Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    bedankttttttt

@noukje: ik wacht met klimmen tot ik week 10 heb bereikt want dat is ONZE magische grens
    vorige keer was het na deze tijd ook misgegaan dus blijf nog steeds wat 'nuchter' dus nog heeel even :D

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Nog een paar nachtjes slapen en dan zit je al bij de tien weken. Ah heerlijk hoor! Mn duimen draaien voor jou!

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Noukje, hoe gaat het nu met je? Heb je goed geslapen?

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje ook ik ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat.

Nisa wat ontzettend goed dat jullie zo'n mooie echo hadden gisteren en nu ben je ook wat geruster he.

Minimuis nog 1 dagje en jullie mogen naar Geertgen,spannend he.

Zilvervosje wanneer mag jij voor een echo gaan?

Hier;vanmorgen een flush gehad dit was iets pijnlijk maar het is voor het goede doel he:pMorgen nog een gewone iui en ik hoop dat de eitjes dan zijn gesprongen,ze zaten er nog alle drie vanmorgen.

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ach hier gaat het wel. Ik heb vanochtend nog naar het ziekenhuis gebeld omdat ik nu weer helder rood verlies. En van het weekend dus oud bloed. Ik mocht meteen komen, schrok er wel een beetje van. Ze het het zelfs over een tas met spullen meenemen, voor als ik moest blijven.
    Ik heb afgesproken om het nog even aan te kijken en mocht er morgen geen verandering zijn, dat ik dan weer contact op neem.
    Voel me.. ja weet het eigenlijk niet. Mn benen zijn zwaar, voel me nog niet helemaal de oude.
    Ik heb trouwens wel heerlijk geslapen!

@ vlindermoeder: lijkt me heel spannend, en pijnlijk zo'n iui behandeling. Hoe voel je je?

@ zilvervosje: hoe voel jij je? Lukt het om een beetje vertrouwen te hebben in je zwangerschap en lichaam?

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    En minimuis hoe is het met jou? Nog 1 nachtje slapen (jaja ik tel nog steeds mee af!). Hoelaat heb je morgen je afspraak?

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder straks zwanger van een drieling hahaha sorry maar het zou wel grappig zijn, ben je in 1x klaar.

Nousje ik hoop dat het morgen beter ga met het bloedverlies heb je trouwens koorts of zo anders denk ik dat je lichaam gewoon een schoonmaak aan het houden is.

Morgen moet ik er om tien voor 1 zijn ik vind het best spannend allemaal. Mijn vriend is vanavond naar een verjaardag maar ik zie het niet zo zitten want er is daar in de fam net weer een kleine geboren een meisje en 2weken geleden een jongen en binnen kort komt nr 3, wanneer is het nu eindelijk onze beurt.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Nisa wat een fijn nieuws! Wanneer mag je weer echo-en? Ik hoop dat snel op de wolk mag klimmen :D.

Minimuis succes morgen en ik hoop dat ze echt wat voor je kunnen betekenen.

Liefs

ps ik blijf hier maar inbreken :)

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees je ben altijd welkom hoor:D

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje ik begrijp best dat je angstig was dat je moest blijven maar misschien was het wel mee gevallen,mocht je morgen nog last hebben bel dan wel.
    Iui op zich doet geen pijn maar een flush wel,ze pompen bij de baarmoedermond een ballonnetje op met een soort catheter en vervolgens spuiten ze heel langzaam het zaad in de eileider.Het pijnlijkst is dan ook het ballonnetje wat wordt opgeblazen.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis een drieling oh jee dat wordt wel druk,maar het zou wel kunnen want er zijn drie rijpe eitje.Het zouden er zelfs nog meer kunnen zijn dan drie omdat ze nog kunnen delen he.IK wens voor nu eerst 1 maar 2 is helemaal te gek en zijn het er 3 dan komt het ook goed,ze zijn zeer gewenst.
    Ik hoop voor jou dat je snel zwanger wordt en dat Geertgen iets kan betekenen voor jou,knuffel vanaf hier.

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve minimuis, heel veel succes morgen, denk aan je! lfs L78

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: wat spannend voor jullie morgen. Begrijpelijk dat je thuis bent gebleven.

@ vlindermoeder: nou ik schrok best van haar reactie. Ik belde eigenlijk meer om gerustgesteld te worden. Maar vandaag op twee stolsels na in de ochtend, niets meer verloren. Ook het bloeden valt nu weer mee.
    Klinkt als een pijnlijke behandeling, ik ben ook niet zo'n held! Ik vind het echt zo spannend voor jullie! 1 kindje is al helemaal geweldig, laat staan 2 of 3!

