Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder moeder ik gebruik die van vsm puur mama of zoiets neem ze al zolang en weet nog niet hoe ze heten. Ik geloof zwanger worden van vsm en dan uit de lijn puur mama

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis oh die ken ik dat is een heel goed merk,dus dan zullen de multi vitaminen ook goed zijn.

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden!

Het is al weer een week geleden dat ik gecurreteerd ben. Het was een lange week, maar kan wel zeggen dat ik me "beter" voel dan vorige week.

@ minimuis: fijn dat je vriend thuis is als jij die pillen slikt. Ik hoop dat je miskraam snel achter de rug is. Pff wat een ellende hebben jij en je vriend al mee moeten maken.. Wanneer mag je eigenlijk weer terug naar de kliniek?

@ vlindermoeder: zijn je iui behandelingen nu achter de rug? Spannende tijd voor jullie nu. Ik hoop en duim dat je zwanger bent!

@ L78: alvast succes bij de gyn a.s. maandag!

@ nisa: hoe voel je je? Heb je maandag/ dinsdag weer een echo?

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @noukje: fijn dat het wat 'beter' met je gaat nu

ik heb wat buikpijn weer links zo net onder mn ribben tot heup/bekken en dat trok weer door naar mn onderbuik sinds gister dus ben weer gelijk paniekerig
    maar heb ook wel wat last van obstipatie dus daar kan het ook we een beetje aan liggen (hopelijk)
    dan denk ik weer tis over en uit pfffff.....
    moet die afspraak nog maken vandaag zijn ze open van 12tot15uur dus maak dan een afspraak voor ma. of di.
    dames duimen jullie mee voor ons??

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nisa ik weet nog van mijn zwangerschap van jesse dat ik ook vaak ongerust was,ik had ook veel pijntjes in de buik.Je moet proberen niet iedere keer in paniek te raken want ik weet nu dat veel pijntjes gewoon zijn,maar ik begrijp ook heel goed dat je in paniek raakt.Hopelijk kun je snel terecht voor een echo,misschien vandaag nog wel.

Noukje wat fijn dat het weer wat beter met je gaat,voor je het weet ben je weer helemaal tip top meid.

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nisa waarschijnlijk is het bandenpijn, en natuurlijk word er hier voor je geduimd.

Noukje fijn om te lezen dat je, je weer wat beter voelt

Vlindermoeder hoe is het nu met jou je zit weer op het wachtbankje wanneer mag je bloed gaan prikken ben het ff kwijt sorry maar heb de laatste 2dagen toch echt wel een dip gehad veel gehuild en me afgevraagd waarom we toch steeds weer blij gemaakt worden met een dooie mus.

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis met opzet heb ik hier niet zoveel over mezelf geschreven de afgelopen dagen,omdat ik heel goed weet hoe je je nu voelt,ik heb dat ook 11 keer meegemaakt en heb me ook iedere keer afgevraagd waarom ons dit overkomt.Het rare is dat wij toch iedere keer weer durven zwanger te worden meid en dus moet al die moed een keer beloond worden.Ik ben zo vaak boos geweest en verdrietig en teleurgesteld,helaas levert het niks op.Ik hoop dat je nu snel het vruchtje gaat verliezen en dat daarna je cyclus snel weer op regel is,dan naar Geertgen en dan hoop ik voor je op een zwangerschap die je uit mag dragen.Geertgen moet echt heel goed zijn en waarschijnlijk gaan die ook hele andere testen bij je doen.Op het andere topic waar ik schrijf schreef iemand je mag de moed verliezen maar de hoop nooit.

Hier gaat alles goed,het wachten is alleen wel erg vervelend maar ik mag 6 maart al bloed gaan prikken en 8 of 9 maart heb ik dan de uitslag.Ik hoop zo op een zwangerschap al ben ik best wel bang voor een meerling.Twee zou ik geweldig vinden maar meer dan twee is een groot risico bij mij,twee eigenlijk al.We zullen zienwat de natuur ons gund.

Voor alle dames hier een dikke knuffel van mij,een groeps hug:Ddie kunnen we momenteel allemaal goed gebruiken.

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    ik doe mee, heel dikke knuffel voor jullie allemaal!

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis en Noukje hoe gaat het vandaag met jullie?

L78 hopelijk krijg je binnekort goed nieuws over je schildklier en kun je je ook richtten op een goede zwangerschap.

Zilvervosje hoe is het nu met jou?

