Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis wat vervelend dat die test nog steeds erg positief is,ik hoop dat ze bij Geertgen iets kunnen betekenen hier in.

Hier gaat alles goed,ik dacht donderdagavond een eisprong te hebben gehad en belde gisteren naar het Barrahûs dat ik het vermoeden had dat mijn ei al was gesprongen en ik mocht komen voor iui,had al een afspraak die morgen maar dan voor een echo,helaas dacht de gyn dat mijn ei nog niet is gesprongen maar hij heeft wel iui gedaan.Ik heb nu ovulatietesten mee gekregen alleen worden die steeds lichter i.p.v donkerder.Misschien heb ik dus idd een eisprong gehad,alleen snap ik dan niet waarom ik op iedere eierstok nog een ei van 18mm heb zitten.Wat zit een vrouw toch raar in elkaar.

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder ik zou gewoon ff door blijven testen want je heb grote kans dat hij toch ineens positief word.

Gelukkig dat ik woensdag al mag hoef ik het me ook niet al te lang meer af te vragen heb nog een test liggen die doe ik over een week of 2 ik wil toch wel bij houden wanneer het weg is want stel je voor dat je gelijk weer positief test en dan moet gaan zitten twijfelen of het oud hcg is of niet.

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ik ben gisteren gecurreteerd. De ingreep is me eigenlijk best meegevallen. Alleen het infuus inbrengen vond ik niet zo'n prettig gevoel. Voor ik het wist was ik al in slaap gevallen. Ik werd rond 13.30 uur geholpen en om 14.30 uur was ik weer wakker.
    En toen kwam het besef dat ik echt niet meer zwanger was. Dat ik nu mn kindje voorgoed kwijt ben. Toch weer keihard...
    Wat ik wel vreemd vind is dat de gyn zei dat een nacontrole niet nodig is. Terwijl ik hier op het forum lees dat veel meiden wel een nacontrole krijgen. Ik heb ook meteen gezegd dat dit mn tweede miskraam is en dat ik graag onderzoek wil. Toen zei de gyn dat hij voor een afspraak over zes weken zou zorgen. Eind maart dus weer naar het ziekenhuis.

@ zilvervosje: ik heb geen ervaring met het ziekenhuis in Amersfoort. Maar hier dus ook geen gescheiden wachtruimtes. Alleen de IVF is afgescheiden. Gelukkig lag ik gisteren ook niet op een kamer met allemaal zwangeren. Ik denk dat ik er dan ook echt wel iets van gezegd had.
    Waarom mag je nog niet eerder naar de gyn toe? 1 april lijkt nog zo ver weg. Biochemische zwangerschappen? Nog nooit van gehoord, zal zo eens googelen.
    Je hebt een positieve test dus je was ook zwanger, het gaat alleen erg snel mis, ik denk dat je dat dan wel moet zien als een miskraam?

@ minimuis: vervelend dat de testen nog steeds positief blijven. Verlies je dan ook nog bloed? En zijn het nog knaltesten of vage streepjes?
    Nog een paar nachtjes slapen en dan is het al woensdag. Ben zo benieuwd wat ze voor jullie kunnen gaan doen!

@ vlindermoeder: zoals minimuis al zegt, doortesten. Als ze in het barrahus twee eitjes gezien hebben, kan het eigenlijk niet dat je al een eisprong gehad hebt, toch?

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje,fijn dat de curetage op zich is mee gevallen.Ik heb na zes weken ook een nacontrole gehad,dat hoort eigenlijk ook want het is toch een ingreep.Ik gebruik nu trouwens tarwekiem olie en vitamine B-Complex (davitamon),dit moet heel goed zijn voor je lichaam als je zwanger wilt worden en tarwekiem olie is goed voor de baarmoeder en je hormoonstelsel,ik hoop dan ook dat het me helpt zwanger te blijven.
    Een natuurgenezer heeft me dit voorgeschreven en hij heeft hele goede resultaten met kruiden bij vrouwen die problemen met de zwangerschap hebben.Jac Zitman praktijk voor natuurgeeeswijze

Minimuis,ik ga ook door hoor met testen en maandag krijg ik weer een echo van de eierstokken.

