Minmuis wat fijn voor je dat je test eindelijk negatief is en je Geertgen kunt bellen voor een afspraak. Vanmorgen ben ik naar het Barrahûs geweest en ze hebben bloed geprikt waarvan ik morgen de uitslag krijg.De gyneacoloog heeft ook een echo gemaakt en heeft ondekt dat er nog een eitje van 24 mm zit,wat dit betekend hoor ik morgen.
@vlinder: nou ik hoop goed nieuws pfff een dag wachten maar goed dan heb je iig zekerheid (ja ja ben erg ongeduldig )
Nisa ik ben zelf ook zeer ongeduldig hoor,ik had liever direkt de uitslag gekregen maar ja een dagje wachten moet ook niet zo erg zijn L78 heb je al een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog,je kunt het beste zo snel mogelijk onder controle komen te staan. Miranda hoe was je afspraak gegaan bij Geertgen vandaag,heb je wat positief nieuws gekregen. Wat is het mooi weer he,ik was net met de honden te wandelen en de jas kon eigenlijk wel uit.Helaas moet ik vanmiddag werken maar ik kan nog tot drie uur genieten van het zonnetje.Gisteren heb ik gesolliciteerd binnen ons verzorgingshuis en ik heb nu 24 uurtjes in de week gekregen i.p.v 16 uurtjes,goed he
Ik zit nu met telefoon heerlijk op bankje in het zonnetje! Wat een verwennerij! Vlindermoeder: ik wil liever onder controle van Vk komen. Ik word nog teruggebeld voor een afspraak/echo met 7wkn. Heb volgende wk belafspraak met gyn en ga deze week bloed prikken voor schildklierwaardes en ook daar volgt belafspraak met internist. Denk dat het wel goed is zo. Ben benieuwd wat dat ei van jou betekent....
L78 het is buiten echt een verwennerij,wat een zalig weertje.Als ik jou advies mag geven dan zou ik ook onder controle blijven bij de gyneacoloog,toen ik zwanger was van Jesse waren we alleen bij de verloskundige onder controle en toen het dus mis ging was het een heel gedoe om serieus te worden genomen,zelf door een gyn.Kijk als je en bij de gyn loopt en bij de verloskundige dan kan er sneller actie ondernomen worden mocht er iets zijn.
hmmm idd. misschien een goede tip voor je?? nou is het zo mooi weer in NL je zou denken dat het hier juist heel warm zo zijn maar het regent nu 2dgn daarvoor was het wel heerlijk warm iedereen in t-shirt 8)
Vlindermoeder: kan het dan alletwee? Ik dacht dat het of of was.... Heb jij enig idee wat dat ei van jou zou kunnen betekenen? Nisa, we hebben hier ook grauw weer gehad, maar nu is het inderdaad heerlijk. Gewoon T-shirt weer!!
Nisa hier prachtig weer maar ja ik ben aan het werk heb er dus niet zo heel veel aan nog tot 4uur daarna mag ik gaan genieten. L78 waarom liever bij een vk dan een gyn mijn laatste ervaring bij een vk was niet zo top Vlindermoeder wat raar nog een eitje van 24mm die sta op springen zou ik zo denken toch nog maar ff klussen vanavond. Hier geertgen gebeld en jawel een afspraak op 15april wel bij een andere gyn maar maakt mij niet zo heel veel uit moet er om half3 zijn dus volgende week mogen we weer
Fijn Minimuis! Dag na mijn verjaardag ben jij aan de beurt! Mijn ervaring met vk is positief. Je weet dat ik al een kindje heb, toch? Van hem heb ik van begin tot eind bij vk gelopen. Mijn ervaring is dat de vk veel meer meelevend is en echt luistert. Die ervaring heb ik helaas bij gyn niet.....Maar als het alletwee kan, ben ik helemaal blij.
vanaf vrijdag wordt het hier ook mooi weer (volgens weerbericht) dus nog eventjes geduld moet alleen morgen naar de gyn. en we hebben de auto vorige week verkocht dus hoop niet dat we zeiknat daar aankomen straks haha
L78 sorry,maar ik was niet op de hoogte van het heugelijke feit dat je al een kindje hebt.Waarschijnlijk heb ik niet goed gelezen,mijn excuses daarvoor. Nisa woon jij niet in Nederland dan,wij wonen in Friesland (het hoge noorden)en het is hier heel lekker weer.Ik moet helaas even werken van 15.15 t/m 18.15 maar kan dan weer genieten van het mooie weer. Minimuis wat fijn dat jullie zo snel heen mogen gaan en een andere gyn heeft weer andere ideën dus weer andere kansen toch. Wat dat nu met mijn ei is geen idee maar idd we moeten maar even paar dagen klussen.Morgen horen we hoe en wat en ik hoop dat het een zwangerschap is.L78 het kan ook een cyste zijn en dan is er dus kans op een zwangerschap.
