net bevallen en nu vechten tegen de kilo's clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben net bevallen van mijn zoontje en wil nu graag vechten tegen de kilo's. .
    Nu zoek ik ook andere meiden die dit willen en we.zo elkaar junnen steunen. ...

Ik woog toen ik net zwanger was 125 en ben in de zwangerschal niks aangekomen..
    Na de geboorte woog ik dus 115 kilo en op dit moment 112 kilo..
    Ik vind afvalleb erg moeilijk want hou van eten hihi wie niet..

Dus dames wie komt er gezellig bij..??

Groetjes van mij

2. Anice

Anice Niet meer actief

Hoi Flowertje,

Ik ben zo'n 2 maandjes geleden bevallen van een dochtertje. Voor mijn zwangerschap woog ik 58. Aan het einde 74 kilo. Na de bevalling woog ik 68. In de eerste week ging ik nog eens naar 63 en ik dacht dat gaat de goede kant op. Helaas zit ik nu weer op een 66 kilootjes en dat is voor mijn lengte echt te zwaar (ben 1.57) Ook ik houd van het goede leven met lekker eten. Ik wil vanaf deze week echt streng en serieus gaan afvallen dus doe graag met je mee.

Groetjes Anice

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Oke hihi ik ga ook vanaf vandaag er tegen aan. .
    Gezellig zo kunnen we elkaar steunen. .

4. Anice

Anice Niet meer actief

Hoe ga jij het aanpakken? Ga je een dieet volgen of gewoon eerst zelf proberen door minder te eten snoepen enz....
    Ik probeer me eerst aan 3 kleine maaltijden per dag te houden en 2x fruit tussendoor en na het avondeten niets meer.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik doe ook mee!
    ik woog voor de zwangerschap 84 en aan het einde 102. Na de bevalling woog ik 92 maar nu inmiddels al weer 95. Ben in februari bevallen
    Ik wil naar de 60 kilo dus ik ga rustig aan beginnen.
    Geven jullie borstvoeding? ik wil dus ik kan alleen rustig afvallen dus dat ben ik ook van plan.

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Neej ik geef geen borstvoeding maar ga wel rustig afvallen gewoon normaal en gezond eten niet meer zo laat eten enz want anders zit het binnen de kortste keren er weer aan...

Vind het wel moeilijk want hou zo van eten hahahha..

Debby zag dat he ook op dat andere topic had gereageerd gezellig...

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou stond net op de weegschaal en weeg 96.9... ben alleen maar aangekomen door die borstvoeding :( krijg er zo een trek van... nu dus echt maar rustig aan doen!

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Moeiljk he ik weeg zwaarder hoor meid ga straks weer eens op dat ding staan hihi...

Kunnen ook elke week een vaste weegdag doen? ?...
    De maandag ofzo dat we elke maandag in de ochtend wegen en dan kijken hoeveel we afgevallen zijn...

Dan wordt vandaag eerste weegdag en dan maken we een lijstje ervan

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    flowertje dat is een goed idee!

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik kan alleen nog geen lijst maken want zot via mijn mobiel meesyal op internet....

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #11 debby82, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    naam: startgewicht huidig afgevallen

flowertje: 114 - 114 - 0
    anice: 66 - 66 - 0
    debby82: 96.9 - 96.9 - 0
    Chiggy: 79 - 79 - 0

zoiets?

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik wil ook graag meekletsen! :)

Ik woog voor mijn zwangerschap 68, aan het einde 92 kg :)
    De weegschaal stond vorige week op 79kg en ik wil er zeker 10kg af.
    Ik heb een profiel aangemaakt op de website Valtaf.nl - Online hulp bij het afvallen!, ik vind dat heel fijn werken (al eens eerder gedaan :))
    Je kan daar heel makkelijk je gewicht bijhouden wat dan in een mooi grafiekje geplaatst wordt en je kunt er ook heel makkelijk bijhouden wat je gegeten hebt..

Ik doe trouwens niet echt een dieet.. In de loop der jaren heb ik wel geleerd dat dat niet werkt en, heel cliché, gewoon gezond leven toch echt het beste werkt.

Kunnen jullie dat, 1 vaste weegdag per week? Ik stap meestal elke dag wel op de weegschaal :) Vandaag niet omdat ik gister behoorlijk gezondigd heb (hoezo struisvogelpolitiek? :D)

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zet mijn start gewicht maar op 114 hoor hahahhahahaha heb het weekend bbq gedaan

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb het aangepast en chiggy toegevoegd

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahaha ik sta ook elke dag op de weegschaal maar 1 keer per week laat meer zien

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ziet ee goed uit debby hihihihi...

Volgende week maandag dus weer weegdag he hihi kijken wat er af is hoop wel wat maar ben banggggg hahahhhaha ik heb trek in vanalles

17. Anice

Anice Niet meer actief

Handig zo'n lijstje om het resultaat bij te houden. Ik sta normaal eigenlijk elke ochtend op de weegschaal. Weet dat dit niet goed is maar kan het meestal niet laten om even snel te spieken. Ik ga het nu ook maar eens 1x per week proberen. Vandaag helaas nog een calorierijke uitgebreide lunch :( maar dan echt na vandaag ga ik ervoor. Het frustrerende bij mij is dat ik vanmezelf weet wanneer ik gewoon een paar weken er goed op let dat het er wel afgaat maar ik kan de verleiding echt niet weerstaan van alle lekkere dingen en aangezien ik ook erg van bakken houd....tja...moet ook opgegeten worden :D

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Pff even snel een egoberichtje... teller stond vanmorgen op 80 kg :x :x :(
    Ga straks even uitgebreider reageren hoor, maar moet nu even met m'n zoontje naar het CB! :)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Chiggy balen meid...

Vanmorgen hier 96.1 dus toch al weer 8 ons minder maar ja het begin gaat altijd hard he...
    Ik doe trouwens niet heel streng ivm de borstvoeding. Heb ook veel meer honger door die borstvoeding maar snoepen en snacken doe ik niet meer

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hoe is het vandaag gegaan hier niet zo heb zo veel dorst en hou niet van water bah bah bah bah

heb een brood carpacio gegeten en een koekje morgen gaan we er weer voor :p

Deel Deze Pagina