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje ja de curretage valt opzich wel mee, maar daarna ik begon toen gelijk te huilen ze hadden mijn kindjes weggehaald mijn vriend mocht toen naar de ok komen om me optehalen was zo ontzettend verdrietig en als ik er aan terug denk komen de tranen vanzelf deze miskraam was echt de ergste die ik heb gehad. Na controle is wel normaal hoor goed dat je op je strepen ben gaan staan het kan altijd dat je niet goed schoon ben dan kunnen ze dit beter controleren dat vind ik dus ook bij een mk.

Vlindermoeder ik heb ook een tijdje teunisbloem olie gebruikt en een keer etoszwanger worden hier door was mijn cyclus zo van slag af dat ik aan de clomid moest om mijn lichaam weer op te starten dat durf ik dus niet meer te doen ik heb een lichaam wat er heel gevoelig op reageert.

Mijn test was dus gewoon nog dik positief test lijn en controlelijn bijna even donker ik hoop wel dat het snel weg is hoor ik wil geen curettage meer dit doe mij teveel aan de 2ling denken en ik ben bang dat ik dan weer terug bij af ben terwijl het de laaste tijd zo goed met me ging

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ vlindermoeder: bedankt voor de tip! Zal eens op je linkje gaan kijken.
    Hoe is het met jou? Heb je nog ovulatietesten gebruikt?

@ minimuis: ja het besef dat je niet meer zwanger bent en je kindje(s) kwijt bent na een curretage is toch wel het pijnlijkste van heel de ingreep.
    Nog 3 nachtjes slapen (ik tel met je mee af!)

Gisteren nog heel de dag binnen gebleven, half in bed, half op de bank. Vanochtend toch maar even een stukje gaan wandelen. Ik was wel toe aan een frisse neus.

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi meiden,

@ Noukje, wat fijn dat het je fysiek is meegevallen! Ik vind het zo sterk van je! Ik kan me zo voorstellen dat het nog moeilijker is om de tweede miskraam te verwerken als je de eerste nog nauwelijks te boven bent! Zorg goed voor jezelf de komende dagen en als je wil kletsen ben je altijd welkom!

@ hier: Jeetje, vanochtend ineens een streep, dus voorlopig ben ik weer zwanger. Aangezien ik nu later getest heb dan anders hoop ik dat deze streep wat zwaarder telt. De eerdere keren testte ik vrij vroeg positief en daarna steeds negatief, dus wie weet. Enerzijds kan ik het wel van de daken schreeuwen (aangezien we het meteen aan mijn ouders verteld hebben heb ik dat ook wel een beetje gedaan), anderzijds durf ik ook bijna niet te hopen dat het nu wel goed gaat. Het is nog zo pril, maar toch voelt het nu wel anders dan de vorige twee keer. Hard duimen maar en stevig vasthouden ;)

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zilvervosje,dat is goed nieuws zeg een positieve zwangerschapstest.

Noukje,lekker even naar buiten he dat doet vaak wel even goed al neemt het je verdriet niet weg maar het ontspant toch wel.Hoe is het vandaag met je,gaat het een beetje.

Minimuis,nog twee daagjes en je mag naar Geertgen spannend hoor.

Hier,vanmorgen weer naar het Barrahûs geweest en de wonderen zijn de wereld nog niet uit vrijdag had ik op iedere eierstok een ei van 18 mm en nu heb ik links 1 van 24,3mm en rechts 1 van 25 en 1 van 20.Vanmorgen pregnyl gespoten morgen krijg ik dan een flush behandelling (wordt het zaad in de eileider gespoten) en woensdag krijg ik iui.

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Spannend Vlindermoeder! Dus drie rijpende eitjes.... krijg je die dan ook alle drie of kiezen ze er een uit? Sterkte en ik ga voor je duimen!

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ik heb een vreselijke nacht achter de rug. Ik voelde me helemaal niet lekker, lag te rillen van de kou in mn bed. Ongelofelijk veel spierpijn in mn benen, pijn in mn knieën en schouders. En ook nog eens hoofdpijn en buikpijn. Uiteindelijk toch nog in slaap gevallen. Ik had nog nauwelijks bloedverlies, was meer oud/ donkerbruin bloed. Vanochtend wel weer vers bloed verloren, maar niet veel. Nu gaat het op zich wel weer, na een Ibuprofen.

@ zilvervosje: wauw! Ik ga je toch voorzichtig feliciteren met je positieve test! Ik begrijp dat je nog wat terughoudend bent, maar wat een geweldig nieuws zeg.