Oh dat maakt niet uit joh! Ik prijs mezelf heel rijk met ons mooie manneke! Spannend, ik ga duimen voor zwangerschap voor je!
Goedemorgen meiden, Ik lees dat veel van jullie bij speciale ziekenhuisen lopen (barahus en geertgen?), hoe is dat? Anders of beter dan bij een regulier ziekenhuis? Toen ik net uit bed kwam zag ik dat het mooie weer weer voorbij is, regen hier Hier even een dipje. Ik moet vanmiddag voor de waterecho. Vraagt mijn vriend mij midden in de nacht terwijl ik heerlijk lag te slapen of ik al zenuwachtig was. Ik zei dat het wel mee viel. Zegt hij daarna dat hij het toch een beter idee vind om eerst te stoppen met de onderzoeken en gewoon proberen zwanger te worden. Hmm, ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik snap hem wel want voor zijn gevoel zijn we ten slotte nog maar pas bezig. Dat is ook zo natuurlijk, maar voor mij voelt het anders door de miskramen uit het verleden. En ik heb zo'n gevoel dat het zonde van de tijd is om hier mee te wachten. Maar ja we moeten het natuurlijk wel samen doen. Beetje lastig zo. Liefs Mamaloe
Mamaloe het zou kunnen dat je nu zomaar zwanger bent,misschien hebben jullie wel de goede chemie samen.Al die onderzoeken geven stress en dat is niet goed als je zwanger wilt worden. Praat er goed over met je vriend en ik weet zeker dat jullie er samen wel uitkomen. Het Barrahûs zit in Friesland en Geertgen in Brabant,ik ben bij het Barrahûs en ik vind dat er beter naar je geluisterd wordt dan in het ziekenhuis en ze nemen meer de tijd voor je. Nisa dus Turkije,ben je van turkse kom af of je vriend,je zou denken Turkije daar is het altijd goed weer,niet dus.Gisteren was het hier goed weer maar vandaag is het weer echt Nederlands weer,het is een trieste dag.
Vlindermoeder hoe laat krijg je de uitslag van het bloed. Mamaloe ik zit bij geertgen omdat dit veel fijner is dan een gewoon ziekenhuis hier heb ik 3jaar lopen dokteren en ben er niks mee opgeschoten. Ik vind het fijn omdat je er geen dikkebuiken enz tegenkom. Wat betreft je nieuwe relatie het zou zomaar kunnen dat het nu wel goed ga ik zou het mischien toch ff afwachten omdat net als je zegt er met zijn 2e achter moet staan, mijn vriend stond er ook niet meer achter tot we naar geertgen zijn gegaan nu vind hij het gelukkig niet erg meer. Vlindermoeder ik ben blij dat ik al zo snel kan en net wat je zegt wie weet heeft hij weer een andere kijk ze hebben nu ook mijn dosier als het goed is
Vlindermoeder, ik leef met je mee! Ben benieuwd wat je zo te horen krijgt. Andere meiden: dikke knuffels voor jullie allemaal
@vlinder: ow spannend nu nog een half uurtje (als ik goed reken hier is het al 12:30 zal ik anders bellen ) ben idd. turks van afkomst en heb mn man hier leren kennen dus het was of hij naar NL of ik naar TR omdat ik wel de turkse taal kon en hij geen NL was het al gauw besloten: ik naar TR dus heb ALLES opgegeven en met mn koffer naar TR verhuisd @mamaloe: hey jammer dat je vriend er niet helemaal achter staat nu miss. omdat het nu allemaal echt is en hij een beetje bang (kan ik me eigenlijk wel voorstellen) sterkte jullie komer er vastwel uit