@ L78: hoe is het met je?

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    lief dat je dat vraagt Noukje! Het gaat redelijk, de rust doet me goed. Ik ben wel heel benieuwd wat de gyn ons maandag gaat vertellen. Hoop dat ik a/d schildklier-medicatie mag en dat alle miskramen dan tot het verleden behoren.....

En jij? Nog veel bloedverlies las ik? En koortsstuipen?

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    L78 hoop dat het allemaal een beetje gaat met je laat het me anders weten.

Noukje mischien dat je door die stolsels wel ben blijven bloeden omdat het nog niet echt helemaal schoon was.

vlindermoeder nog delen ook nou een 6ling lijkt mij iets te veel van het goede;) dan krijg je nog zo'n media hype ook, we weten dan gelijk wie je ben:D.

Mijn vriend zit nog lekker op het feestje kan ik lekker nog ff op het forum normaal hou ik er altijd rekening mee dat mijn vriend het niet echt gezellig vind wat ik me in kan denken;)

16. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ L78: wat fijn dat de rust je goed doet.
    Is het zo dat je schildklier niet goed werkt? Dan zou het wel fijn zijn als je medicatie krijg. Ik hoop ook zo voor je/ jullie dat de miskramen verleden tijd zijn.

Wij lassen ook rust in. Ik moet toegeven dat ik het een heerlijk vooruitzicht vind. Me even geen zorgen hoeven te maken om zwanger zijn/blijven, goede/ foute echo's. Even rust in mn hoofd!

@ minimuis: heerlijk een avondje forummen voor jou dus :p

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat ken ik, mijn man vindt het ook nooit zo leuk! Maar bij mij was het een periode ook wel heel verslavend....dat ik meteen achter internet zat. Nu gaat het beter!

Dat doe ik lieverd! Maar jij hebt even genoeg aan je hoofd hoor! Maar echt waar, ik trek het wel en de rust doet me echt goed. Ik kan het ook nog best wel een beetje los laten, maar wel soms het gevoel alsof het over iemand anders gaat. Herkennen jullie dat? Dat je zo'n afstand neemt van de kinderwens en de pijn dat het net lijkt alsof het niet meer van mij is, maar van iemand anders?

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    L78 ik begrijp helemaal hoe jij je nu voelt,hou jezelf voor dat het goed komt.Iemand op dit forum schreef je mag de moed wel verliezen maar de hoop niet.

Minimuis succes morgen en ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen.

Noukje doe maar rustig aan en zorg goed voor jezelf.

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @minimuis: veel sterkte straks hoop dat je met pos. gevoelens terugkomt

@noukje: miss. waren idd. de stolsels de oorzaak van dat bloedverlies maar hou het in de gaten (dat doe je vast al :D )

@trees: nou pers. vind ik jou een voorbeeld 'idool' haha
    van dat het toch goed kan gaan!!! dus zelf vind ik het alleen maar fijn jou inbreken ;) volgende echo is: 2mrt volgende week dinsdag dus ;) en daarna 8mrt wrsch op nisa-mans verjaardag ;)
    maar daar twijfelen we nog over want stel het gaat mis dan heb je zo'n kl*te herinnering aan je verjaardag die elke jaar naar boven zal komen :( maar eerst maar de echo van volgende week afwachten ;)

@zilvervosje: hoe gaat het met je meid? nog klachten?

@l78: nou dat heb ik ook hoor!!! dat het lijkt dat ik het over iemand anders heb en dat ik met haar 'meeleef/ bemoei'
    hmm het klinkt opeens toch vreemd in de oren :D
    maar dat is dat zelfbescherming denk ik wat we afentoe noemen :D

@vlindermoeder: hahah 6ling nou dat lijkt me ook net iets teveel van het goede :D maar 2/3 ling lijkt me ook super :D

owja ben 1 dg teruggezet ;)
    ben uitgerekend op mn zusjes verjaardag:D8)
    moch ik idd. op dr verjaardag bevallen (ook al is de kans toch zeeer klein) wordt mn zusjes naam de 2de naam , als het een meisje is natuurlijk :D:D:D of mag zij de 2de naam geven
    zal ze super vinden :D:D:D
    heb het gister mn man verteld die heeft er zn twijfels over maar die trekt wel bij;)

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ik heb net een stuk gewandeld naar de huisarts om de papieren van mn ontslag af te geven en even door naar de winkel om boodschappen te doen. Maar pff dat trek ik dus nog niet. Ik krijg meteen buikpijn/ rugpijn en last van mn benen. En dan voel ik het bloed ook lopen. Is dat normaal?

Deel Deze Pagina