Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Sorry dat ik even niet gereageerd heb maar ik zit niet zo goed in mijn vel.Ik neem ook wat afstand van het zwanger willen worden,de laatste maanden waren moeilijk en nu moet ik even tot rust komen.

Noukje ik ken je verdrietige gevoel en wil je even een dikke knuffel geven.Hopelijk ben je snel zwanger en gaat het deze keer goed.

L78 succes morgen met de echo,ik duim heel hard voor een prachtig kloppend hartje.

Minimuis hoe is het bij jou,ben je ongi geworden of heb je een positieve test.

Nisa hoe verloopt jou zwangerschap meid,gaat alles een beetje naar wens?

2. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve Vlinder, wat knap dat je nu nog zo met anderen meeleeft! Echt heel lief. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Het is tijd voor plakbeebs! Ik laat jullie morgen wat weten. Lfs

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @vlinder : lief dat je vraagt, gaat gelukkig goed hoor. mag de 12de weer voor een maandelijkse controle/echo.

vervelend dat je het even gehad heb maar wel begrijpelijk natuurlijk!!! hoop dat je je gauw weer beter voelt -hug-

ik kom ook hier wel elke keer kijken alleen reageer ik niet altijd,
    lees stiekem mee :D vind het soms moeilijk...
    maar ben benieuwd naar de echo van L78 vandaag
    deze worden plakbeebs dat weet ik zeker ;)

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    thnx Nisa, ik laat het strax weten! x

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder wat erg dat je, jezelf zo rot weer voelt hopelijk gaat het snel weer iets beter. IK las ook dat de kliniek waar jij loopt waarschijnlijk toch ga sluiten ik hoop het niet voor je.

L78 nogmaals heel veel succes en ik probeer regelmatig ff te spieken.

Nisa fijn dat het zo goed met je gaat.

Gisteren een test gedaan maar een heel vaag 2de streepje te zien. Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken doe er morgen nog 1 dan zou hij donkerder moeten zijn zo niet stoppen met progesteron en afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    JAJAJAAJJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!! Er was een hartje!! Het is nog allemaal heel pril, maar de grootte van vruchtje en vruchtzakje klopt exact met termijn van 7wkn 0dgn. Oh, we zijn zo blij en dankbaar. Zou ons nu echt een tweede wondertje gegund zijn en kunnen we de miskramen achter ons laten? Het begint er op te lijken!

Meiden, bedankt voor al jullie steun. Jullie zijn top!
    (ps ik post dit berichtje even op meerdere topics waar ik mee schrijf)

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Moest vanochtend (ben aan het werk) aan L78 denken. Hoe is het met je? Hoe was je echo??!!

@ Vlinder: ach meid toch.. vind het ook zo vreselijk voor jullie. Ik begrijp je helemaal wanneer je even afstand wilt nemen van het zwanger worden. Dikke knuffel voor jou!

@ Nisa: wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Lekker aan het genieten van het het nieuwe leventje in je buik?

@ minimuis: oh wat spannend zeg! Heb je een foto van je test? Kunnen we meeturen.

Ik ga weer aan het werk, maar kom straks natuurlijk nog even kijken of er al bericht is van L78.

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ L78: joehoeee GEFELICITEERD!! Wauw wat een mooi bericht zeg. Heb je een foto van je echo? Kunnen we meegenieten!

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje heb wel een foto maar dan moet ik eerst thuis zijn. Geduld tot vanavond dus.

L78 gefeliciteerd en ik blijf duimen dat jullie tweede wonder lekker blijf plakken bij mama l

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ga kijken of ik dat hier in kan scannen (zit ook op werk....)

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    scanner is niet gevoelig genoeg, ik zie alleen maar zwarte vlekken

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ L78: jammer, maar dat mag de pret natuurlijk nog steeds niet drukken. Ik vind het echt zo fijn voor je dat je een mooie echo hebt. Krijg je binnenkort weer een echo?

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ja, volgende week weer....

14. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik was gisteren nog iets vergeten maar hier komt de foto je moet goed kijken alleen was hij vanmorgen negatief dus stoppen met de prog en op naar de volgende ronde

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    ach minimuis, wat klote!

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    L78 ik moet zeggen dat ik liever heb dat het nu al fout zit. Ik ga er eigenlijk meer vanuit dat er toch nog hcg in mijn lichaam zat op naar de 2de ronde

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is waar, maar toch. Het wordt nu tijd voor jouw wonder!!!

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    L78 ja het word inderdaad wel een keertje tijd nu we gaan nu ronde 36 in dus nu mag het wel een keer goed gaan. Ik stop vandaag met de progesteron ben benieuwd wanneer mijn menstruatie komt en dan een afspraak maken bij geertgen dit moest voor mijn eisprong. Dus het zal voor volgende week zijn denk ik zo.

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik ga duimen en kaarsjes voor je branden meid!

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: hè wat jammer zeg! Ik had het jullie zo gegund. Ik hoop dat de volgende ronde jullie meer geluk gaat brengen.

@ L78: wat fijn dat je regelmatig voor een echo mag komen. Hoe voel je je nu na je mooie echo?

Deel Deze Pagina