Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga voor je duimen Minimuis!

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nisa gefeliciteerd met jullie zoon,een dochter is net zo geweldig als ze maar gezond zijn he:)

Minimuis dus jullie krijgen een druk klusweekend:Dsucces ermee en hopelijk ben je dan de volgende maand zwanger.

L78 kom je nu onder strenge controle?

Hier;ik kan de buurman wel wat doen,dat oude wijf bemoeid zich constant met ons leven.Vanmorgen stond hij ineens bij ons achter in de tuin,hij zou onze gesnoeide coniferen wel even mee nemen:xIk word gek van die vent,sorry voor mijn gezeur maar moest het even kwijt.

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder wat is dat voor rare vent dat hij die mee wil nemen heeft hij altijd van die rare dingen.

Haha ja een druk klus weekend hopelijk is het genoeg vind het wel vreemd om er weer zo snel voor te gaan maar aan de andere kant wil ik geen ronde overslaan ook al omdat deze zolang duurt zijn al bijna 2cyclussen want heb er meestal 1 van 25dagen ik heb lang genoeg gewacht denk ik zo;)

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis jullie hebben mooi weer bij de klus:D en ik hoop van harte dat het nu eens goed gaat.

Wij hebben een stierlijk vervelende buurman,hij zeurt over van alles,we mogen de bloemen die aan de schutting in zovere water geven als de schutting maar niet nat wordt want dan kan de schutting verrotten (het regent ook nooit hier:D)Ook mocht er niks tegen de schutting liggen want dan gaat de schutting verotten,aan zijn kant groeid tegende de schutting op klimop,als er iets is wat zijn schutting laat verotten dan is het wel klimop.
    Zo kan ik nog wel even doorgaan met ergenissen die hier spelen,ik heb er zelfs vannacht wakker van gelegen omdat ik gewoon zo boos ben van binnen:xMijn vriend was gisteren zo boos die is maar naar binnen gegaan ander had de buurman vast een blauw oog gehad:D
    Verder gaat alles zo zijn gangetje,ik weet helaas niet waar ik nu in mijn cyclus zit en moeten we afwachten wanneer ik ongi ga worden.

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder wat een nare man zeg. Ik kan helemaal begrijpen dat je zijn gezeur helemaal beu ben, wonen jullie allang naast hem en waarom doe hij zo moeilijk net wat je zegt als het regen word die schutting toch ook nat. Ik zou er allang ruzie mee hebben.

Hier goed geklust daar zal het zeker niet aanliggen als mijn vriend niet te laat thuis is vanavond nog een verleidingspoging ondernemen;):)

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    We wonen sinds een jaar naast die dwijl,het wordt ook met de dag erger:x

Ik ben zo onzeker de laatste dagen over wanneer ik ongesteld ga worden,ik ben nu al 12 dagen over mijn oude cyclus heen en weet niet wanneer mijn nieuwe al is begonnen.:(

Minimuis wanneer mag jij ook alwwer naar Geertgen,deze week ergens toch?

Hoe is het met de andere dames hier.

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat heb ik ook altijd Vlindermoeder, ik vind de laatste week/5 dgn voor menstruatie altijd killing!

Met mij gaat het goed, zondag en gisteren wel een beetje een offday en denk steeds dat ik mijn borsten minder voel. Maar ik voel ze nog wel degelijk en ben ook misselijk, dus probeer daar aan vast te houden. Wat zijn deze afwachtweken erg zeg!

Minimuis, je mag donderdag toch?

knuffels!

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder onzeker over wanneer je nu ongesteld ga worden ja dat herken ik maar al te goed. Ik zit nu ook weer in twijfel mijn ovtesten blijven positief heb nu de derde oprij.:( Maar als ik naar mijn lichaam luister komt hij wel 1dezerdagen heb namelijk nogal een trekkend gevoel links en recht plus dat ik nogal in de stemming ben:D.

L78 ik duim heel hard dat dit de keer word dat het goed ga. Ik mag donderdag om half3 hopelijk doe de gyn een echo zodat ik weet of er inderdaad een ei aan het groeien is of mijn temp moet voor donderdag omhoog zijn tot nu toe blijft hij stabiel rond de 36.7 36.8 en als mijn ei is geweest ga hij naar de 37 ongeveer.

