Hier zit mn eerste werkdag er weer bijna op. Moet zeggen dat ik vanochtend in de auto wel zo'n gevoel had van "en nou gaat het leven echt weer verder" ik zag er toch wel tegenop om mn collega's onder ogen te komen (na ruim 2 weken afwezig te zijn geweest). Maar het valt me tot nu toe niet tegen. Eigenlijk is het best wel weer lekker om weer aan het werk te zijn. @ L78: wat goed dat je volgende week al bij een internist terecht kan. Volg je gevoel! Het kan nooit kwaad om het er eens met een internist over te hebben. En hij/ zij heeft weer andere inzichten dan de gyn (gelukkig maar!) Een spannende tijd zo voor je met ook een afspraak bij de natuurgenezer. Ben wel erg benieuwd wat er uit gaat komen. Hou je ons op de hoogte?
Hoi hier ff een kort bericht van mij sorry dat ik niet op jullie verhalen reageer maar dat is nu ff te veel. Ik ben vanmorgen dus bij mijn oude gyn geweest en eerst begon hij weer over een curettage maar toen ik zei dat ik die pillen wilde schreef hij een recept uit. Ik heb verder een goed gespreek gehad met de gyn hij vroeg waar we nu naar toe gingen en hij heeft toe gezegd dat als we weer zwanger zijn en het fout is mag ik contact opnemen zodat hij die begeleiding opzich neem en wij niet iedere keer naar eindhoven hoeven te rijden. Nu het verloop van de pillen heb vanmorgen rond half 11 4 stuks opgestoken en heb er nog 4 voor morgen indien nodig. Ik ben rond 2 uur hevig gaan bloeden en ik denk dat ik nu schoon ben de pijn is minder heb nog wel een raar gevoel in mijn onderbuik bij mijn schaambot en heb 1 hele grote stolsel veloren daar zat iets in hards in heb het verder niet bekeken maar vermoed de vruchtzak en daarna nog met regelmaat grote stolsels verloren nu is het al een stuk minder ook het bloedverlies begin minder te worden.
Dankje L ik hoop ook dat het nu acher de rug is ik moet zeggen dat het me tot nu toe hondert procent is meegevallen
Dat is fijn om te horen, maar dat geldt vooral lichamelijk denk ik. Geestelijk/emotioneel zal wel een ander verhaal zijn. Ik hoop echt dat we je hier een beetje er doorheen kunnen slepen en dat ze bij Geertgen wat voor je kunnen betekenen. Ik gun je een zwangerschap en een kindje zo!
Minimuis ik hoop heel erg dat je nu helemaal schoon bent en deze zwangerschap een plaatsje kunt geven. Noukje ik ben blij dat je werkdag toch goed is verlopen en helaas is het wel de werkelijkheid,je moet nu weer verder,hoe zwaar ook L78 ik ben blij voor je dat je naar de internist mag want het is juist wel zo dat als je schildklier niet goed functioneerd en dat je dan miskramen als gevolg kunt krijgen. Schildklier en zwangerschap
Ja, ik weet het vlindermoeder! Ik ga voor een TSH kleiner dan 1!! Maareh, je reageert niet op mijn vraag. Hoe gaat het met jou?
@minimuis: meid ook ik leef met je mee en denk aan je hoop voor je dat alles nu schoon is en je even rust heb...
L78 sorry,met mij gaat het goed hoor.6 maart moet ik gaan bloedprikken en 8 maart weet ik dan of ik zwanger ben ja of nee.Ik hoop zo dat ik zwanger ben,ben vrijdag jarig dus het zou mooi zijn als ik zwanger ben. Ik schrijf trouwens ook op de topic van het Barrahûs,daar wordt momenteel ook geschreven over de schildklier,misschien kun je daar eens mee lezen,wie weet heb je er wat aan. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/163993-wie-t-barrahus-wirdum-171.html
@ minimuis: ik hoop dat je schoon bent, ik neem aan dat je nog wel een controle echo krijgt zodat je gevoel bevestigd wordt?
Noukje ik doe eerst zaterdag nog een test is die negatief of bijna negatief dan wacht ik gewoon de afspraak van geertgen af, is hij positief dan ga ik naar mijn huisarts voor een verwijskaart voor een echo omdat ik dan op een ander plek kan of ik probeer weer een afspraak te krijgen voor buiten het zwangere spreekuur
Minimuis heb je al een afspraak staan bij Geertgen of moet je nu eerst helemaal schoon zijn.Hoe voel je je vandaag,kun je het iets verwerken. Noukje hoe gaat het nu met jou,kun je weer wat verder?
Vlindermoeder het gaat wel iets beter vandaag ben blij dat ik het met die pillen heb gedaan. Ik moet voor geertgen helemaal schoon zijn voor ik kan gaan maar het voelt leeg en meestal heeft mijn gevoel wel gelijk daarom ook dat ik zaterdag test, mijn temp is trouwens nu ook omlaag ff morgen afwachten natuurlijk want kan ook weer eens een dipje zijn.
