L78 de rode vlkjes jeukten gisteren heel erg vandaag is de jeuk weg en is de roodheid ook wat afgezakt.Je mag gerust meekletsen op het forum van het Barrahûs hoor dat is geen probleem,ze hebben je al welkom geheten,kom gerust langs. Minimuis fijn dat de zwangerschapstest vaag positief wasdat is dan maar weer een goed teken.Nu hopen dat je snel weer naar Geertgen kunt en dan op naar een wondertje. Morgen ben ik jarig en ik hoef maar een cadeau en dat is een zwangerschap die ik uit mag dragen.
Wat is het hier stil zeg.Gisteren ben ik ongesteld geworden op mijn verjaardag,helaas.We gaan nu op naar ronde drie bij het Barrahûs. Hoe is het verder met jullie meiden?
he bah!!!!!!!!! op je verjaardag nog 'leuker' (sorry meid ben helemaal vergeten je met je verjaardag te feliciteren bij deze alsnog GEFELİCİTEERD) ik vind het ook heeeel rustig hier waar is iedereenn
Hallo meiden! @ vlindermoeder: gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je ondanks dat je ongesteld bent geworden, toch nog een fijne dag gehad hebt. Ben je lekker verwend door je man? Ik had zo'n goede hoop dat je zwanger zou raken deze ronde, dikke knuffel voor jou! @ minimuis: hoe is het met je? @ L78: lekker in de zon gezeten? Hier een paar dagen weggeweest met schoonfamilie. Was leuk. Mn schoonzusje is nu net zo ver zwanger als ik, als ik mn eerste mk niet gehad zou hebben. Dat was wel erg moeilijk en confronterend om tegen die dikke buik aan te kijken. Heb helaas een dip gehad zaterdagavond. Ik trok het niet meer. Nu we weer thuis zijn gaat het goed. Zo lang ik er niet meer geconfronteerd word kan ik doorgaan met mn leven. Ohja ik verlies nog steeds best wel veel bruin. Sinds vandaag voel ik het af en toe lopen. Het is nu ruim 2 weken na de curretage, dat zou toch al een stuk minder moeten zijn?
Vlinder moeder nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoopte goed nieuws te lezen maar helaas ben je weer ongesteld. Noukje ik durf daar geen antwoord op te geven omdat het bij mij 1 dag na curettage altijd al stop. Hier gaat het wel geen bloedverlies of bruinverlies meer gelukkig test is nog niet negatief volgende week doe ik er nog 1
Hier ook weer ongesteld geworden en dat had ik wel verwacht. Morgen naar de internist....ben benieuwd. Liefs voor jullie allemaal!
Hoi Dames, Lees hier ook nog af en toe mee... verder een beetje een algehele ik denk aan zwangerschappen en miskramen stop.. als soort van therapie (weet dak t toch nie lang volhou) @ Noukje bij de laatste curretage had ik ook nog na 2 weken wat bruin verlies... zoalng het maar langzaam minder wordt en er geen helder bloed meer bijkomt... hou het even in de gaten. @ Minimuis, hoe voel je je nu? Gaat het een beetje? Liefs
joehoe hoe gaat het nu met jou kan je het een beetje een plaatsje geven. Noukje is het bruinverlies al over of heb je er nog steeds last van. Vlindermoeder hoe is het met jou. Ik hoop dat je een leuke verjaardag heb gehad ondanks de teleurstelling dat het niet gelukt is met de iui. Hier gaat het op het moment wel goed zaterdag gooi ik er nog een test tegen aan hopelijk is hij nega zodat we actie kunnen ondernemen en geertgen kunnen gaan bellen.
minimuis @ wilde je even heel veel sterkte wensen ik hoop echt dat geertgen je gaat helpen.... het is je zo gegunt.. L78@ ik had goede hoop bij jouw maar het is helaas niet zo ......getver zeg wat duurt het lang zo... de rest van de meiden hier heel veel sterkte en ik hoop zo dat het snel raak is voor jullie....
Goedenavond allemaal... Ik werd door Trees naar dit topic doorgestuurd... heb even wat mee zitten lezen. Ik heb nl ook verschillenden miskramen gehad de laatste tijd... Het gekke hiervan is: Mijn partner en ik zijn allebei al n keer getrouwd geweest en hebben allebei kinders uit n eerder huwelijk. Nu willen wij dus n kindje van ons samen MAAR helaas dat is niet gegunt denk ik zo. Op de een of andere manier ruzieën ons eitje en zaadje met elkaar. Wij zijn al bij de gyn geweest voor onderzoeken maar alles is goed en ziet er allemaal goed uit dus is er niks meer voor ons wat ie nog zou kunnen doen. Toen wees Trees mij op n privekliniek... nu heb ik dus n afspraak op 7 april bij t GEERTGEN kliniek! Wie kent deze kliniek en heeft hier goede of slechte ervaringen mee? Wat gaan ze zo al doen? Kan iemand mij een beetje inlichten? Is er n kleine hoop dat ik toch ooit nog n kindje in mn buik mag voelen??? Groetjes Miranda
Helaas welkom. Ik ben zelf nu 2x in geertgen geweest en heb er een hele goede ervaring mee vooral omdat er geen dikke buiken in de wachtkamer zitten, ze zijn vriendelijk en je mag zelf meedenken ook zijn ze bereid om dingen uit te proberen. Ik hoop dat je, je er op je gemak zult voelen
Minimuis... dank je. Ik vind t wel fijn dat ik ergens toch n soort van second upinion krijg. De gyn en wijzelf snappen t gewoon niet meer... we hebben "bewezen" dat we kinders kunnen krijgen maar waarom dan niet van ons samen?! Hopelijk kunnen zij iets betekenen voor ons. Mag ik vragen... is er bij jullie al iets van opheldering waarom t bij jullie niet lukt of zijn jullie nog met onderzoeken bezig? Als ik te persoonlijk wordt moet je niet reageren hoor!
