meegedeeld en ben behoorlijk zenuwachtig al. Hoe gaat het hier met iedereen die reeds geopereerd is? Spijt gehad of tevreden?
Pink peony succes! Hier nog steeds heel blij met de beslissing. Afgevallen van 121,7 naar 71 kg. Ik voel me goed. Tuurlijk heb ik ook wel eens dingen waar ik van baal maar die dingen wegen niet op tegen de voordelen die ik er van heb. Volgens de huisarts ben ik het voorbeeld van hoe goed de operatie kan uitpakken.
Ik heb dus alles voorgelegd aan de arts, 25 september krijg ik een darmonderzoek.... ben benieuwd of daar iets uitkomt
Hoop bekenden hier van de Slotervaart groep Om te reageren op de vraag; spijt? Nee; alleen dat ik het niet eerder heb gedaan