@ minimuis: het zou wel superfijn zijn als je gevoel klopt en jullie nu echt vooruit kunnen gaan kijken. Goed teken dat je temp omlaag is. Hoe is het verder met je (emotioneel)? @ vlindermoeder: ja het gaat echt goed hier. Ik heb nog wel mn momenten dat ik de tranen weg slik. Zeker als ik er aan denk dat ik nu al weer zo'n 30 weken zwanger zou zijn, of 12.. Maar mn man en ik hebben besloten om voorlopig rustig aan te doen. Dat doet me goed, ja het klinkt raar. Maar even geen spanning en onzekerheid voor wat betreft zwanger worden/ zijn en blijven voelt voor mij op dit moment goed. Maar hoe is het met jou? Zaterdag mag je bloed laten prikken toch, wat zegt je gevoel? @ nisa: wauw wat fijn voor je. Ik mag je nu eindelijk feliciteren hè, want je bent over jullie magische grens heen. Dus bij deze: GEFELICITEERD!
@noukje: bedankt!!!!! ja tis wel een opluchting (geen garantie natuurlijk maargoed ) en die gevoelens blijf je houden hoor was zondag bij een nicht van mn man en zij was 2 wkn korter zwanger als ik en hier doen ze een feestje als het kind 6 mnd oud is en jaaaaa dan is het heel confronterend want mijn kind zou dan ook ong. zo groot zijn, en zo lachen, en zo huilen enz. en bij elk feest, fam. gelegenheid word ik hier onbewust mee geconfronteerd ook nu ik nu 'gezond' zwanger ben doet het toch wat met je hoor. dus tis normaal dat jij er ook af en toe aan denkt en emo wordt ik huilde in het begin ook elke keer als ik dat kindje zag (toen we thuis kwamen) maar ga ook die nicht niet ontwijken want zij kan er niks aan doen + tis een schat van een mens @vlindermoeder: nog even en je gaat bloedprikken hoop het beste voor je!!!!!!!! @minimuis: blijf het knap vinden dat je zo pos. kan blijven!!!
Minimuis hoe is het nu,je temp was gezakt schreef je en heb je ook nog een test gedaan om te kijken of die minder positief is nu? Noukje het is een goede keus die jullie gemaakt hebben,even rust,dat heb ik ook al eens gedaan en het helpt echt.Hopelijk zal het een volgende keer wel goed gaan,geniet nu eerst nog maar even van je Prinsesje Nisa wat fijn dat de echo goed was,dat is weer een stapje de goede richting op.Dat je zo verdrietig was tijdens dat bezoek dat is heel normaal,ik heb met Jesse ook steeds zo van anders was hij hier nu ook geweest of hij had nu al kunnen lopen.Ik was uitgerekend voor 8 maart 2009,hij zou dus deze maand een jaar zijn geweest en dat doet pijn vooral omdat ik morgen jarig ben en er zo op had gerekend dat hij er altijd bij zou zijn,niet dus en daar ben ik nog altijd ziek van. L78 heb je wat aan het Barrahûs forum,ik zie je er veel schrijven dus hoop voor je van wel.Wat zei de internist afgelopen week? Met mij gaat het wel goed,heb alleen krentenbroodjes van billen,ze zijn rood met stippeltjes,ik heb huiduitslag op mijn billen en weet niet waar het van komt.Het is gelukkig bijna 6 maart en hopelijk krijg ik 8 maart goed nieuws,ik heb momenteel geen idee wat het wordt.
Minimuis, hoe is het met je? Nisa, nog gefeliciteerd met je goede echo. Ik hoop dat je met elke goede echo weer wat meer vertrouwen krijgt in het wonder in jouw buik. Ben jaloers Noukje, rust is goed! Dat kan ik je uit eigen ervaring zeggen. Ach Vlindermoeder, wat naar! Heb je ook jeuk of is het pijnlijk? Ik hoop dat het gewoon een enorm zwangerschapssignaal is. Het aftellen is begonnen, nog vier dagen! En ja, ik heb veel aan het topic over Barrahûs, thnx voor de tip. Ben blij dat ik Pip en Agui 'gesproken' heb! Maar ik zal er nu niet meer inbreken want dat voelt een beetje ego, helemaal omdat ik niet op alle verhalen kan reageren. Ik ken de meiden niet goed, heb de voorgeschiedenis niet meegekregen en vind het dan vervelend om niets te kunnen zeggen om hen op te beuren. Heftige verhalen ook daar hoor! Wat moeten veel meiden hier toch veel meemaken voordat ze een wonder in hun armen kunnen sluiten.
Vlindermoeder ik duim hoor dat je heel mooi bericht krijg 8maart. L78 hoe gaat het nu met je gaat het inmiddels al een stuk beter. Nisa gefeliciteerd en nu gaan genieten hoor deze is een blijvertje. Noukje hoe gaat het, geeft je werk een beetje afleiding. Hier gaat het redelijk met wat dipjes dat wel. Ik heb vanmorgen toch maar een testje gedaan en hij is vaag positief hij had er ook 5min voor nodig voor dat je de 2de lijn zag. Ik denk dus dat de 4pillen hun werk hebben gedaan als hij helemaal negatief is ga ik een afspraak maken met geertgen.
Meisje meisje, ik gun je zo veel beter dan al deze ellende. Ik vind je een topper, wat een veerkracht en moed heb jij. Je bent een sterke vrouw minimuis! Ik duim met je mee voor een negatieve test (dat doe ik niet vaak) zodat je weer vooruit kunt gaan kijken. Dat wonder gaat ook voor jullie komen, dat moet wel! De zon gaat weer schijnen, echt waar.