@Elke29, Hoe kwamen zij er bij achter dat je bmslv te minimaal van opbouw was? Ik moet alleen op dag 21 bloed laten prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad geen echo's ofzo.
Ik krijg helaas geen echo dus ik weet ook niet of me bmslv goed is, wel weet ik dat het altijd te dun was, maar met de clomid weet ik het niet weten juliie of clomid ook zorgt dat dit dikker wordt zodat een eitje goed kan innestelen? Echt raar dat de ene het wel krijgt en de ander niet ik heb het ziekenhuis hierover wel gebeld, maar zij zeggen dat dit ziekenhuis nooit een fokkelmeting doet .
Hoi Bloem, Van clomid is bekend dat het een minder positieve uitwerking heeft op het bmslv. Als je dus van je zelf al niet zo'n goede opbouw hebt, zal clomid er geen goede utiwerking op hebben. Zou het even goed navragen in je ziekenhuis. Bij mij was het de reden om over te stappen op spuiten. Veel succes! Groetjes Elke
Weet iemand of je bmslv dun is bij pcos? Want bij mij was het dun omdat er ook geen eisprong in aantocht was denk ik hoop ik.