Nee hoor vind het niet te persoonlijk, ook hier weten ze het niet de dingen die ze gevonden hebben zijn niet de oorzaak zeggen . Het ergste is dat onze gynaecoloog ons door stuurde naar het erasmus en we daar te horen kregen dat alles zich maar innestel. Ik heb dankzij Vlindermoeder het adres van geertgen gehad en nu dus daar naar toe onze laatste hoop op een wonder gezien mijn leeftijd heb ik zo heel lang niet meer.
Mag ik vragen hoe jong je bent? Wij zijn ook bij de gyn geweest... ook die zei "ik kan niks meer voor je betekenen". Ik KAN zwanger worden alleen eitje en zaadje accepteren elkaar blijkbaar niet. Het innestelen is op zichzelf ook geen probleem. Ik weet niet of ze n oorzaak kunnen vinden bij mij... hoop t wel maar we moeten nog n paar maandjes wachten. Ikzelf ben bijna 35 jaar dus hoop dat ik nog n kans krijg.
Ja en hoe moet een eitje en een zaadje elkaar wel acepteren dat is dan de grote vraag voor jullie, maar ik denk zelf dat ze dat antwoord geven omdat ze niet weten wat er aan de hand is en dan zeggen ze maar iets in de hoop dat je tevreden ben. Ik ben een paar jaar ouder dan jou inmiddels al 39 had altijd gezegd tot aan mijn 36 en dan stop ik dat is dus nu al 3jaar geleden en ben nog steeds aan het proberen je gaat de lat steeds hoger leggen. Ik hoop dat geertgen ons kan helpen gelukkig hebben ze ook eiceldonors dus als het echt nodig is hoef je er niet weg wij hebben het hier al over gehad mijn vriend en ik en wij houden deze optie ook zeker open
Minimuis fijn dat het weer beter met je gaat en hopelijk heb je zaterdag dan de negatieve test.Met mij gaat alles wel weer goed en mijn verjaardag is leuker geworden dan ik in eerste instantie had gedacht. L78 wat zei de internist? Zilvervosje hoe gaat het met jou zwangerschap. Nisa ben jij alweer voor een echo geweest deze week. Noukje hoe is het bij jou,is het bloeden nu helemaal gestopt.
Ben bij de internist geweest en het was echt heel erg fijn. De dr. bleek een jonge, humoristische vent te zijn die ons serieus nam en heel eerlijk en open was over diagnose en behandeling. Wat een verademing! We hadden 3 vragen: is de schildklier de oorzaak van de miskramen, naar welke waardes wordt gestreefd ivm onze kinderwens en is mijn vermoeidheid een klacht die weggenomen kan worden door medicatie. Mijn TSH is verhoogd maar niet in die mate dat alle miskramen hierdoor veroorzaakt kunnen worden, dan heb je het echt over een TSH hoger dan 15 (en ik zit iets boven de 4). Maar er is absoluut wel een relatie tussen schildklier en zwanger worden/blijven. Er wordt gestreefd naar een TSH tussen 1 en 2. Maar medicatie is niet zaligmakend, met mijn waardes zal medicatie niet voor het wegnemen van de vermoeidheid zorgen. De kans is toch groot dat de vermoeidheid ergens anders vandaan komt (en met de overbelasting is dat niet raar natuurlijk). Medicatie is geen garantie voor de toekomst, dus geen garantie dat een volgende zwangerschap wel goed zal gaan. Maar goed, niemand heeft die garantie toch? Als wij geen kinderwens zouden hebben, zou ik geen medicatie krijgen. Maar nu dus wel, over twee maanden weer bloedprikken en telefonisch consult. Qua rustpauze houden we het even ongedwongen. Ik ga niet aan de anti-conceptie, maar we gaan ook niet gericht vrijen. We zien wel hoe het loopt. En ik hoop echt dat ik deze instelling vast kan houden!
Miranda helaas welkom hier,ook ik ben 35 jaar en heb helaas nog geen levende kindjes.Ik hoop heel erg dat ze bij Geertgen iets voor jou kunnen doen,zelf ben ik onder behandelling van het Barrahûs en wij zitten nu in de derde ronde daar. L78 ik hoop heel erg dat die medicinen toch stiekem je vermoeidheid weg nemen.Wat fijn dat jullie zo'n leuke internist hadden zeg en ik hoop dat die medicijnen toch ot gevolg hebben dat je de volgende zwangerschap mag uit dragen. Hier zijn we begonnen met de derde poging,ik spuit nu twee maal daags Puregon,het nadeel v/d Puregon is dat je er zo moe van wordt maar ja dat heb ik er wel voorover.Deze maand hoef ik gelukkig geen clomid te slikken want daar werd ik toch vrolijk van,niet dus he,zo humeurig als wat.Ik ben verder aan de tarwekiemolie,vitamine B complex en Maja kruiden en ik voel me stukken beter.