vlindermoeder:: jaaa dankjewel mn man was 8mrt jarig en 21mrt waren we 3 jaar getrouwd ook dat hebben we met zn drietjes gevierd (jaa we hebben een drukke maand maart ) zal een foto maken echt heel mooi miss. dat ze het bij expo ofzo hebben daar hebben ze altijd van die originele dingen. nou we zouden dus savonds weggaan maar werd heel naar en zijn we thuis gebleven patatjes gebakken en mn schoonmoeder en een vriendin van haar hebben zichzelf uitgenodigd!!! en kwamen zo rond 21uur!!! gelukkig zag die vrouw dat we allebei heel moe waren en met tegenzin van mn s.ma zijn ze vroeg weggegaan hahaha ben haar dankbaar haha oja mn man heeft net de auto verkocht!!!! onze eerste auto!!! moet zeggen dat het me echt pijn deed hij wil wat bijleggen en een 'betere' iets grotere kopen deze gaf wel s mankementen en de bezoekjes aan de monteur maakte ons niet echt blij hoe voel jij je ?? ben je een beetje af van die klachten?? tis idd. heel rustig hier, dames waar zijn jullie ?????????
Nisa nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hier nog geen afspraak test is nog steeds licht positief, maar mijn temp is gezakt gelukkig dus dit betekend of ongesteld worden of ik krijg binnenkort een eisprong. Ik zie verschrikkelijk op tegen de paasdagen omdat daar een baby van 1maand is weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan en kan het helaas ook niet ontlopen heeft 1 van jullie een goede tip.
Minimuis wat bij mij altijd helpt is gelijk aandacht geven aan de kleine en de ene keer word ik er verdrietig van an de andere keer lucht het op. Ik hoop zo voor jullie dat je snel naar Geertgen mag want het duurt nu veel te lang allemaal. Nisa dus jullie gaan een andere auto kopen ben benieuwd zeg.Had je schoonmoeder zichzelf uitgenodigd,heb je niet zo'n goede band met haar?
@minimuis: dankje. ik vind het moeilijk om er iets over te zeggen vind het per pers. verschillend denk ik. als de ouders mensen zijn die ik mag dan zou ik idd. eerst gelijk aandacht geven aan het kindje en dan ben je er ook vanaf hoef je het niet meer te 'ontlopen' maar als het mensen zijn waarme je niet zo close mee ben even feliciteren en klaar en iets verder van hun zitten denk ik want ze zullen van de omgeving ookbest aandacht krijgen denk ik en als je er echttt zoooo tegenop zit te kijken: niet gaan. succes met je besluit ik kreeg het meestal moeilijk als ik weer thuis was niet op het moment zelf maar wat ik zeg tis denk ik heel anders hoe een ieder reageert. @vlindermoeder: nee geen goede band nee tis de moeder van mn man maar dus heb wel respect voor dr puur voor mn man maar we zijn zulke tegenpolen en nee ik zou mn verjaardag niet vieren ja met mn man samen maar geen vrienden/familie kwam haar tegen en ze wist niet eens dat ik jarig was ik met mn grote mond heb me versproken nou zegt ze dan komen we vanavond langs!!!!! heb gezegd dat we weggaan als mn man er dus is maar nou dan komen we als jullie weer thuis zijn begrijp je een beetje waarom ik dat lieve mens niet zo mag haha en ook nog eens een vriendin meenemen ook iets voor haar -zucht-
Vlindermoeder hoe is het met je al een beetje opgeknapt, wanneer begin je volgende iui. Noukje ben je al ongesteld geworden? L78 hoe is het met jou kan je het allemaal nog een beetje op zijn beloop laten. Hier eindelijk de temp van voor mijn eisprong geen bloed te zien dus zal waarschijnlijk wel eerst een ei krijgen voor ik ongesteld ga worden of niet natuurlijk we doen ons best. Ik had alleen een vraag zouden jullie een nieuw kaartje maken bij ff omdat dan je ei waarschijnlijk iets beter te vinden is. Ik ga zaterdag nog een keer testen maar ik denk dat deze nu wel nega zal zijn en dan begin ik met ovtesten om toch mijn ei te kunnnen vinden.
