@ L78: succes met de echo vanmiddag, mijn duimen draaien weer hoor! @ minimuis: gefeliciteerd met je mannetje! Klinkt als een supergezellig feestje! @ nisa: hier kan je niet zonder recept aan medicijnen komen, helaas (en misschien is het maar goed ook..). Weet je zeker dat je je mannetje niet gevoeld hebt? In het begin voel je echt alleen plopjes. Maar het kan ook zo zijn dat je placenta voor ligt, dan voel je je kindje ook later.
L78 hoe is de echo gegaan,ik hoop zo van goed,laat je snel wat weten. Minimuis gefeliciteerd met je man zijn verjaardag,hopelijk hebben jullie een zonnigere dag gehad dan wij hier. Nisa er zijn meerdere dames die goed gereageerd hebben op asperine. Hier is het vandaag een rot dag,ik moest vandaag weer naar de tandarts.Dit is de derde maandag op rij,twee maandagen heb ik van dezelfde kies een zenuwbehandelling gehad en vandaag zou ik eindelijk een officiële vulling krijgen.Vannacht had ik ineens zo'n pijn in mijn mond en nu blijkt dat ik een ontsteking heb van mijn tandvlees en in mijn kaak zit ook een ontsteking en nu heb ik twee soorten antibiotica voorgeschreven gekregen.Minimuis ik vind het niet erg als ik niet meer behandeld kan worden bij het Barrahûs,ik ben echt klaar met alle behandellingen en hormonen.
Hè bah vlinder, het zit ook echt ff nt mee, sterkte! Ik heb goed nieuws! Er was weer een hartje!! Het ziet er goed uit en ben iets vooruit gezet qua termijn: 10-12-2010, maar wij vinden 12-12-2010 wel een mooie datum om te bevallen. Langzaam begint het vertrouwen iets te groeien. Dit is een plakbeeb!!
L78 gefeliciteerd met je mooie echo deze beeb is ook een blijvertje geniet ervan. Vlinder wat vervelend dat je een ontsteking heb ik hoop dat je snel weer wat minder pijn heb heel veel sterkte.
Joehoe L78, weer gefeliciteerd met je mooie echo! @ Vlinder: het zit je ook niet mee.. klinkt erg pijnlijk zo'n ontsteking. Beterschap!
Vlinder Ik zat net te denken mischien was het ook wel een hele grote stap om voor de iui te gaan ook omdat je steeds zei dat je er eigenlijk niet achter stond. Maar kunnen ze je niet gewoon progesteron voorschrijven net als bij mij anders kan je ook van die zalf proberen dat is gewoon zo te kopen daar zit ook progesteron in . Hier is een link voor je www.biovea-europe.com. Ik hoop dat je er iets aan heb.
Minimuis dat is een goed idee van die zalf,ze hebben het bij mij nooit over progesteron gehad.Ik stond en sta idd niet achter de iui behandellingen en was zeker niet klaar om iui te gaan doen en nog steeds niet.Voor mijn gevoel is alles te snel gegaan en hebben we er nauwelijks over na kunnen denken. Noukje en minimuis vannacht weer niet geslapen,de pijn in mijn kaak en tandvlees is met geen pen te beschrijven.Constant klopt mijn kaak en lijkt het alsof er met een naald in gestoken wordt. Ik heb twee antibioticakuurtjes en hoop dat het er mee over zal gaan.
Sorry dat ik weer kom binnenvallen, maar weet dat dr. V. een kast vol progesteroncapsules heeft liggen. Ik zou het eens vragen. Wij hebben ook geen IUI etc. bij hem gedaan, want vond dat hier absoluut niet nodig. Ik ben direct over progesteron begonnen en hij heeft dit voorgeschreven en kon het meteen meenemen. Ik denk dat dit beter is dan de zalf, omdat je van de capsules de dosering beter kan aanpassen.
Trees dat mag hoor jij weet meer van die kliniek dan ik. Vlinder dat is ook nog een mogelijkheid dat je daar om progesteron vraag, maar die keuze moet je natuurlijk zelf maken. Ik hoop dat die antibiotica snel aanslaat
Ik lees hier nog altijd stiekem mee . Het voordeel als je progesteron via de kliniek krijgt is dat je hier ook op gecontroleerd wordt en zo nodig de dosering wordt aangepast. Ik moest wekelijks bloed prikken en vond dat zelf wel een erg prettig idee. Achteraf gezien was dat ook nodig, want mijn progesteron keldere keihard naar beneden rond de 6-7 weken. De periode dat het hier vaak fout ging of afwijkingen ontstonden. Ik kon toen direct meer gaan gebruiken. Nog even een toevoeging voor Vlinder. Ik had de afspraak met dr. V. dat we het hele zwanger worden etc. in eigen hand zouden houden en ik pas contact zocht met de kliniek als ik zwanger was. Vanaf mijn eisprong tot menstruatie gebruikte ik dan wel ascal en progesteron. Ik vond het op deze manier ook niet zo belastend. Misschien is dat ook een idee voor jullie?
