Meiden met een maagverkleining.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nessy, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Thanx ikkke!
    Vervelend dat je moeder alleen maar negatieve kanten ziet.
    Mijn moeder had dat ook, maar is nu super
    trots op me en houd altijd rekening met eten voor me als we keertje mee eten.

Lady Mary: ik had het ook, na de operatie veel pijn.
    Had ook nog zuurstof nodig omdat ik door de druk van het gas slecht kon ademen.
    Was hartstikke bang.
    Maar dag erna liep ik de gangen al af te wandelen en na 2 nachten lekker naar huis waar ik het liefst gelijk ff aan de poets ging.
    Drinken en eten was bij mij ook problematisch, maar met een week of 4 was het al stukken beter.

Ik heb inmiddels leuk nieuws: ik ben zwanger!
    Heel pril nog zoals te zien aan mijn banner, maar ben dolgelukkig.
    Heb wel problemen waardoor ik onder hoog risico zal vallen, maar ik blijf gewoon optimistisch en genieten van het feit dat het afvallen mijn vruchtbaarheidsproblemen opgelost hebben.
    Vorig jaar was de PCOS nog zo erg dat ze me eierstok wilde verwijderen.
    En nu gewoon de eerste ronde gelijk zwanger en geen PCOS beeld meer.
    Kijk enorm uit naar een baby'tje in ons gezin...
    Wel beetje een nakomertje gezien de andere al 8 en 5 (bijna 6) zijn, maar lijkt ons heerlijk.
    Ik ben ook heel benieuwd hoe ik er zwanger uit ga zien nu zo slank.
    Was bij de andere 2 stuk zwaarder. :D

2. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Hoi Lady,

Fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan. Wel minder dat je zoveel pijn had. Nu rustig herstellen :). Het eten en drinken de eerste dagen gaat in mindere mate, maar het komt gelukkig goed.

Het normaal eten was weer fijn na bijna 3 weken vloeibaar. Lekker een cracker met smeerkaas gehad, heerlijk :D. Ik heb tot nu toe alleen moeite met vlees eten. De ene keer begint mijn maag hevig te protesteren, word ik misselijk en spuug ik alles eruit. En op een ander moment gaat het wel goed. Ik eet nu daarom meer vis en ei ipv vlees.

Verder gaat het ook goed met het afvallen, tot nu toe met de pre dieet 15,5kg. Zit na jaren onder de 130kg en ik kom van 158kg (voor de operatie 15kg afgevallen). Dus in totaal ruim 30kg binnen 1 jaar kwijt. Erg tevreden met wat ik tot nu toe heb bereikt. Volgende week mag ik weer normaal gaan sporten, daar kijk ik wel naar uit.

Rustig herstellen, naar je lichaam luisteren en het komt allemaal goed. Het is even wennen en je moet je draai zien te vinden met het eten, maar dat komt allemaal goed :).

3. daanvld

daanvld Actief lid

22 okt 2015
    149
    0
    0
    Schiedam
    @mrien Geen spijt krijgen van je keuze. Je hebt de keuze voor maasstad niet voor niets gemaakt. Ik kon persoonlijk 2 mensen die in maasstad geopereerd waren en het mij echt afraden. En toen ik mijn traject begon was er in maasstad dat virus. En dat was voor mij de reden om naar sfg te gaan. En was ook een stuk dichterbij voor mij.

4. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    @Lady Mary
    Hoe gaat het nu met je?
    Wat vervelend da je zoveel pijn heb/gehad.
    Ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt.

@DIYMommy
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina