Noukje fijn om weer iets van je te horen. Na een miskraam of een ma kan je lichaam heel raar doen zo had ik na mijn curettage geen pms maar na een miskraam weer heel erg echt heel raar. Ik hoop dat als je weer van start ga de volgende zwangerschap wel goed ga. Om antwoord te geven op je vraag waar progesteron voor is dit bevorderd de innestelling en maakt het baarmoederslijmvlies dikker ze vinden het nogal vreemd dat ik soms maar 1dag ongesteld ben. Ook hou progesteron een zwangerschap in takt behalve als het al niet goed zit progesteron is een lichaams eigenstof maar deze kan tijdens de zwangerschap dalen dit zou het lichaam dan zelf op moeten vangen maar soms doe het lichaam dit niet waardoor de zwangerschap toch mis gaat ondanks dat er niks met de vrucht aan de hand is. Ik hoop dat je het een beetje begrijp anders moet je het maar zeggen/ schrijven
@ minimuis: duidelijke uitleg hoor, ik hoop voor jullie dat de progesteron zijn werk doet/ gaat doen. Ben je al ongesteld geworden? Of wanneer denk je ongesteld te gaan worden?
Noukje ik ben nog niet ongesteld geweest na de pillen mijn temp is wel erg laag geweest en super stabiel mijn ovtesten zijn positief geweest en heb net een eisprong gehad mijn nod is 29april maar ja door de progesteron kan het later worden.
Meiden ik was wat aan het googlen en vondt allemaal berichtjes over zwanger worden pillen (zo heetten die pillen)v/d etos,deze pillen moeten vol goede vitamines en mineralen zitten die een zwangerschap bevorderen. Minimuis wat een dure aankopen allemaal,hebben jullie alleen maar een motor of ook een auto. Wat fijn dat je gelijk progesteron mocht slikken v/d gyn bij Geertgen.Ik hoop zo dat je nu een keer zwanger blijft meid,dat hoop ik ook voor mezelfhet is wat met ons. Noukje wat fijn om weer wat van je te lezen en ik hoop voor je dat je eisprong eraan zit te komen. Oh ja ik heet vanaf vandaag Vlinder i.v.m. dat ik met vlinder moeder niet meer in kon loggen en Lotte is zo aardig geweest me te helpen en nu heet ik Vlinder.
Dat is raar maar we wenen er wel aan vlinder. Die pillen heb ik 1x gebruikt daarna kreeg ik 3maanden geen eisprong meer en moest toen 1ronde clomid gebruiken dus ik durf dat niet meer aan. Vlinder ik hoop ook dat het nu echt een keer jou en mijn tijd word want het begint er een beetje op te lijken dat wij overal een beetje achter blijven. Meiden trek het je niet aan he want ik gun het jullie allemaal stuk voor stuk, maar dat gevoel bekruipt me nu en dan. Ik hoop dat wij met de progesteron geholpen zijn en eindelijk een zwangerschap mogen uitdragen, en dat ze jullie daar in friesland en mooie beeb gaan bezorgen op wat voor manier ook ik stem ervoor dat wij onze laaste miskraam hebben gehad
Het verlangen naar een kindje in ons schoot dat velangen is momenteel zo groot Zwanger worden is meestal toch zo fijn maar de zorgen die wij moeten dragen doen zoveel pijn De onzekerheid van gaat het fout of gaat het deze keer goed gelukkig worden we nu serieus genomen en dat geeft moed Binnenkort kunnen we vast praten over onze spruiten hopelijk kunnen we dan het boekje van verdriet sluiten Minimuis dit gedachtje heb ik speciaal voor jou en mij geschreven,want volgens mij denken we er precies hetzelfde over.
Vlinder dat is een mooi gedicht en hopelijk mogen wij dat boekje heel snel gaan sluiten. L78 dankje het moet nu gewoon goed gaan komen voor ons en dan bedoel ik allemaal want het is iedereen gegund.
Hallo meiden, @ vlinder; ik heb de pillen van Etos ook gebruikt, tijdens mn eerste en tweede zwangerschap. Heb ze nog in huis, dus denk dat ik er binnenkort weer mee ga starten. Heel mooi gedicht heb je geschreven! @ minimuis: spannende periode weer voor jullie!