@ vlindermoeder: wauw, 3 eitjes die op springen staan. Wat een spannende tijd voor jullie! Ik hoop dat het raak gaat zijn voor jullie!

@ minimuis: hoe is het met jou?

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje wat ontzettend vervelend zeg,het kan wel van de curetage komen hoor,het is niet zomaar een ingreep.Dat je weer wat vers bloed verliest is niet erg dat kan wel twee weken duren en als het een beetje is hoef je je niet ongerust te maken.Hopelijk kun je vandaag overdag wat slapen,van rust herstel je het snelst.

Zilvervosje ik heb eigenlijk geen idee,dat heb ik niet gevraagd.

12. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hoi dames
    ben een paar dgn niet online geweest
    alles werd me opeens teveel
    al die gevoelens van vorige MA kwamen weer boven
    en op ZP gaat het alleen over zwangerschap ed.
    dus ik kon het even niet aan
    vanavond weer een echo ik durf er niet vanuit te gaan dat het goed zal zijn (heb er niet echt een reden voor alleen mn ervaringen van hiervoor enzo)
    was(nou ben nog steeds wel) zo neg. dat ik dat niet tot anderen wil overbrengen (Zeg ik dat goed zo :D )

heb even globaal gelezen dat noukje de curretage heeft gehad
    ja dan is de klap het hardst he want dan is het zo definitief..
    veel sterkte hoop/denk dat de ergste wel nu voorbij is

de rest lees ik nog goed door en reageer dan pas uitgebreid ;)

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nisa soms is het goed om je even terug te trekken,ik kan me heel goed voorstellen hoe moeilijk je het nu hebt en ik hoop voor je dat de echo vanavond gewoon weer een mooi babytje laat zien met een kloppend hartje.Dikke knuffel voor jou en veel succes vanavond.

14. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Noukje: Heb je koorts gehad? Want dan moet je meteen het zh bellen waar de curretage gedaan is, er is een kleine kans op ontstekingen. Wat naar dat je zo'n rotnacht gehad hebt! Je kan idd zowel oud als nieuw bloed verliezen na een curretage. Sommige vrouwen hebben helemaal niks, anderen hebben stolsels en die kunnen pijnlijk zijn als je ze verliest. Dat schijnt normaal te zijn, zolang je niet teveel bloed verliest, geen koorts krijgt, etc. Heel veel sterkte!!

@ Nisa: Hè wat naar, al kan ik het me wel voorstellen hoor. Je zit natuurlijk tegen die echo aan en dan komt de vorige ervaring extra sterk boven. Hoe voel je je? Laat je weten hoe de echo was?

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Zilvervosje een voorzichtige proficiat van mijn kant.

Vlindermoeder een 2ling dat zou geweldig zijn vind ik dan he.

Noukje neem de tijd het is inderdaad niet niks een curettage.

Nisa heel veel succes met je echo vanavond en er word hard geduimd dat jullie beeb goed gegroeid is en een mooie stevige hartslag heeft.

Hier gaat het wel weer een beetje heb net een rit van 5uur erop zitten moest ff een auto gaan ruilen maar dat wel een paar hondert kilometer verderop

16. Trees

Trees Niet meer actief

Nisa heel veel succes vanavond!! ik zal voor je duimen.

Voor alle andere meiden een dikke knuffel.

*ik breek weer uit en strooi wat gelukspoeder in de rondte ;)*

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik had geen koorts, maar voor mijn gevoel was mn temp wel hoger. Bij ontslag had ik 36.7 en gisternacht had ik 37.4. Maar dat is nog niet eens verhoging.

@ Nisa: begrijpelijk dat je je even terug trekt. Ik duim voor je! Laat je weten hoe je echo was?

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    meiden heel lief jullie berichten
    we hebben een hele gave echo gehad
    en dat maakt weer alles goed
    we hebben de kleine druktemaker zelfs zien bewegen!!!
    zoo bijzonder maar we gaan naar snel de oom van mn man wegbrengen dus kom morgen weer
    en laat ik de echo foto ook gelijk zien
    ben echt helemaal happy momenteel :D

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nisa gefeliciteerd ik hoop dat je nu in een goede afloop begin te geloven.

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ nisa: wauw! Gefeliciteerd met je mooie echo! En klim nou maar eens op die roze wolk ;)

Deel Deze Pagina