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    hallo meiden,

Ik doe ook mee met de groepshug: voor iedereen een dikke knuffel!

@ vlindermoeder: spannend, spannend, mn duimen draaien nog steeds voor jou/ jullie.

@ minimuis: de dip zat er aan te komen. En dat is helemaal niet vreemd na alles wat jij/ jullie hebben meegemaakt.
    Ik hoop dat ht morgen voorspoedig verloopt en dat je het vruchtje (jullie kindje!) gaat verliezen. Al is het zo dubbel...

Hier gaat het goed. Wel nog steeds bruinverlies. Maar dat had ik bij mn vorige spontane miskraam ook. In totaal drie weken bloed verloren (geteld vanaf wanneer ik de miskraam gehad heb). Dus daar ga ik nu ook maar vanuit.
    Morgen ga ik weer aan het werk. Zal wel even raar zijn, dat het leven nu echt weer door gaat, zonder zwangerschap.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    #291 Vlinder, 28 feb 2010
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
    Noukje ik zag dat je mee leest op het topic van het Barrahûs,je mag best mee schrijven hoor:pHeb jij nog naar Geertgen gebelt voor advies na al je miskramen?
    Ik hoop dat het werken je wat afleiding kan bieden.

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hihi nee ik was gewoon benieuwd naar hoe het met jou en je behandeling gaat :p

Barrahus is hier een beetje te ver vandaan ;) Ik heb geen contact mee opgenomen met Geertgen.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje dat vind ik lief van je,het was toevallig dat ik zag dat je mee las.Er wordt heel veel bij ons meegelezen,geen probleem.
    Werkse morgen.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis heel veel sterkte toegewenst voor vandaag en ik hoop dat het vruchtje afkomt.Een hele dikke knuffel voor jou en je vriend.

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    minimuis: veel sterkte vandaag meid.....

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nisa wanneer mag jij voor een echo gaan?

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    morgen 17,20uur!!!
    ben helemaal op van de zenuwen...
    maar wat ik dus al zei heb last van pijn in mn li zij/heup
    al een pr dgn nu dus ben heeel onzeker
    MOCHT het goedgaan dan ben ik ONZE magische grens voorbij
    zal dan niet zorgeloos zijn maar iig iets rustiger bij een pijn of steek (denk ik)
    maar eerst nog even zien of het allemaal nog steeds goed zit
    + de auto heeft het gisteren spontaan begeven dus pfff
    moeten nog kijken hoe dat gefixed krijgen en hoe we dr terecht kunnen want is niet echt met OV goed bereikbaar
    (Alsof ik niet genoeg aan mn kop heb :( )

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: hoe is het nu met je?

@ nisa: spannend hoor! Duim voor een goede echo!
    Balen van je auto, kan je een auto van familie lenen (weet niet in hoeverre je familie hebt in Turkije)

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dag allemaal,

hoe is het hier?

@Minimuis: dikke knuffel meisje. Ik leef zo intens met je mee, hoop dat het allemaal goed gegaan is en dat ze je willen helpen.

@vlindermoeder: hoe is het met jou? Wanneer weet je wat meer?

@noukje: hoe was/is het om weer te werken?

@ Nisa: succes met je echo, hoop dat je morgen weer goed nieuws krijgt.

@ hier: net gebeld door gyn. Zij geeft de schuld van de miskramen niet aan de verhoogde TSH (schildklier) terwijl ik van de schildklierstichting en ervaringsdeskundige gewoon andere berichten hoor! Maar ja, ik heb in ieder geval een doorverwijzing naar de internist en kan hier volgende week terecht. Dat schiet in ieder geval op. Verder heb ik ook een afspraak met een homeopaat/natuurgenezer gemaakt. Hij geeft voedingsadviezen, maakt irisscans en kijkt ook naar vitaminen en/of mineraaltekorten. Ben benieuwd. Weer een stapje gezet op weg naar een tweede kindje....

20. Trees

Trees Niet meer actief

Minimuis een dikke knuffel!!! Ik hoop dat alles goed gaat vandaag en dat je hierna weer verder kan. Vind het echt zo vreselijk voor jullie :(

@L78 gynaecologen hebben geen bal verstand van schildklieren. Je kan er het beste door een endocrinoloog of anders een internist door laten kijken. Mijn gynaecoloog denkt ook dat de schildklier er alleen voor de sier is :x.

Deel Deze Pagina