Trees ik lees bij jullie ook nog weleens maar iets minder soms om ff te kijken hoe het gaat maar bij jullie gaat het allemaal top nog ff en je heb je kleine wonder in je armen.
Hallo meiden, Vlinder wat vervelend voor je zeg, die pijn! Ik hoop toch echt dat het snel beter met je gaat. Zo is wel heel moeilijk om positief te blijven denken. @ progesteron: ik begrijp sowieso niet dat je in Nederland geen progesteron kan krijgen na bv 2 of 3 miskramen. Ik heb gelezen dat ze dit in België wel voorschrijven, waarom hier dan niet? Is het zo slecht voor je? @ vlinder: slik jij tarwekiemolie? En hoe doe jij dit (capsules of puur?)?
@L78 : gefeliciteerd met weer een goede echo!! vlinder: pff het zit je echt niet mee he?! idd. anders begin je er toch zelf over. noukje: ik voel idd. plopjes en mn placenta ligt links/voor ergens maar ik voel het nu ook rechts en gister bij het luisteren naar het hartje vond ze hem ook rechts waar ik meen waar mn ukkupuk zit als ik savonds stil lig gister had ik een mini-magnum op dus zei tegen mn man kom die zal straks helemaal hyper worden van de choco en ik voelde idd na 1min ofzo weer plopjes maar moest ook kort erna een boertje laten na al dat eten dus dat maakte me weer aan het twijfelen
Noukje het is niet slecht voor je maar ze vinden dat er hier te weinig onderzoek naar is gedaan dit hebbeln ze nu opgestart in het amc daar zou je ook aan mee kunnen doen maar dan moet je jezelf inschrijven het enige nadeel is dat je een placebo kan krijgen. progesteron is een lichaams eigen stof dus het kan nooit slecht zijn. Alleen hebben ze geen harde bewijzen dat het werkt en daar zijn ze naar opzoek. Nisa jij zit ook al bijna op de helft.
minimuis: ja bijna vandaag zijn we 19wkn het lijks soms sneller te gaan dan duurt alles nog zo langgg. nu vind ik het weer snel gaan bv. baal alleen dat we nog steeds geen naam hebben we kunnen het maar niet eens worden met nisa-man grrrr...
Trees erg bedankt voor de informatie,ik zal het eens vragen bij een volgend bezoek aan dokter V. Hoe verloopt jou zwangerschap,ik zie dat je al mooi op schiet. Minimuis jij bent weer bij Geertgen geweest toch,wat hebben ze gezegd? Nisa wat fijn dat je al kleine plopjes voelt,dat is zo bijzonder om te voelen. Noukje ik slik tarwekiemoliecapsules,je kunt ze kopen bij een goede drogisterij,natuurwinkel maar ook bij het Kruidvat.Mocht je ze ook kopen let er dan op dat je wel voor een potje kiest waar een hoog percentage tarwekiemolie in zit. Hier zakt de kiespijn langzaam af maar heb ik nu last van mijn knie en ik moet zo naar de huisarts.
Goedemorgen... Ik heb hier heel eventjes meegekletst gehad en toen niks meer laten horen van mij omdat ik vond dat ik er teveel mee bezig was. Ik wil iedereeen even goede moed geven want ik ben na 4 miskramen gehad te hebben gewoon zwanger nu... gisteren de 2e echo gehad en ik zag n kleintje mét hartactie!!! Wil natuurlijk nog niet zeggen dat t nu niet meer mis kan gaan maar ik houdt moed! Ik had mijn aandacht die maand totaal op iets anders gevestigd en zie resultaat!!!! Bij deze... HOUDT MOED MEIDEN... OP N DAG LUKT T GEWOON!!
Miranda gefeliciteerd met je zwangerschap,jij bent bij Geertgen geweest toch?Heb je medicatie gekregen,ik hoop voor je op een plak baby Vanmorgen naar de HA geweest en ik heb een ader ontsteking in mijn knie,dit moet overgaan met rust.Waarschijnlijk komt het door een hormonale wisselling zegt de HA.Gaat het eindelijk beter met mijn kies begint mijn knie
vlinder: pfff het zit jou echt niet mee he nou doe maar rustigaan dan en hopen dat het hierbij blijft en niks meer bijkomt ik voel de kleine steeds beter!! we beginnen zelfs een beetje te communiceren!!! heel gaaf + we hebben eindelijk een naam!!!!!! zomaar opeens tijds het tv kijken gisteravond kwam ik op een naam en vroeg mn man wat hij ervan vond: prima !! hij zal Erdem heten (turks naam dus zal jullie niet veel zeggen maar wij zijn er heeel blij mee )