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier eindelijk het vermoeden dat mijn ei gesprongen is vanmorgen ovtest negatief en een temp van 37 nog ff afwachten wat de komende dagen voor temp aangeeft:D

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    minimuis: succes hoop dat de gezellige avonden wat opgeleverd hebben, zoniet nou ja het was gezellig neem ik aan ;)

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Haha Nisa wat het resultaat ook is gezellig was het zeker

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Dames ik heb een in de put zitten weekje:(,ik wil zo graag ongesteld zijn.Mensen zullen me vast voor gek verklaren maar jullie zullen me wel begrijpen.Ik vind het vreselijk dat mijn cyclus zo in de war is en dat ben ik normaal niet gewend.

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlindermoeder ik snap heel goed wat je bedoel. Ik zou proberen of je nog een echo kan krijgen zodat je weet waar je in je cyclus zit heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Hier vanmiddag naar geertgen ik ben best nerveus haha en mijn ei is haast zeker vanmorgen weer een temp van 37

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte vandaag Minimuis!

Vlindermoeder: ik denk het wel te snappen maar ken het probleem van onregelmatige cycli zelf niet. Ben het met Minimuis eens dat een echo je wrs meer duidelijkheid geeft. Knuffel meis. Ik kom je uit de put trekken als je daar na het weekend nog zit!!!

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    L78 hoe gaat het nu met je heb je al een beetje vertrouwen in deze zwangerschap

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    mijn waardes (schildklier) zijn echt heel mooi, dus daar ben ik blij om. Ik heb al een gezond kindje, dus weet dat het wel kan, dat scheelt ook. Dus ja, eigenlijk heb ik wel vertrouwen. Het gaat natuurlijk heel erg op en neer, maar dat is logisch. Merk ook dat ik het nog niet echt toe laat, eerst de echo van 29 april afwachten....

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik herken het heel goed en ik weet dat je al een gezond kindje heb dus het kan zeker. Jij heb trouwens je echo op de dag van mijn nod.;)

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis hoe was het bij Geertgen?

L78 wat geweldig dat je schildklier waarden zo mooi zijn en heb nu maar vertrouwen in je kindje in je buik,deze keer gaat het weer goed hoor.

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier ben ik dan we hebben eerst nog ff een nieuwe helm gehaald voor die het nog niet weten wij rijden motor alleen ik ben een goed weer rijder;). Gisteren hebben we een nieuwe vaatwasser gekocht want de oude had het begeven :(. En dan nog een nieuwtje de volgende nicht van mijn vriend is zwanger weer 1 dus binnen kort 4baby's in de fam :(. Maar goed geertgen was top heb gelijk progesteron mee gekregen en moet er elke avond 2 ingaan brengen dit is de eerste stap omdat ze mijn dossier nog steeds niet hebben:x. Ook vond ze het heel vreemd om te horen dat ik soms een eisprong op cyclus dag 3 heb ze heeft wel gezegd dat dit mischien wel opgelost kan zijn door de extra progesteron die ik toe gedient krijg ben in ieder geval erg :D

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi Dames!

@ minimuis: wat fijn dat Geertgen meteen aan de slag gaat! Supergevoel moet dat geven. Waar is het progesteron precies voor?

@ Vlindermoeder: hoe voel je je vandaag? Ik ken het gevoel van een onregelmatige cyclus ook niet, maar kan me indenken dat het niet prettig is als je op je menstruatie moet wachten.

@ L78: wat fijn dat je schildklierwaardes zo goed zijn. Goed dat je vertrouwen hebt in deze zwangerschap. Hoe ver ben je nu eigenlijk en wanneer krijg je een echo?

Hier vanaf maandag (vruchtbaar?) slijm. En vanacht en vanochtend had ik een drukkend gevoel onder/ rechts in mn buik. Misschien de eisprong? Heb dit nooit zo gevoeld eigenlijk. Ben wel erg benieuwd wat mn cyclus deze maand doet. Ik ga binnenkort ook weer aan de foliumzuur zodat we er na onze vakantie (eind juni) weer voor kunnen gaan.

Deel Deze Pagina