Noukje dat is het probleem met een ziekenhuis he je bent nr zoveel ik heb al een keer een belafpraak gehad om 4uur toen belde hij pas om 8uur. Nisa ja jij heb er ook niet zo'n positieve ervaring mee met een curettage. Ik probeer me vandaag maar een beetje door de dag heen te worstelen en lekker hier te schrijven
@ minimuis: ik vind dat toch echt wel heel erg slecht hoor. Ze kunnen deze ochtend vast wel een gaatje vinden als het echt moet.. Maar je hebt gelijk met het nummerverhaal.. Verlies je nog bloed, of is dat helemaal gestopt?
noukje : jij hebt ook wel gelijk hoor maar dan moeten ze het WİLLEN en het iemand zijn die dit werk echt doet omdat ze om mensen geeft en niet (alleen) om de huur ermee te betalen je bent dan idd. vaak een nr.zoveel en meer niet helaas maar waar
Het is energie verspillen en aangezien dat we onze energie beter kunnen gebruiken. Ik heb geen bloedverlies meer sinds twee weken. Hoe is dat nu bij jou is het bloedverlies nu over of nog steeds niet
Hij heeft al gebeld maandag mag ik langst komen en krijg pillen ik mag het een keer proberen. Het voelt wel dubbel nu.
Minimuis wat vreselijk voor jullie dat je nog steeds weefsel in je baarmoeder hebt.Ik vind het ook niet normaal dat je gyn zo laks is na alles wat jullie al hebben mee gemaakt. Waarom kun je die pillen niet morgen al halen,waarom moet dat tot maandag wachten?
hey minimuis het gaat idd. niet zoals het hoort te gaan vind het echt heeeeel vervelend voor je maar je gaat het in het zh proberen toch voor mocht er(hopelijk niet) wat gebeuren?
Vlindermoeder omdat hij deze normaal gesproken niet geeft en mij zelf wil begeleiden juist omdat ik al zoveel heb meegemaakt ik ben al blij dat hij ze wil voorschrijven anders had ik de keuze tussen nog langer wachten of een curettage dit was ook gelijk zijn eerste optie. Ik heb het vandaag wel moeilijk heb zelfs mijn moeder nu op de hoogte gebracht omdat ik het ff niet trek om te gaan sporten. Vlindermoeder het vruchtzakje is nog helemaal compleet dus het bloedverlies en de stolsels was eigenlijk gewoon een menstruatie maar nog niet de miskraam zelf die moet nog opgang gebracht worden.
Minimuis en wat zei je moeder,ze was vast erg geschrokken.Dus het vruchtje zit er nog helemaal,wat raar dat je lichaam het niet heeft afgestoten.Wel fijn dat je die pillen mag gaan gebruiken van de gyn en dat hij je dan goed in de gaten houdt is ook erg fijn.Hopelijk komt de miskraam snel op gang en kun je verder bij Geertgen. Noukje hoe is het nu met jou?
Nisa had jou bericht helemaal niet gelezen oh ik zie het al we hebben elkaar gekruist, nee ga het gewoon thuis doen mijn vriend is maandag thuis dus als het mis gaat ben ik snel genoeg in het ziekenhuis ben al blij dat het maandag al kan want hij zat eigenlijk helemaal vol, bij het inplannen van de afspraak vroeg ze nog of ik er een probleem mee had in de wachtkamer van de verlos te moeten zitten ik zo ja ik ga natuurlijk liever niet tussen al die vrolijke dikkebuiken zitten dan komt de gyn mij maar op jullie afdeling halen, dit ging niet ze zou me nog terug bellen maar mijn gyn heeft haar dus eens ff verteld dat dit wel ging en dat hij mij dus gewoon ophaal op de andere afdeling. Ik moet wel zeggen dat ik dit zeer op prijs stel en dat ik het jammer vind dat hij niet meer kan doen hiermee wil ik dus aangeven dat ik niet naar geertgen ga omdat ik een slechte gyn had.
minimuis wat fijn dat je gyn toch eerder gebeld heeft. Gelukkig wil je gyn meewerken aan je verzoek. En super dat ze ook rekening met je houden voor wat betreft de wachtkamer. Eindelijk eens wat meedeleven, dat mag ook wel! Hoe reageerde je moeder op het slechte nieuws? Hier is het bloeden zo goed als over. Het lag dus toch aan het weefsel dat ik gisteren nog verloren ben. Ik hoop dat we nu eindelijk vooruit kunnen gaan kijken. Morgen blijf ik nog een dagje thuis en dan maandag weer aan het werk.
