Meiden met een neus piercing

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleurtjeee28, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ik heb gisteren mijn neus piercing laten zetten en heb nu een screw knopje (haakje aan het eind) erin zitten.
    Enkel vind ik dit echt niet comfortabel zitten dus wil ik na de genezing naar een bone (met z'n verdikking aan het einde).

Maar mijn piercer adviseerde juist een screw omdat dat makkelijk zou zijn en met een bone had groeit het gaatje dicht om het knopje en daarom is die er moeilijker uit te halen dan een screw.

Mijn vraag dus wat jullie hebben en wat jullie ervaring ermee is :)

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb er 1 gehad en een bone vond ik een drama, doordat het einde dikker is kreeg ik hem er op een gegeven moment amper meer uit.
    Ik heb er ook nooit geen 1 gehad met een haakje aan het einde maar gewoon eentje die lijkt op een oorknopje.
    Nooit geen last van gehad.

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik heb nu een bone, vind het niks, idd wat nala zegt.
    Je hebt ook nog eens verschillende diktes waardoor ik veel er niet doorheen krijg zonder tranen in mijn ogen.

4. Mitty

Mitty Actief lid

28 jan 2014
    134
    0
    0
    Ik heb een buigbare piercing, gewoon zoals een oorknopje en wanneer je die erin heb gedaan buig je de achterkant, valt er nooit uit. Beter dan al die screws,bones etc. Tenminste dat is mijn mening. Ik heb ze in alle kleuren diamantjes, en pas dus de kleur aan aan mijn outfit. Ik kan 0.8 mm of 1.0mm als dikte, dus je moet wel weten hoe groot je "neus gaatje" is. Heb de mijne trouwens online bested.

5. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb ze beide gehad maar nu alleen een bone omdat ik dat makkelijker vind.

Toen ik mijn piercing jaren geleden liet zetten was het ook gewoon een oorpiercing en toen heeft de man die mijn piercing zette, gezegd dat ik het regelmatig op een dag moest draaien om het niet dicht te laten groeien en heb nergens last van gehad.

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik nam altijd een normale neus piercing en die boog ik dan om zodat hij als geklemd zat zeg maar.. Nu draag ik geen piercings meer dus ik weet niet of die normale staafjes nog te koop zijn

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja dit deed ik ook. Ik vond een bone vreselijk teminsten zodra die er uit moest was het altijd janken en een rode neus :p en met zown boogje kriebelde altijd in mijn neus.

Nu heb ik geen neuspiercing meer alleen navel , tong en labret ;)

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb al 14 jaar een neuspiercing met een bone op het einde, vind ik een stuk fijner en het is geen probleem om hem te verwisselen.

Tja, je moet eventjes doordrukken maar dat is ook de bedoeling van die bone anders zou je hem continu kwijt raken als je er langs zou wrijven in je slaap ;)

Ik wissel hem met regelmaat omdat ik of een steentje kwijt ben of gewoon iets anders wil en heb er werkelijk nog nooit problemen mee gehad.

9. Fleurtjeee28

Ik ben dus ook bang dat een bone pijnlijk wordt. Maar als die eenmaal zit lijkt het me een stuk fijner in me neus.
    Misschien dat ik er ook nog wel even aan moet wennen dat er iet in me neus zit nu haha.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb een bone. In het begin heb ik screws gehad en ik vond het ondingen! Draaiden altijd verkeerd zodat het leek alsof er wat uit m'n neus hing ;) Vond ze ook gewoon vervelend om in te doen.

Bij een bone moet je wel eventjes doorduwen, dus je moet wel echt 100% weten dat je piercing genezen is als je die indoet, anders is het wel echt pijnlijk denk ik.

11. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik had eerst haakje, die viel er wel sneller uit. Nu met bolletje aan eind, eruit halen doet wel wat zeer ja. Maar moet zeggen dat ik m er niet vaak uit heb.

12. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

Ik heb een bone maar eruit halen lukt niet
    Voor een operatie ofzo heb ik hem laten afplakken
    Verder vind ik hem ideaal nooit gezeik dat ie eruit valt en wisselen doe ik nooit ben tevreden met het knopje wat ik nu heb

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb een ringetje dus geen problemen met wat jullie benoemen ;)

14. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit deed ik ook maar heb ondertussen al jaren geen meer.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb een gewone oorbel (knopje) dus ik kan je er ook niet mee verder helpen.

16. Fleurtjeee28

Bedankt allemaal voor de reacties!
    Ik ben een stuk wijzer geworden. Ik ben iemand die graag piercings verwisselt van kleurtje enzo dus ik neem dan toch maar een screw want ik heb geen zin in elke keer pijn als ik m'n piercing wil vervangen of dat ik hem helemaal niet meer kan vervangen.

Wordt gewoon een kwestie van wennen dat er iets in me neus zit. Dat zal vanzelf wel komen. Heb er nu al wat minder last van :)

17. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een bone, niet prettig om uit te doen maar afgezien van die 2 keer dat ik m snachts uit heb getrokken (!aauww) ziet ie mooi en heb ik er geen last van maar ik wissel ook nooit:)

Deel Deze Pagina