dank Noukje, het gaat goed maar kan het nog niet helemaal geloven. Ben nog steeds beetje bang dat het fout gaat, dus eerst volgende week weer even kijken. Maar ik realiseer me heel goed dat een hartje een heel belangrijke stap is!! En jij, hoe is het met jou nu? Ik weet eigenlijk niet wat er bij jou uit de onderzoeken is gekomen. Vertel 's!
@ L78: natuurlijk blijft het nog even spannend, maar een eerste mooie echo is een goed begin! Ik heb de uitslagen van het glucose onderzoek en de schildklieronderzoek gekregen. Die zijn, volgens de gyn, goed. (Schildklier: TSH 2.23 en FT4 15.5 en Suiker: 4.6) Maar ze hebben niet getest op anti tpo, dus begreep hier op de site al dat ik aan de uitslag van het schildklieronderzoek niets heb. Mja.. beetje jammer! De uitslagen van het chromosomenonderzoek verwacht ik eind juni. Eind mei laat ik me prikken voor een bloedstollingsonderzoek. Verwacht niet dat er iets uit gaat komen. Ik hoop dat we, door bepaalde zaken uit te sluiten, weer positief naar de toekomst kunnen kijken. Na onze vakantie in juni willen we er weer voor gaan.
Nou mijn nieuwe cyclus is ingegaan vandaag. Ik ga vanmiddag bellen voor een nieuwe afspraak hopelijk kan ik volgende week terecht en dan later op de dag.
We kunnen elkaar de hand geven minimuis, ook ik ben vandaag ongesteld geworden! Fijn hè... Wanneer mag je dan weer gaan beginnen met progesteron?
Noukje leuk dan lopen we gelijk op gaan jullie er deze maand weer voor of hou je nog ff rust. Om antwoord te geven op je vraag die progeteron moet ik weer in gaan brengen na mijn eisprong dit hou de baarmoeder rustig en bevordert de innestelling en later hou het de zwangerschap in stand. Ik heb ook contact gehad met geertgen en donderdag hebben we weer een afspraak
Nee, wij gaan er deze maand nog niet voor. We gaan half juni op vakantie, mocht het meteen raak zijn en het zit weer niet goed. Dan zit ik, en met mij dus ook mijn gezin, in een zware dip. Dus een beetje zelfbescherming. Na onze vakantie willen we er weer voor gaan. Ben vandaag weer begonnen met de "zwanger worden" pillen van Etos. Over die progesteron hè. Hoe weet je dan zeker dat en wanneer je een eisprong hebt gehad? Houdt Geertgen dat in de gaten? @ vlinder &L78: hoe is het met jullie?
Noukje je hebt gelijk om nog even af te wachten,geniet maar lekker van je vakantie en wie weet wat daar ontstaat Minimuis wat jammer dat je ongi bent geworden maar het is wel fijn dat je nu onder behandelling bent van Geertgen. L78 hoe verloopt je zwangerschap? Nisa ik ben blij dat jou zwangerschap goed verloopt. Hier gaat alles zijn gangetje,ik ben zo blij dat we gestopt zijn met de hormonen en voel me veel beter.Ook ben ik weer afgevallen en ik kan zeggen daar best wel blij mee te zijn want ik was een paar kilo aangekomen door de hormonen.Wij gaan eerst ook niet meer voor een behandelling,wij vinden het zo wel even goed.
Hoi vlinder, Wat fijn om te lezen dat je wat beter in je vel zit. Soms kan rust, lichamelijk maar ook geestelijk, zo'n fijn gevoel geven. Maar het blijft natuurlijk wel dubbel. Gaan jullie het nu zonder behandeling proberen, of neem je een paar maanden helemaal afstand van het zwanger worden?
Ohja, wat ik me nog afvroeg, misschien weten julie dit wel. Ik lees hier op de site dat meiden die miskramen hebben gehad progesteron en ascal slikken. Begrijp dat je die eerste alleen op recept kun krijgen. Maar hoe zit dat met ascal/ baby asperine? Kan ik dat gewoon zelf kopen en gaan slikken en hoe zit het met de dosering? Of is dit niet verstandig?
Noukje je kunt gewoon 100mg asperine kopen,ik heb dat zelf ook een half jaar geslikt en alsnog drie miskramen gehad.Ascal is geen zekerheid op een geslaagde zwangerschap,ik hoopte dat het een wondermiddel was maar helaas niet voor mij. Ik heb nu wel erg veel baad bij tarwekiemolie,die kun je overigens in een goede drogisterij kopen. We hebben gewoon rust in gelast,we gaan niet meer verplicht klussen op dagen dat het het beste zou zijn.We doen nu wat we zelf willen en komt daar een zwangerschap uit dan is dat geweldig maar we doen even niet meer krampachtig w.b.t zwanger worden.