Ben ik ook weer eens.. Pff heb het zo druk (gehad) de laatste tijd! Maar gelukkig komt het lange paasweekend er weer aan. Heb er zin in! @ minimuis: ik heb eigenlijk niet zo veel tips over hoe te reageren op een klein babytje... Ik werd laatst geconfronteerd met mn zwangere schoonzus (we zouden maar 1 dag schelen..) en het ging heel goed, maar we waren een weekendje weg en op eens (heel raar) werd het me te veel en kon ik niet meer stoppen met huilen. Waarom vertel ik dit eigenlijk.. je hebt hier helemaal niets aan, sorry! Ja ik ben weer ongesteld geworden. Wat een opluchting is dat. Mn cyclus is nu 5 dagen langer dan voorheen. Maar dat kan komen door de curretage denk ik. @ minimuis: hoop dat jij ook snel ongesteld gaat worden. Of een ei (met pasen?!) natuurlijk. @ vlindermoeder: hoe is het met jou? @ nisa: gefeliciteerd met alle verjaardagen! haha en natuurlijk ook gefeliciteerd met de aankoop van een nieuwe auto, altijd leuk!
hey noukje: fijn dat je ong. ben geworden!! ow maar dat je cyclus iets langer (of korter) is is heel normaal na een curretage hoor!! enne we hebben onze eerste auto verkocht niet gekocht
Noukje fijn dat je ongesteld bent geworden,je cyclus is toch weer mooi op gang gekomen.Het is wel fijn zeker om even niet te denken aan zwanger worden? Minimuis ik hoop voor je dat je met de pasen een springend eitje hebt en dan maar snel zwanger mag worden.Mocht je nu zwanger zijn mag je dan al naar Geertgen? Nisa dus geen goed contact met je schoonmoeder,het zegt al genoeg dat ze geen eens wist dat je jarig was.Hebben jullie al een andere auto op het zicht. Hier gaat het veel beter gelukkig,mijn nod zit er vrijdag aan te komen en ik hoop niet me weer niet goed te voelen,we wachten rustig af.
Noukje fijn dat je ongesteld ben geworden en niet te lang er op hoeven te wachten dat is wel heel erg fijn. Nisa gaan jullie nog wel een andere auto kopen als je dat al verteld heb dan heb ik er overheen gelezen. Vlindermoeder krijg je een bloedtest of deze keer niet vanwegen die overstimulatie. Geertgen bel ik als ik nega test en volgens mij kan ik nogal snel terecht dus wie weet nog net voor mijn ei dat hoop ik wel want ze gaan vanaf eisprong progesteron voor schrijven enig nadeel het steld je menstruatie uit. Ik hoop teminste dat ze nog steeds voor deze aanpak wil gaan of ze moeten iets uit mijn dosier halen wat ze in roosendaal over het hoofd hebben gezien het is dus allemaal nog een beetje afwachten
Minimuis hopelijk test je negatief en kun je snel terecht bij Geertgen en hopelijk wil ze je nog aan de progesteron zetten. Ik krijg dit keer geen bloedtest,ik heb n.l verder geen behandeling gehad en ze gaan er vanuit dat ik niet zwanger ben.Waarschijnlijk ben ik dat ook niet tenzij mijn ei-sprong op de woensdag al begonnen is en dat weten we dus niet,er stonden er toen al een paar op springen.
@ nisa: oeps, verkeerd gelezen, dacht dat jullie ook een auto gekocht hadden! @ vlindermoeder: ja het is heerlijk (dat klinkt misschien heel raar, maar het voelt echt zo!) om even niet met zwanger zijn en dan vooral blijven bezig te zijn. We zijn nu even met andere dingen bezig. En in juni gaan we met vakantie, daarna kijken we weer verder. Ik krijg morgen de uitslag van het schildklier en glucose onderzoek. En eind mei laat ik me nog prikken voor een stollingsonderzoek. @ minimuis: wat vervelend zeg, dat je nog steeds hele lichte testen hebt. Op hoeveel cyclusdagen zit je nu? En kan je niet nu al contact opnemen met Geertgen, of moet je eerst ongesteld zijn geweest?
