Wisselende testuitslagen dagen voor NOD

Discussion in 'Miskraam' started by EvaMaren, May 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EvaMaren

EvaMaren Nieuw lid

May 12, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik voel me ellendig, daar we 10 mei in de avond (3 dagen voor NOD) redelijk helder positief testten met Predicter. De volgende ochtend testten we negatief met Clearblue. Vandaag, 12 mei, weer negatief met Predicter.
    Afgelopen dagen voelde ik me verschrikkelijk moe, misselijk, pijnlijke borsten (maar heb ik wel vaker). Net lichtroze afscheiding en lage bloeddruk.
    Denken jullie dat dit nog een kans heeft? Ik voel me emotioneel redelijk gevloerd en probeer het te laten zijn zoals het is. Lukt niet zo...
    We zitten nu in ronde 8...
    Heb naar vermoeden vaker een 'missed abortion' gehad. Wel voor het eerst een keer positief getest. We waren zo blij...

2. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

May 28, 2012
    1,051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Probeer morgen anders de kv 2v5 test! Die is gevoelig en na mijn ervaring betrouwbaar! Clearblue is volgens mij minder gevoelig en over die andere...geen idee. Succes!

3. EvaMaren

EvaMaren Nieuw lid

May 12, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi MamavanDaisy,

Dankjewel voor de tip.
    Ik heb gisteren wat bruine afscheiding gehad met een klein stukje baarmoederslijmvlies en vandaag iets meer rood erbij... Vrees dat het een miskraam is en dat een test niet zinvol is.
    Ik las net ergens dat bij een miskraam de hoeveelheid bloed steeds meer wordt. Daar lijkt het nu wel op.
    Normaal heb ik meer en rood bloedverlies de eerste 2 dagen en is de bloeding hierna eigenlijk al zo goed als voorbij. Dan komt de tweede dag het baarmoederslijmvlies er in een stuk (soort platte zak) uit en is het daarmee klaar met de ongesteldheid.
    Kent iemand dat trouwens?

De heftigheid van emoties is na wederom een fijn gesprek met mijn vriend wel afgenomen. Maar het blijft een klap. En ergens houd ik toch nog hoop, al is het denk ik echt niet gelukt dit keer. Ik wil er gewoon niet aan :p

Toch dankjewel. Fijn om even iemand te hebben die met je mee denkt. Had het verder nog niet aan iemand verteld.

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Pff, wat vervelend om mee te moeten maken zo. Ik lees dat je voor NOD getest hebt. Wist je dat er tussen bevruchting en NOD 80% kans is dat het misgaat? Heel veel vrouwen zijn meermalen in hun leven zwanger zonder het te weten. De zwangerschap wordt dan net voor of op NOD afgebroken. Daarom wordt testen voor NOD ook afgeraden. Als je positief test, is er maar 20% kans dat het goed doorzet en dus 80% kans op verdriet en teleurstelling:(

Wanneer een zwangerschap zo vroeg wordt afgebroken, kun je eigenlijk rekenen op een normale of wat hevigere menstruatie dan normaal. Ikzelf had bij normale menstruaties altijd alleen bloedverlies met kleine stolsels, zo'n drie dagen rood en dan bruin, en bij vermoedelijke misgelopen zwangerschappen had ik grote stolsels erbij.

Sterkte, ik hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben!!

Share This Page