Oud en Nieuw "alleen" vieren

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Is dat zo gek?

Ik heb een hekel aan oud en nieuw. Ik vind het helemaal niks….met z'n allen wachten tot middennacht en dan elkaar de beste wensen wensen, vuurwerk kijken….bah.

Dus gaat mijn man het 's middags met vrienden vieren en 's avonds met familie. En ik…ik blijf thuis met de kinderen. Het kan me werkelijk niks schelen….

Maar wie heeft een paar tips voor mij om het toch een beetje leuk te maken?

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ach zo raar vind ik het niet. Het is ook niet mijn favoriete dag. Wel jammer dat je man er niet bij is dan.
    Als ik jou was zou ik iets lekkers halen, wijntje erbij even in bad en dan een leuke film gaan kijken. Een echte vrouwenfilm mocht je daar van houden.

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Komen hele leuke dingen op tv ;) ik wou dat ik thuis kon blijven heb er helemaak geen zin in hihi

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Voor mij hoeft al die poespas ook niet.
    Ik moet morgenavond eerst werken maar ik wil het toch wel met mijn man uitzitten hoor.

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hier ook alleen met man en kinderen!Genieten!!Hapjes op tafel kids naar bed en wij heerlijk lui tv kijken!Juist wel fijn dat ik niet verplicht gezellig hoef te doen ;)

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Voor mij hoeft al die poespas ook niet hoor. Als het aan mij ligt, dan lig ik voor 00:00 op bed :D
    We gaan niets bijzonders doen, blijven lekker thuis. Ga anders lekker fonduen of gourmetten met je kinderen, of lekkere hapjes op tafel..

7. sjak

sjak Niet meer actief

Ik ook! Ik wil ook in bad en daarna in een onesie :))) op de bank hangen en tv kijken....
    Maar mijn man vindt het een reden voor een feestje, en hij geniet ervan, met vrienden, bier en oliebollen. Dus ik ga mee en glimlach en ben stiekem vlij als hij om 01.00 teut is en ik hem mee naar huis mag nemen.
    Oma past hierop, alleen, gaat eerst in ons overheerlijke bubbelbad, daarna met kussen en dekbed op de bank tv kijken...

8. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    #8 mel, 30 dec 2013
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
    hihi heb mn berichtje even verplaatst ik zat gewoon in het verkeerde topic ! Lijkt nl erg op die van mij, hebben ws tegelijkertijd gepost...

9. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Lekker in je huispak een leuke tv-show kijken, ongegeneerd snacken.. Zo bouw je je eigen feestje:p

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wij zijn ook gewoon thuis, sinds we onze zoon hebben niet meer weg geweest, vind het geen ramp, tv is altijd leuk.

11. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Voor ons ook een thuis avond met drie honden die we niet alleen willen laten. Duzzzzzzz lekker flesje wijn, hapje erbij en tv kijken en dat was het.

12. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Wij ook lekker burgerlijk thuis!

Maar hoe oud zijn je kinderen dan? Willen zij niet graag wakker gemaakt worden om naar het vuurwerk te kijken en een hele blijde papa en mama te zien en lekker midden in de nacht een oliebol te smikkelen?
    Mijn zoon kijkt er echt al een maand naar uit! Dus voor hem maak ik er wel een speciaal momentje van :D

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Nee, ik ga mijn kinderen niet wakker maken. Ze weten niet eens wat "oud en nieuw" betekent. Als ze vanavond uit zichzelf wakker worden, wil ik wel met ze vuurwerk kijken, anders lekker laten slapen:D

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    1,5 2,5 en bijna 5 en nee die worden niet graag wakker gemaakt en ik ben ook niet blij ofzo om 12 uur, eerder slaap en oliebollen hebben we niet ( wel appelflappen);):D maar iig veel plezier vanavond met je zoontje:)

15. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hier ook alleen... Vriend moet werken. (Of tenminste, hij voelt zich nu niet lekker, dus misschien ook niet.)

Ga denk ik vroeg naar bed.

16. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Ik ga mijn kinderen ook echt niet wakker maken. Die gaan gewoon om half 8 op bed en dan slapen. De oudste leg ik op onze kamer dan hoort hij het vuurwerk niet zo en dan zijn we en klaar voor.

17. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Ja die van mij is bijna 10 ;)
    Vermoedelijk maakt dat het wel anders dan met kinderen tussen de 0 en 5 jaar oud :)

18. Evientje

Evientje Niet meer actief

Vanavond lekker met ouders op de bank mss beetje kaarten, om 11.55 zl wakker maken. Is vanaf baby's af aan wakker geweest met oud en nieuw. Daarbij lijkt het hier echt een oorlogsgebied door het vuurwerk dus slapen doet hij toch al slecht met vuurwerk!

19. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Het liefst zou ik ook gewoon thuis blijven, hou helemaal niet van dat verplichte gedoe haha :) Maar goed, al afgesproken naar vrienden te gaan dus dat doen we dan maar he ;)

20. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik trek dat niet eens om tot 00.00 wakker te zijn nu ik zwanger ben. :) Rond 21.00 vallen mijn ogen al dicht :)
    Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat ik het helemaal niet erg vind als hij vanavond ergens heen wil, maar vind het wel lullig voor hem..
    En ik hoop dat ons zoontje niet wakker word 's nachts door het vuurwerk want dan is de kans weer groot dat hij een epilepsie aanval krijgt :(

Deel Deze Pagina