noukje ik test altijd heel lang positief zelfs na mijn curettage had ik nog 4weken lang een positieve test hcg waarde was toen nog 26. Ik wil zelf nega testen zodat ze in geertgen ook iets kunnen doen het is voor ons een reis van meer dan een uur en dat voor niks is niet zo heel fijn. Lekker op vakantie dan kan je ook ff je gedachten op iets anders zetten. Vlindermoeder wat hoop je zelf van deze keer wil je liever je menstruatie zodat je, je geen zorgen hoef te maken over een meerling zwangerschap. Ik heb nog een nieuwtje ik had julle een tijdje terug over de collega van mijn vriend verteld ze heeft nogal dingen gedaan die niet door de beugel konden en ze is overgeplaats naar een andere winkel dus eindelijk is alles uitgekomen ik kan er hier niet te veel over loslaten maar eindelijk vanaf maandag rust in de tent. Ik heb vanmorgen een ovtest gedaan deze was negatief maar wel 2duidelijke strepen maar de ene lichter zo teste ik ook voor mijn nod met een ovtest en superlicht positief op zwangerschapstest dus ben benieuwd
@noukje : geeft niet hoor miss. dat we toch snel een nieuwe auto kopen mannetje is al hard op zoek ow heeeerlijk vakantie hmm woon dan in TR maar op vakantie zijn is het net niet man moet 6dgn per week werken en zo makkelijk is het niet om hier vrij te krijgen en lekker te genieten van de zon @minimuis: hey lekker dat dat 'lief' mens weg is spannend met je testen hoop dat je snel ongie wordt en weer verder kan
@ minimuis: begrijp wel dat je dan eerst een negatieve test wilt. Het zou zonde zijn als je voor niets kom en een week later weer terug kan komen. @ nisa: hoe is het met je zwangerschap? Ik heb gisteren mn bloeduitslagen gehad van het schildklieronderzoek en de glucose. Maar weet iemand van jullie waar ik op internet een tabel kan vinden met waardes? Zodat ik zelf ook nog even kan kijken of het ook echt goed is.
ow gaat wel lekker hoor alleen had ik vandaag een harde buik?? nou mn buik werd dus opeens best hard of ik verbeeld het me voor de rest mag ik niet klagen, geen klachten meer zit lekker in mn vel. ben alleen nieuwsgierig naar mn ukkie en het geslacht (denk zelf een jongen nisa-man ook trouwens) hmmm waardes ik denk dat je het gewoon kan googlen of er zijn tabel is ?? durf ik niet te zeggen maar meestal heb je achter je uitslagen de refentiewaardes waar die tussen 'moet' 'hoort' te zitten is dit bij jou niet het geval???
@ Nisa: fijn dat je je goed voelt. En spannend hoor, welk geslacht zou het kindje in je buik hebben?! Weet het nog wel van mn eerste zwangerschap. Ik heb de uitslagen telefonisch gehad. Maar heb inmiddels op een ander topic van Trees een reactie gehad met een overzichtje van de referentiewaarden.
@nouja nog een week en dan hopen we het te weten hey fijn dat je een tabel kon vinden, meestal als ze het tel. geven (vooral de as.) dan is het alleen maar goed en later ga je prikken voor stolling, toch? ik had ook tig onderzoeken gehad om de oorzaak vast te stellen maar kwam er pas achter toen ik zwanger was dat ze niet op stolling hadden getest:x:x:x was boossss en te laat dat houd me nog steeds wel s bezig heb gelezen dat dat regelmatig de oorzaak is van MA en dan ga toch twijfelen he kwam iemand tegen die na 30 wkn toch dr kind was verloren dus dat is bij de reden waarom ik nog steeds niet 100% lekker kan genieten maar dat dit in mn achterhoofd rond blijft spoken goed dat jij je op tijd laat checken, ik was niet goed geinformeerd meid ben blij voor je dat deze onderzoeken goed waren en hoop dat er ook geen stollingsprob. zijn
Hoi lieve meiden, ik heb het echt even een tijdje rustig aan gedaan, maar wil dit nieuws toch graag met jullie delen. Vanochtend hadden we een positieve test in handen. We zijn nog een beetje overdonderd en ook angstig dat het weer mis gaat. Daarom noem ik het ook nog niet echt zwanger, eerst zien dan geloven.... Maar uiteraard zijn we ook heel blij. liefs!
L78 heel erg gefeliciteerd met je positieve test,hoelang ben je overtijd? Nisa hoe loopt jou zwangerschap momenteel,je mag bijna weer voor een echo toch. Minimuis heb je weer een testgedaan,zo ja,dan hoop ik dat die negatief was en je eindelijk verder kunt. Noukje wat was de uistlag van je bloedonderzoek?