Wie heeft er een Dolce Gusto apparaat. Is het lekker koffie, welke varianten en vooral is het de moeite waard om aan te schaffen? We willen er eentje voor mijn schoonmoeder kopen als dank voor het wekelijkse oppassen. (Mijn moeder past ook een dag in de week op en die hebben we al in de watten gelegd met een iPod)
Ik heb hier chocolademelk, latte machiatto, cappuccino, chai tea latte, caramel latte machiatto, Café Lungo. Ik ben niet zo van de sterke koffie. Vind het een voordeel dat je zowel warme als koude dranken kan doen en niet alleen koffie (ook thee en chocolademelk)
Ik heb er een gehad en vond het niet de moeite waard. Heb nu een Nespresso pixie gekocht en wel tevreden mee en is ongeveer even duur Die Nespresso pixies waren nu 40 bij de mediamarkt volgens de reclame
ik ben wel heel tevreden over de Dolce Gusto. het is alleen altijd even uitvlogelen in begin hoe sterk je koffie maakt. de chocomel vind ik ook erg lekker.
Mijn man zweert erbij, die heeft een bakkie van mijn tante op en die wil er nu zelf ook 1 voor de kerst haha! Ik drink geen koffie, dus ik weet het niet. Maar hij zei dat je er ook chocomelk mee kunt maken, dus dan heb ik er ook wat aan haha! Hij vond de koffie van een Nespresso-apparaat juist niet zo bijzonder, dus ik denk dat het echt per persoon verschilt.
Hij stopt dus niet automatisch als bij de Senseo? Welke type is aan te raden? Daantje, Ik ga ook eens kijken naar de Nespresso.. maar daar niet de mogelijkheid voor grote koppen of koude dranken toch?
Ja, wij hebben hem en zijn er erg blij mee! Oh, wat lees ik nu, caramel latte machiato? Die moet ik denk ik snel eens proberen! Nee, hij stopt niet automatisch zoals de Senseo, maar dat vind ik niet zo erg, aangezien wij en bezoek vaak toch de koffie op andere sterkte wil. Ze hebben overigens nu weer zo'n 20 Euro geld terug-actie lopen: https://www.dolce-gusto.nl/NL/promotie/Pages/20euroretour.aspx
ohja deze cups zijn ook gewoon in de supermark te krijgen? Vind dat van Nespresso wel een gedoe voor mijn schoonouders, via instore-winkel (niet in de buurt) of website (ze zijn niet van het online shoppen)
Ja hoor, gewoon bij de supermarkt te koop. Dat vond ik ook een voordeel boven Nespresso. Krijg hier elke keer de bestellingen van de Nespresso van de buren bezorgd als ze niet thuis zijn.
en alle smaakvarianten passen in elk model DC? Zit me nu de orienteren op de Melody 2 (1,3 l waterres.), maar op kieskeurig is ie niet zo heel goed aangeschreven, daar scoort de Piccolo beter (maar kleiner waterreservoir) krijg net een sms van vriendin die bij Nespresso werkt met 50 euro terug actie. Ook lekker... En volgens haar de cups goedkoper dan DC en ook Lungo. Aarghh..
een dolce gusto gat het worden (met name door aankoopgemak van cups en bij de nespresso moet je zelf melk gaan kloppen..) Nu het model nog...
Wij hebben de Piccolo, maar zijn ook geen grote koffieleuten. Die bevalt ons wel goed. Oh ja, die 20 Euro retouractie kan ook bovenop andere aanbiedingen. De aanschaf van dit apparaatje was uiteindelijk iets van 52 Euro met al die kortingen/retourgeld eraf. Er zitten een paar smaken cupjes bij om te proberen. Met Nespresso niet zoveel ervaring, ja, als ik het bij anderen drink, vind ik ook lekker hoor, maar dit net zo.
wij hebben eergisteren de piccolo gekocht bij bcc 66 euro en nog 20 euro terug van dulce gusto en we kregen nog van 15% van het aankoopbedrag korting op koffie mijn man heeft de koffie geproeft in de winkel ik drink geen koffie , ik heb de chocomelk geproeft die was best lekker ik vind hem zo lekker klein , scheelt weer ruimte op het aanrecht
Wij hadden er een maar hebben deze laatst via marktplaats verkocht. Onze soort koffie was het niet. Maar smaken verschillen.
Hier zijn ze 4,90 euro bij jumbo en het ligt aan welke koffie je wilt. Er zitten 16 cups bij, maar voor cappuccino heb je bijvoorbeeld 2 cups nodig (1 melk en 1 koffie) dus dat is dan 8 kopjes. Ook zie ik ze regelmatig in de aanbieding.
ze zijn in vergelijking met pads stukken duurder je moet het apparaat niet kopen als je koffieleut bent alleen mijn man drinkt koffie 1-2 koppen per dag als we visite krijgen wordt er filterkoffie geschonken
Hier ook een DG, welk model weet ik niet. Ik drink zelf geen koffie maar vriendje is er erg blij mee! Drinkt eigenlijk vooral de Cafe Lungo. Mijn ouders drinken graag de Cappucino en ik zelf de chocomel. Verder hebben we altijd de espresso in huis. Ze zijn hier bij de albert heijn 4,95 en ik heb ze helaas nog nooit in de aanbieding gezien
16 cups voor 4,90 vind ik nog ok, maar voor 8 kopjes.... @spinnekop: Ik ben best wel een koffieleut. Ongeveer 4 kopjes op een dag. Het liefst cappuccino of macchiato. Hmmm dat wordt duur
In Duitsland zijn ze wat goedkoper. Ik heb ze een tijdje terug maar gekocht met de jokers-plak actie van AH, want inderdaad, zie ze nooit in de aanbieding. Wij zijn ook geen koffieleuten, waren we dat wel geweest, dan had ik voor iets anders gekozen. Met verjaardagen en andere dingen met veel visite haal ik de Senseo gewoon weer uit de kast, anders ga ik failliet .