Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Vlindermoeder, HET IS NU TWAALF UUR, ik stuur positieve gedachten jouw kant op. lfs

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ik heb al gebeld maar word zo terug gebeld omdat de gyn nog iemand op zijn spreekuur had:$

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    welja, bouwen ze de spanning nog meer voor je op! Sterkte met wachten!

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    nou wij wachten met je mee ;)

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nou daar ben ik dan eindelijk weer,de gyn was vergeten mij terug te bellen en toen heb ik om 13.00 maar zelf gebeld.De assistente heeft me de uitslag maar gegeven aangezien de gyn al weg was.
    De uitslag is negatief en het lijkt erop dat ik al bezig ben met mijn volgende cyclus en dat ik voor de ovulatie zit wat dus dat ei van 24 mm verklaard.
    Ik ben dus niet ongsteld geweest afgelopen cyclus en ben dus gelijk door gegaan met de nieuwe cyclus.

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    mmm, jammer hoor! Dus hard aan de klus dan maar. Lekker trouwens dat ze je gewoon vergeten, sufferds!

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heee heb je dat al s eerder gehad een cyclus overslaan
    (heb het wel s gehoord maar zelf nooit meegemaakt)
    hmm balen maar je zit weer voor je ei dus lekker klussen dan maar haha
    idd. wat een sukkels dat ze je eventjes vergeten terwijl wij ;) op die tel. zitten te wachten gr...

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder ik dacht al zoiets jammer dat je nu een iui moet missen maar wie weet iig aan de klus vanavond.

9. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ vlinder moeder, wat stom dat ze je vergeten waren te bellen.

Gister voor de echo met mijn partner gepraat. Hij blijkt enorme ziekenhuis/dokter/tandarts fobie te hebben en zag er enorm tegen op om mee te gaan. Ik wist wel dat hij bang was voor medische toestanden, maar ik had niet door dat het zo erg was. Afgesproken dat hij niet mee ging en mijn schoonmoeder voor hem in plaats mee ging. Sis echo viel me 100 % mee. Dat eendebek gebeuren vind ik altijd wat pijnlijk. Arts altijd maar roepen dat ik me moet ontspannen, maar ik vind zo met mn benen wijd voor een vreemde met de spotlight er op niet echt een ontspannen houding/situatie ;).
    Baarmoeder zag er helemaal goed uit :D. Nu de uitslagen van het bloedonderzoek nog afwachten, die krijg ik op de 19e.

Liefs Mamaloe

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nisa krijgen jullie een jongetje,ik zie n.l dat je blauwe slingertjes bij je banneer hebt gedaan.

Mamaloe fijn dat je toch bent gegaan en wat lief dat je schoonmoeder met je mee ging.Gelukkig is er niks uit de onderzoeken gekomen tot nu toe en dat is goed nieuws.

L78 voel je je al zwanger?

Minmuis we hebben besloten even te stoppen met behandellingen en hormonen,de afgelopen drie maanden waren zwaar en nu dit weer,nee wij hebben het even gehad.

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    ach vlindermoeder, kan het me zo goed voorstellen. Ik hoop maar dat de rust je goed doet en dat dit mooie grote ei goed benut wordt. Zie het als een extra kans, wie weet? Dikke knuf voor jou!

Je vroeg of ik me al zwanger voelde. Ja, eigenlijk wist ik de voor de test al dat ik zwanger was. Ik noem het eigenlijk alleen niet zwanger, maar positieve test :) probeer mezelf heel erg rustig te houden en niet te hard van stapel te lopen. Mijn borsten voel ik continu en ik ben bij vlagen ook echt heel erg misselijk en daar ben ik razendblij mee. De laatste keer dat het misging, had ik ook wel signalen maar die namen na een paar dagen af. Ik ben nu natuurlijk heel erg gespitst op de signalen....pfff

12. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ vlinder moeder, ik kan me voorstellen dat als je intensief aan het dokteren ben geweest, je er even genoeg van hebt. Ik hoop dat je de komende tijd wat tot rust komt, lichamelijk en geestelijk.

@ L78, mag ik vragen hoe lang je zwanger bent?

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mamaloe ik heb ook al heel wat meegemaakt en alles begint nu zijn tol te eissen.Ik heb 10 miskramen en een vroeggeboorte,op 22 weken,achter de rug.Nu we ook nog drie maanden hormonen en weer een teleurtstelling hebben gehad deze maand is het eventjes klaar,ik moet nu maar eens aan mijn vriend en mezelf gaan denken.

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Groot gelijk Vlindermoeder, je hebt genoeg voor je kiezen gehad! Maar ik hoop wel dat het tij voor jou gaat keren!

mamaloe, tuurlijk mag je dat vragen. Ik ben eigenlijk pas sinds maandag overtijd, dus zit nu op 4 wkn en een paar dagen. Pril dus!

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder ik kan me heel goed voorstellen dat je het ff helemaal gehad heb en het ff zonder al die toestanden wil door gaan ik hoop dat er snel een tijd aanbreek die al het verdriet een beetje doen weg nemen.

Nisa een zoon wat leuk hij heeft zich dus goed laten zien.

L78 ik denk dat we allemaal die kwaaltjes wel in de gaten houden vooral borsten voelen was bij mij toch wel een opsesie.

Hier maar aan de ovtesten begonnen zodat ik weet wanneer mijn ei komt. Ik hoop eigenlijk dat ik donderdag ook een echo krijg zodat ik weet wat mijn lichaam aan het doen is.

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @minimuis: jaaa we konden het gelijk zien was overduidelijk een jongen :D ben heel blij onze voorgevoel klopte toch!!!
    khoop dat je je echo donderdag krijgt idd. even een kijke is fijn :D

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

lees zo af en toe nog eens met jullie mee.

Allereerst Vlindermoeder: bah zeg, las het slechte nieuws. Heel begrijpelijk dat je er even genoeg van hebt. Dikke knuffel voor jou!

@ Nisa: wat lees ik nu, krijgen jullie een zoon, wat leuk zeg! (als het een meisje was geweest, had ik precies hetzelfde getypt, haha, maar dat maakt niet uit!). Jullie hadden toch ook al het gevoel dat het een jongen zou worden?

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje hoe is het met jou gaat het een beetje.

Hier begint mijn ovtest donkerder te worden hopelijk is mijn ei onderweg:D. Ik hoop wel dat hij voor of na woensdag komt want een woensdagavond slaapt mijn vriend bij zijn moeder mijn schoonzusje komt na 3maanden weer terug van haar buitenlandse stage en die gaan ze woensdag van het vliegveld afhalen en donderdag rij hij vanuit zijn moeder naar geertgen en ik vanaf thuis;)

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @noukje: jaaa dankjewel een zoon :D we zijn helemaal trots (zouden we ook zijn met een dochter hoor) , heel gek ik had geen voorkeur maar wel een voorgevoel ja ,dus wel leuk dat ie dan klopt.
    schijnbaar voelen moeders het toch aan (dat zeggen ze toch altijd :D)
    hoe is het met jou lang niets gehoord?

@minimuis: fijn dat ie donkerder is geworden, nu hopen we dat eitje mooi op tijd komt ;)

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hij was vanmorgen echt positief dus eindelijk op dag 42 geloof ik een eisprong ben helemaal gelukkig vandaag dus nog maar ff goed klussen en dan maar hopen dat het raak is

Deel Deze Pagina