Vlinder weet je inmiddels al iets meer over je cyclus?. En hoe gaat het nu met je. Noukje ja het is inderdaad spannend ben benieuwd ik ga zaterdag of zondag testen is hij negatief moet ik stoppen met de progesteron en een nieuwe afspraak maken die moet gemaakt worden voor mijn volgende eisprong. Ik hoop natuurlijk dat ik een andere afspraak mag gaan maken
lieve meiden, hoe is het met jullie? Ik duim voor je Minimuis! En Vlinder, hoe is het met jou? Noukje, fijn om hier weer wat van je te lezen! Dikke knuffel voor jou meisje Hier gaat het goed....stressvol weekend gehad omdat ik buikpijn kreeg en elke keer bloed verwachtte. Gelukkig blijft dit uit. Ik werd gisteren teruggebeld door de gyn en er is een afspraak gemaakt voor een echo. Ik mag nu maandag, dus nog maar minder dan een week. Eigenlijk kon ik vrijdag al terecht, maar dan kan mijn man niet. Bovendien ben ik nu pas 6 weken en wil ik graag zeker weten of er een hartje is of niet. Nu is het nog enigszins discutabel, maar volgende week moet er echt een hartje zijn en anders zit het niet goed. Maar ik ga uit van het goede, duimen jullie mee? Kus
L78 wat fijn dat jullie maandag al heen mogen en we duimen zeker mee voor goed nieuws. Minimuis ik hoop voor je dat je menstruatie uitblijft en dat je zwanger bent. Noukje zijn die pillen van de etos goed,minimuis was er niet zo tevreden over bij haar zelf. Hier gisteren is mijn menstruatiedan eindelijk doorgekomen en ik ben me toch blij,natuurlijk was een zwangerschap mooier geweest maar ik ben hier ook erg blij mee.Helaas gisteren ook naar de tandarts geweest i.v.m een stuk van mijn vulling en ik moest gelijk twe uren in de stoel zitten voor een zenuwbehandelling en een noodvulling en ik mag volgende week weer komen want dan krijg ik pas de officiële vullinf,fijn is anders.
L78 hier draaien de duimen overuren. Hoe laat mag Vlinder eindelijk nu weet je teminste waar je zit in je cyclus. Ik hoop trouwens dat de tandarts je niet te veel pijn heeft gedaan.
Hoi meiden! @ L78: kan me je schrik goed voorstellen. Fijn dat je maandag al terecht kan bij de gyn. Ik duim op een mooie echo met een kloppend hartje! Lukt het een beetje met de zenuwen? @ minimuis: voor jou duim ik ook, maar dan voor een positieve test van het weekend, spannend weer! @ vlinder(moeder): gefeliciteerd met je menstruatie (ha, wat raar hè!). Pff klinkt pijnlijk zeg, die behandeling bij de tandarts. Ja ik ben tevreden over die pillen. Ik was meteen de 1e ronde zwanger. Maar of dat met die pillen te maken heeft?
Is iedereen van het mooie weer aan het genieten het is zo rustig. Vlinder hoe gaat het met je alles goed en alweer een beetje bekomen van de tandarts . L78 hoe is het daar kan je het nog een beetje volhouden tot maandag hoe laat mag je Noukje hoe is het nu met jou heb je het verdriet al een beetje kunnen plaatsen Hier doe mijn lichaam raar maar dit kan natuurlijk door de progesteron komen temp vandaag een uitschieter en ben al twee dagen beroerd. Gisteren ineens wat bloedverlies het is afwachten tot zondag.
Ik ben weer volledig a/d slag en mijn schoonmoeder heeft wo open hart operatie gehad, ik ben dus d ff druk met andere dingen. Operatie is gelukkig goed gegaan. Met mij gaat het verder wel goed, trek het tot nog toe wel. Ma 11.50u it is! Spannend xx voor jullie allemaal
Hoi meiden, Idd lekker van het mooie weer aan het genieten. Hier was ik echt aan toe! Heerlijk hoor het zonnetje. @ minimuis: wat vervelend dat je lichaam van slag is. Komt het door de progesteron? @ L78: wat fijn dat de operatie van je schoonmoeder goed gegaan is. Hoe bevalt om weer volledig aan het werk te zijn? Mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren!
Jullie zijn schatten! Het bevalt op zich goed om weer volledig aan de slag te zijn, maar het is nu wel ff veel bij elkaar. Maar goed, als ik maandag een hartje zie, kan ik de hele wereld aan. Kus
Kan het me voorstellen L. Moeilijk om op dit moment niet aan de echo te denken, lijkt me. Maar het is gelukkig nog "maar" 2 nachtjes slapen. Hoewel de uren dan natuurlijk voorbij kruipen. Ik hoop echt op een positief bericht voor jullie maandag. Hier de laatste dagen toch af en toe weer een verdrietig gevoel. Zeker als ik hoogzwangere zie of bericht kijg dat die en die bevallen is. Let wel, ik gun het iedereen hoor. Maar de gedachten dat ik 24 mei uitgerekend zou zijn.. Binnenkort gaan wij er ook weer voor. Maar ik ben erg angstig als ik alleen al aan een positieve test denk en de periode die daarna komt. Soms denk ik wel eens "misschien zijn we wel compleet".