@ Vlinder: ascal zorgt voor een goede doorbloeding toch? Nee, ik verwacht ook niet dat het een wondermiddel is. Waar is tarwekiemolie precies voor? Zal zo eens googelen. Heerlijk om niet meer dagelijks bezig te zijn met tempen en ovulatietesten etc. Ik denk dat wij dit voorlopig ook niet meer doen. Heb nog wel een test in de kast liggen, maar ga voorlopig niets meer kopen!
Noukje tarwekiemolie helpt ter ondersteuning de algehele vruchtbaarheid.Kijk maar eens op de volgende sites; Tarwekiemolie onvruchtbaar
vlinder: dankje meid, ow fijn dat die paar pondjes er weer vanaf zijn, toch weer iets positiefs noukje: ik gebrijk ook nog steeds aspirine (100mg) gelukkig was dit voor mij wel een wondermiddel (of gewoon puur geluk... ) moet dit tot wk 36 gebruiken ben ermee begonnen nadat we het vruchtje zagen (sommigen beginnen ook voordat ze zwanger zijn) eerst samen met progesteron ben daar met 12wkn mee gestopt dat was hier 3*200mg en dit zonder dat er bloed geprikt is op progesteron ofzo en asprine is prog. zijn net broer en zus dus ??? idd. aspirine verdund je bloed denk dat het bedoeld is voor betere sroming
Noukje ik heb nog twee websites voor je; Tarwekiemolie tarwekiemolie Nisa fijn dat asperine jou wel helpt,het kan ook geen kwaad om het uit voorzorg te slikken.
@ vlinder: bedankt voor de linkjes. Gebruik jij tarwekiemolie, en doe je dit dan via capsules, of puur? Gebruik(te) jij ook progesteron ivm de miskramen en de vroeggeboorte van Jesse*? @ nisa: volgensmij kan je hier in Nederland niet zomaar aan progesteron komen.. helaas!
Vlinder Ik ben blij om te lezen dat het iets beter met je gaat. Ik had ergens gelezen dat die kliniek waar jij loopt mischien toch gaat sluiten, ik hoop dat dit niet het geval is en als je er weer aan toe ben om weer de draad op te pakken daar je er ook weer heen kan. Noukje groot gelijk dat je, je vakantie niet wilt laten verpesten met eventueel slecht nieuws en wie weet kom je met zijn 4e terug. Om nog antwoord te geven op je vraag nee ze gaan het niet controleren door middel van echo's want dan zou ik 2x of 3x per week meer dan 100kilometer moeten rijden dus ik hou mijn temp bij en daarnaast doe ik voor de zekerheid ovtesten maar hier begin ik pas na donderdag mee. Nisa het schiet op bij jou dat gaat echt rap. Hier is vandaag mijn vriend jarig en dit hebben we van het weekend gehouden bij mijn schoonmoeder dit omdat haar vriend een heel eind wegwoon en dan nog eens 100kilometer naar ons zou moeten rijden. Ook hebben we voor het eerst kennis gemaakt met zijn drie kinderen dus het was een volle bak en erg gezellig
Gefeliciteerd met je mannetje Minimuis! Fijn dat je zo'n leuk weekend gehad hebt, klinkt gezellig. Hier gaat het goed, vanmiddag weer een echo. Heb goede hoop, maar knijp hem natuurlijk ook wel een beetje. Ik ga veel positieve energie naar jullie blazen lieve meiden! Ik gun het jullie stuk voor stuk zo om een keer een goede zwangerschap te hebben en een kindje van jezelf. Jullie zijn in mijn gedachten!
L78 bedankt en natuurlij heel veel succes met de echo vanmiddag ik duim voor je. Het feestje was inderdaad heel erg gezellig we waren met 9 man en dan was het alleen zijn moeder en zus met vriend en dan de vriend van zijn moeder met kinderen zonder partners want die konden niet. Het echte feest doen we in juni kan het in de tuin wij wonen niet zo super groot
@minimuis: ja het gaat nu best snel !!! baal alleen dat ik hem nog niet voel zou me zeer goed doen was weer opeens van het weekend onrustig had wat buikpijn enzo ga vandaag bij de HA langs daar kunnen ze luisteren naar het hartje (schijnt, ben nog niet eerder geweest) maare alsnog gefeliciteerd met je mannetje!! idd. met warmer weer is het leuker om het te vieren (wij zijn beide van maart dus ook koud) @L78: ow succes straks bij de echo!! wat gaaf @noukje: mijn gyn had het voorgeschreven maar hier kan je bijna aan alle med. komen ook zonder recept als je maar betaalt (alleen zware antidepr. /slaapmidd. niet dacht ik maar weet niet zeker) @vlinder: ben denk ik een uitzondering of tis gewoon puur toeval kan ook