Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zou vandaag nod hebben...maar was daar eigenlijk niet mee bezig. Voelde me wel anders en moest de thyrax (schildkliermedicatie) verdubbelen als ik zwanger zou zijn. Dat was eigenlijk de enige reden om zo vroeg te testen.

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ L78: gefeliciteerd!! Wauw zeg, mijn duimen draaien voor jullie!

Kom een andere keer weer uitgebreid reageren!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    L78 voorzichtig gefeliciteerd en ik duim dat het nu allemaal goed ga.

Vlindermoeder is er bij jou al nieuws heb je al een test gedaan.

Hier gisteren vermoedelijk mijn ei gehad temp van 36.7 naar 37.0 gegaan dus ff afwachten wat hij de nu doe of hij hoog blijf dan krijg is over 14dagen mijn menstruatie hoop eigenlijk van niet we hebben er genoeg voor geklust.

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Das lief van je Minimuis, je weet dat ik het jou ook enorm gun! Ik hoop dat je ms lekker uit blijft!

Hier schiet ik behoorlijk in de stress....heb net contact gehad met zkh maar word niet echt geholpen. Maak me zorgen over schildklierwaardes en zgn factor 8 die verhoogd is (vlgs dr Godijn van AMC zou dit niet van invloed zijn op de miskramen, pas in combinatie met andere verhoogde stollingsfactoren) maar ik maak me toch zorgen.

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @vlindermoeder: ben zonet door mn mannetje geattendeerd dat ik moet bellen voor een afspraak :D hij kan nietwachten tot maandag wil eind deze week nog even gluren :D (zal in de middag even bellen ;) )

hoe is het met jou?

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    L78 wat fijn dat je niet ongesteld bent geworden en dat de test positief is,ik ben heel erg blij voor je.

Nisa wat leuk dat je man zo graag wil zien of alles goed gaat,het is een goed teken he als je man zo begaan is.Laat je wat horen zodra je deze week een echo hebt gehad.

Minimuis het zou mooi zijn als je een eisprong hebt gehad maar je bent toch nog niet ongi geweest,je bent gelijk door gegaan voor je ei:)

Hier al 4 dagen overtijd maar nog geen test gedaan eigenlijk uit zelf bescherming,zolang ik geen test heb gedaan ben ik allleen nog maar overtijd.Ik zal wel een deze dagen een test gaan doen want zodra ik zwanger ben moet ik een afspraak maken bij de gyn.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder moeder als je gelijk moet als je zwanger ben zou ik toch testen mischien schrijf hij nog progesteron voor en dan kan je maar beter gelijk moeten beginnen.

L78 dat weet ik wel maar voor mij is het nog afwachten

Vlindermoeder wij hebben niet echt geklutst om zwanger te raken is het wel zo dan is het meer geluk omdat ik mischien mijn ei heb gehad maar dat is nog afwachten natuurlijk.

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @vlinder: ja hij is altijd erg zorgzaam voor ons :) ik doe al maanden niks in huis mn man doet alles huishouden/koken
    ben erg verwend moet ik bekennen (niet dat ik dat erg vind :p )
    hij is zo bang dat ons iets gebeurt wij MOETEN alleen maar rusten en veel gezond eten :D tis echt een schat hoor
    toch rommel ik stiekem de laatste tijd meer in huis voel me fitter als eerst en mn man werkt al veel (qua uren) en ik ben thuis ik voel me dan niet prettig natuurlijk terwijl ik me goed voel de hele dag op de bank te hangen.
    heb net een afspraak gemaakt voor donderdag 18uur
    ben dan precies 16wkjes :D tuurlijk laat ik weten hoe het afloopt ;)

maar idd. als je 4 dgn overtijd ben zou ik toch even testen al is het idd. alleen maar voor progesteron heb het ook tot week12 gebruikt dus miss. toch een testje wagen??
    (vind het toch spannend:) )

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    @vlindermoeder: wat spannend joh! Ik zou er toch ook een testje tegenaan gooien! Zoals ik al zei, de ophoging van medicatie was voor mij de enige reden om er zo vroeg test tegenaan te gooien....Succes!

@minimuis: ik weet dat het nog even wachten is voor je, maar hoop dat je snel volgt!

@Nisa: thnx voor de felicitaties....nu flink duimen dat ie blijft plakken.

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @L78: nou ik en mini-nisa duimen iig heeeeel hard voor je!!!!!!!
    plak, plak, plakkkkkkkkkk :)

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    thnx both :)

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik heb een test gedaan en die is negatief,ik had ook niet anders verwacht.Meestal test ik pas bij 7 dagen overtijd positief.

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Och jammer! Maar als ik je goed begrijp, is de hoop nog niet vervlogen?

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    idd. wel jammer maar het kan nog ;)

15. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Vinden jullie het goed dat ik hier ook mee kom kletsen?

Ik heb een aantal jaren geleden met mijn ex 5 miskramen gehad.
    Mijn huidige partner en ik gaan nu voor ons eerste kindje. Ik ben begin januari met de pil gestopt. Vorige maand voor nod licht positest gehad en daarna ongesteld geworden. Ik heb mezelf voor genomen niet meer voor nod te testen.

De onderzoeken waar ik destijds mee gestopt ben heb ik nu weer opgepakt. Ik krijg morgen een water-echo. Ook gaan ze nogmaals bloedprikken voor autoimmuun, stolling en chromosonen. Ik heb dat al eerder gedaan maar dat is jaren geleden en in een ander ziekenhuis, dus dat doen we nog een keer.

Ik zou het prettig vinden om ervaringen met jullie te delen.

Liefs mamaloe

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat snap ik Mamaloe, van harte welkom hier, wel helaas natuurlijk! Was er met je ex-partner iets uit de onderzoeken gekomen? Sterkte, ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mamaloe je bent van harte welkom,ik hoop dat je wat steun aan ons zult hebben.

Ik heb vandaag nog geen test gedaan,heb gisteren het antwoordapparaat ingesproken van het Barrahûs en hoop dat ik vanmorgen langs mag komen om bloed te prikken en wie weet even een echo.

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    vlindermoeder ik hoop dat je snel weet waar je aan toe ben.

Mamaloe welkom hier.

Vanmorgen een test gedaan want het was gisteren toch geen eisprong maar 1dag weer een hoge temp. Mijn test is negatief ik ga nu dus vanmiddag geertgen bellen voor een afspraak. Ik ben zo blij met mijn negatieve test.

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gek he Minimuis hoe dat kan veranderen....Ik hoop dat je snel terecht kunt. Knuffel speciaal voor jou!

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @mamaloe: helaas welkom hier, hoop dat al die onderzoeken niet nodig zullen zijn ;)

@vlindermoeder: hoop dat je straks bloed mag prikken en snel zekerheid zal krijgen

@minimuis: fijn dat je test eindelijk neg. was!!! hoop dat ook jij snel zekerheid zal krijgen hoe of wat

Deel Deze Pagina