Noukje mijn moeder vroeg zich af waar ik steeds de moed vandaan haal. Ze vind het natuurlijk verschrikkelijk dat we nu weer fout is. Gelukkig dat bij jou het bloedverlies is gestopt
Minimuis volgens mij had je mijn vehaaltje,een pagina terug,nog niet gelezen want ik had je ook wat dingetjes gevraagd.Ben heel erg bezorgd om jou,vooral omdat ik weet hoe het is als je al zoveel miskramen hebt meegemaakt en jij bent ook de jongste niet meer (is lief bedoeld hoor).Ik heb kruiden bij die natuurgenezer besteld en die gebruik ik nu anderhalve week en ik voel me geestelijk en lichamelijk veel beter,hopelijk helpen die kruiden ook om een kindje tot het einde te dragen. Gebruiken jullie ook vitamine B complex,hij zei dat dat heel erg belangrijks is omdat te slikken,voordat je zwanger bent maar zeker tijdens de zwangerschap.Ik gebruik vitamine b-complex van Davitamon. Noukje wat fijn dat het bloeden bijna over is maar wat raar dat er nog weefsel zat,dan hebben ze je niet goed gecureteerd.Ik hoop zo dat het bij jou binnekort slaagd om weer zwanger te worden en het kindje 9 maand te mogen dragen,dat wens ik voor ons allemaal. L78 lieve meid wat ontzettend fijn dat je je beter begint te voelen nu je even wat tijd voor jullie zelf nemen en even niet nadenken aan zwanger worden. Voor jullie allemaal een dikke knuffel van mij.
Wat ben je toch ook een lieverd! Je woorden doen me erg goed. Wat fijn dat de kruiden goed aanslaan bij je. Ik heb die meneer ook nog even gemaild, maar hij kwam met een algemeen advies. En over tarwekiemolie zijn de meningen verdeeld, ben daar dus nog maar niet mee begonnen. Ik ben ondertussen wel weer begonnen met acupunctuur en krijg daar binnenkort ook kruiden om mijn schildklier een zetje te geven. Maandag gesprek met de gyn, ben benieuwd (wil eigenlijk aan de schildkliermedicatie).
Minimuis, ik snap het even niet...ga je maandag niet zelf naar het zkh toe? Ik neem aan dat als jouw gyn je goed in de gaten wil houden, je een afspraak hebt? Toch? Neem jezelf in acht hoor! Ik ben het met vlindermoeder eens, je moet echt goed voor jezelf (laten) zorgen.
L78 als je er geen goed gevoel bij hebt moet je er niet aan beginnen.Bij het Barrahûs waar ik ben (particuliere fertiliteitskliniek)was nog een dame die het gebruik en zij was er erg enthousiast over ook de dochter van mijn collega heeft het gebruikt en ook zij was er dik tevreden over.Maar ook ik neem niet iets waar ik niet 100% achter sta dus heb je en goede keus gemaakt en hopelijk slaat de accupunctuur aan.Wist je dat er ook homeopatische middelen voor de schildklier zijn,vraag je accupuncturist er maar eens naar. Wat moeten we toch eerst een ellende mee maken voor je een kindje kunt krijgen.
@minimuis: fijn dat je mannetje bij je kan zijn maandag het eerste wat ik zei toen ik bijkwam van de narcose na curr. was halfwakker en vraag naar mn man ... ben je er en hop was weer weg. wat ik wil zeggen is dat ik zoooon steun heb aan me partner en jij vast ook. fijn dat ie erbij kan zijn. @noukje: heel fijn dat jou bloeden gestopt is na mn 2de curr. had ik ook nog wat restweefsel en had dus ook wat bruinig verlies en ben dus nog een keer geweest om dat weg te halen. denk dat het bij jou ook zoiets is geweest hoop dat alles nu schoon is @L78: fijn dat je je goed voelt nu want emotioneel goed voelen dat is heel belangerijk @vlindermoeder: fijn dat die med./ vit. je goed doen
L78 ik ga wel zelf maandag naar het ziekenhuis, maar de gynaecoloog zit op de afdeling verloskundige dus hij komt mij op een andere afdeling halen. Nisa ik vind het ook fijn dat mijn vriend vrij heeft als het mis gaat is er iemand thuis Vlinder moeder ik neem altijd multi vitamine ik dacht dat daar alles in zit wat je nodig heb. Mijn nieuwe gynaecoloog wil kijken of mijn eitjes van goede kwaliteit zijn ze denkt dat daar de oorzaak weleens kan zitten . Ik zit nog met een vraag wie van jullie heeft ook weleens deze pillen gebruikt en hoe lang duurden het voor je weer een eisprong had.
Minimuis een goede multi vitamine is ook goed,je moet dan wel een nemen waar hoge percentages vitames in zitten is mij verteld,dus niet de goedkope van Kruidvat,Trekpleister of welke drogist dan ook.Je kunt het beste een kopen bij een natuur winkel zoals bij de tuinen.