Is dat zo gek? Ik heb een hekel aan oud en nieuw. Ik vind het helemaal niks .met z'n allen wachten tot middennacht en dan elkaar de beste wensen wensen, vuurwerk kijken .bah. Dus gaat mijn man het 's middags met vrienden vieren en 's avonds met familie. En ik ik blijf thuis met de kinderen. Het kan me werkelijk niks schelen . Maar wie heeft een paar tips voor mij om het toch een beetje leuk te maken?
Ach zo raar vind ik het niet. Het is ook niet mijn favoriete dag. Wel jammer dat je man er niet bij is dan. Als ik jou was zou ik iets lekkers halen, wijntje erbij even in bad en dan een leuke film gaan kijken. Een echte vrouwenfilm mocht je daar van houden.
Voor mij hoeft al die poespas ook niet. Ik moet morgenavond eerst werken maar ik wil het toch wel met mijn man uitzitten hoor.
hier ook alleen met man en kinderen!Genieten!!Hapjes op tafel kids naar bed en wij heerlijk lui tv kijken!Juist wel fijn dat ik niet verplicht gezellig hoef te doen
Voor mij hoeft al die poespas ook niet hoor. Als het aan mij ligt, dan lig ik voor 00:00 op bed We gaan niets bijzonders doen, blijven lekker thuis. Ga anders lekker fonduen of gourmetten met je kinderen, of lekkere hapjes op tafel..
Ik ook! Ik wil ook in bad en daarna in een onesie )) op de bank hangen en tv kijken.... Maar mijn man vindt het een reden voor een feestje, en hij geniet ervan, met vrienden, bier en oliebollen. Dus ik ga mee en glimlach en ben stiekem vlij als hij om 01.00 teut is en ik hem mee naar huis mag nemen. Oma past hierop, alleen, gaat eerst in ons overheerlijke bubbelbad, daarna met kussen en dekbed op de bank tv kijken...
hihi heb mn berichtje even verplaatst ik zat gewoon in het verkeerde topic ! Lijkt nl erg op die van mij, hebben ws tegelijkertijd gepost...
wij zijn ook gewoon thuis, sinds we onze zoon hebben niet meer weg geweest, vind het geen ramp, tv is altijd leuk.
Voor ons ook een thuis avond met drie honden die we niet alleen willen laten. Duzzzzzzz lekker flesje wijn, hapje erbij en tv kijken en dat was het.
Wij ook lekker burgerlijk thuis! Maar hoe oud zijn je kinderen dan? Willen zij niet graag wakker gemaakt worden om naar het vuurwerk te kijken en een hele blijde papa en mama te zien en lekker midden in de nacht een oliebol te smikkelen? Mijn zoon kijkt er echt al een maand naar uit! Dus voor hem maak ik er wel een speciaal momentje van
Nee, ik ga mijn kinderen niet wakker maken. Ze weten niet eens wat "oud en nieuw" betekent. Als ze vanavond uit zichzelf wakker worden, wil ik wel met ze vuurwerk kijken, anders lekker laten slapen
1,5 2,5 en bijna 5 en nee die worden niet graag wakker gemaakt en ik ben ook niet blij ofzo om 12 uur, eerder slaap en oliebollen hebben we niet ( wel appelflappen) maar iig veel plezier vanavond met je zoontje
Hier ook alleen... Vriend moet werken. (Of tenminste, hij voelt zich nu niet lekker, dus misschien ook niet.) Ga denk ik vroeg naar bed.
Ik ga mijn kinderen ook echt niet wakker maken. Die gaan gewoon om half 8 op bed en dan slapen. De oudste leg ik op onze kamer dan hoort hij het vuurwerk niet zo en dan zijn we en klaar voor.
Ja die van mij is bijna 10 Vermoedelijk maakt dat het wel anders dan met kinderen tussen de 0 en 5 jaar oud
Vanavond lekker met ouders op de bank mss beetje kaarten, om 11.55 zl wakker maken. Is vanaf baby's af aan wakker geweest met oud en nieuw. Daarbij lijkt het hier echt een oorlogsgebied door het vuurwerk dus slapen doet hij toch al slecht met vuurwerk!
Het liefst zou ik ook gewoon thuis blijven, hou helemaal niet van dat verplichte gedoe haha Maar goed, al afgesproken naar vrienden te gaan dus dat doen we dan maar he
Ik trek dat niet eens om tot 00.00 wakker te zijn nu ik zwanger ben. Rond 21.00 vallen mijn ogen al dicht Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat ik het helemaal niet erg vind als hij vanavond ergens heen wil, maar vind het wel lullig voor hem.. En ik hoop dat ons zoontje niet wakker word 's nachts door het vuurwerk want dan is de kans weer groot dat hij een epilepsie aanval krijgt