Hee ladies, Ik ben gewoon benieuwd welke meiden hier een veel oudere vriend/man hebben dan zij zelf zijn en bezig zijn met het "krijgen" van een . Hoe kijken de mensen in jouw omgeving hier tegen aan? Heb je misschien een leeftijd in gedachten waarop jij vindt dat je partner te oud wordt voor het papaschap? Of hij zelf misschien wel? Ik ben zelf 25 en mijn vriend is 41 = 16 jaar verschil. Wij zijn inmiddels bijna 7 jaar samen en al 4 jaar daarvan bezig en zijn eind vorig jaar via de ha doorverwezen naar de gyn. Inmiddels de onderzoeken afgerond waar niks schokkends uit is gekomen, alles doet 't. Ik vond voorheen dat als mijn vriend 40 zou zijn dat ie te oud was, maar goed, dat liep dus ff anders... het is tenslotte nog niet gelukt! Kom maar op! 8)
hey, ik zelf ben 24 en mijn vriend is 35. een verschil van 11 jaar. wij zijn nu vanaf augustus "bezig" en lopen sinds januari al in de medische molen. met vriendlief is alles goed maar ik heb PCO. ik heb een late eisprong. ik moet nu eerst 7 kilo afvallen en dan mogen we in augustus terug als we een jaar bezig zijn en dan krijgen we een beetje hulp. tenzij ik nog niet spontaan zwanger ben geworden. en gaan ze bij jullie nog wat doen? of moeten jullie afwachten? grzt suus
Wow, wat een reacties! @ Suus: alle tests zijn inmiddels voltooid en er zijn geen bijzonderheden gevonden, alles is dus in orde. Wij moeten nu weer een half jaar proberen en mocht het dan nog niet gelukt zijn dan weer terug komen bij de gyn.
hier ook een jong meisje met oudere vriend ik ben net 20 geworden en hij is 39 word dit jaar 40 moet zeggen in het begin was het even wennen voor mij en voor hem ook ik had zn dochter kunne zijn en hij mn vader maar dat is gelukkig niet zo ik ben zondag 27 weken zwanger alweer in verwachting van een meisje voor ons bijde ons eerste kindje
Hallo! Ik ben 23 en mijn vriend is 41, ik ben nu zwanger van ons 1e kindje samen, hij heeft 2 kinderen van 11 en 13 uit zijn vorige relatie. We zijn nu 3 jaar samen. Leuk topic trouwens!! Liefs Jojo
@Jojo23: is het niet raar dat je maar 10 jaar scheelt met zijn oudste? Alhoewel, mijn vriend heeft een zoontje van 9, dus wij schelen ook "maar" 16 jaar. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! @Sylvia1989: ook gefeliciteerd! Jullie verschillen dus 20 jaar, als jullie maar gelukkig zijn!
Ik ben 33 en mijn man is 46 en we verwachten nu ons eerste kind. We zijn al 11 jaar bij elkaar. Mijn familie keek er niet zo gek van op dat ik een oudere vriend kreeg. Die jongens van mijn eigen leeftijd vond ik altijd zo kinderachtig.. Ik heb lang getwijfeld of ik wel kinderen wilde, daarom zijn we er wat laat mee. Mijn man stond er altijd al voor open. Hij vindt zichzelf nog niet te oud om papa te worden. Hij sprak laatst een man van 54. Zijn vrouw is 33 en zij krijgen in juli hun eerste kind... Dus je hebt nog even.. Ik hoop wel dat je gauw geholpen wordt, vier jaar is wel erg lang om 'gewoon' bezig te zijn! Succes!
hoi hoi ik ben 25 en mijn man 34, zijn 6 jaar samen waarvan 2 jaar getrouwd, wij hebben als motto, leeftijd moet niet uitmaken, je geluk staat voorop, en zelf merk je het vaak niet eens, het leeftijdsverschil! We zijn nu zwanger van ons 1e kind en kunnen ons geluk niet op. Bij ons heeft eigenlijk niemand moeilijk gedaan over het leeftijdsverschil. En is er een max leeftijd dan om vader te worden? ik vind van niet. Nou ja je moet ook geen 70 zijn bij je eerste kind. Voor iedere zwangere mama geniet volop Voor de aankomende zwangere mama's geef niet op en ga er voor! groetjes mau
Ik ben zelf 23 en mijn man is 37 (14 jaar verschil dus) We zijn in september 2006 getrouwd en hebben een zoontje van 2 die na 6 maanden relatie verwekt werd Na 9 maanfden relatei zijn we getrouwd (en ik was 3 maanden zwanger) HET WAS GEEN MOETJE! We hebben bewust voor kinderen gekozen en wouden trouwen. We zijn nu nog steeds super gelukkig met elkaar en bezig voor kiddo nr 2 Er was niemand die raar deed uit de familie over het zwanger zijnn en trouwen want iedereen had het al wel verwacht,soms kreeg ik van mensen van buiten af wel vreemde reacties al trok ik me er niks vanaan.
Mijn vriend is 30 jaar en ik ben er 21. 9 jaar verschil dus. We hebben een zoontje van 8 maand, hebben een huis gekocht tesamen .. We voelen ons goed bij elkaar, we zijn ook bezig voor een tweede kindje .