@vlinder: dankje we zijn erheel blij mee we hadden beide zoiets van: ja dit is hem (lief dat je het heb opgezocht )
Nisa leuke naam Miranda voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk ook een plakwonder. Vlinder jij zit ook behoorlijk in de lappemand hier nog 1. Mijn verhaal ff in het kort op 27feb hadden we een lichtpositieve test op 29feb een negatieve en werd ik ongesteld maar dit is dus nog steeds niet over gisteren in geertgen vonden ze dit normaal eerste cyclus na miskraam, wij naar huis thuis gekomen kreeg ik een zeurende pijn in mijn schede dit kwam en ging weer zo eigenlijk een hele avond door, maar vannacht werd het wel heel erg en vanmorgen om 6uur wist ik niet meer waar ik het moest zoeken, om 7uur het werk gebeld en me ziek gemeld daarna naar de dokter gelijk naar het ziekenhuis verdenking bbz want bij inwendig ondezoek bleek mijn eileider te zijn verdikt. Ik dus met mijn vriend naar het ziekenhuis echo en gyn gelukkig is het geen bbz maar een bloedstolsel wat niet echt wil mee werken maar heb nu pijn stillers en voel me alweer een stukje beter maar wat had ik een pijn zeg moest er zelfs van overgeven
minimuis: dankje pfff jou zit het OOK niet mee wat vervelend maar goed nu weet je de oorzaak, gelukkig was het geen bbz, en heb je nog iets gekregen waardoor het wel sneller zou loslaten ofzo??
Nisa ik heb pijn stillers meegekregen en het zou binnen een dag of 2 achter de rug moeten zijn het zit heel laag vandaar ook de pijn aan mijn schede. Ik ga nog ff slapen want ben vannacht nogal wat te kort gekomen
@minimuis en vlinder: het zit jullie beide niet mee, wat vervelend zeg! Dikke knuffel voor jullie. @ Miranda: gefeliciteerd!! Ik hoop natuurlijk ook op een plakbeeb! @ nisa: mooie naam zeg! Fijn dat jullie er samen uitgekomen zijn
Ik zou naar t geertgen gaan maar heb toen afgebeld omdat ik dacht dat hun niks voor mij konden betekenen. Misschien eigenwijs en stom maar had mn zinnen deze maand gezet op n borstvergroting en wat blijkt nu.... 1 maand totaal niet bezig zijn met zwanger raken en ik zie warempel n klein kindje van maar 4 mm in mn buik mét hartactie!
@miranda: moest stiekem wel lachen bij je berichtje nou heb je toch je zin gekregen want je borsten zullen vanzelf groter worden dus '2 vliegen in 1klap'
Minimuis hoe gaat het vandaag met je,hopelijk is de buikpijn wat afgezakt en is de bloedprop mee gekomen.
Vandaag is het moederdag ook voor minimuis en mij,iemand schreef vorig jaar op een ander een mooi gedicht een gedicht dat ik vandaag wil delen met alle mama's,van sterretjes,engeltjes en/of (B)engeltjes; ik heb een lieve mama maar ze kan helaas niet bij me zijn ze moest zonder mij weer verder en dat doet haar toch zo n pijn mijn mama is zo flink dat is wat men zegt maar ik kan haar horen huilen s avonds stilletjes in bed ik zie hoe ze s nachts wakker ligt en zachtjes pak ik haar hand ze weet niet dat ik bij haar ben maar we hebben een sterke band over haar schouder kijk ik mee ik deel in haar vreugde en pijn en ik wil het allerliefste dat ze weer gelukkig kan zijn ik zal haar nooit verlaten ik blijf altijd dicht bij haar ik zal over haar waken wij horen bij elkaar...... Snik snik snik snik snik snik __________________
Celine Dion heeft een heel mooi nummer over een moeder en dat wilde ik met jullie delen YouTube - Goodbye's The Saddest Word by Celine Dion (Lyrics)
Vlinder... ik vind deze van Celine Dion erg mooi! Tranen in mn ogen en n brok in mn keel! Luister en huiver... YouTube - Sterre Ik heb 5 miskramen gehad en 1 kindje verloren met ruim 11 weken. Ik vind dit n mooi nummer wat je woorden precies verwoord.
Miranda dat nummer waarvan je de link hebt toegevoegd,Celine Dion met Fly,dat nummer is gedraaid op Jesse Joshua zijn crematie en is voor ons heel belangrijk en wat je zegt het verwoord wat je voelt.Je hebt me vandaag aan het huilen gekregen.
Hele mooie muziek. Ook al heb ik een kindje, ik heb momenten van verdriet en gemis. Zeker nu ik eind deze maand uitgerekend zou zijn, of nu al over de helft van mn zwangerschap zou zijn...
vlinder... sorry het was niet verkeerd bedoeld he meis! Dit kon ik dus niet weten. Nogmaals sorry. Maar deze song staat op mijn hyves voor mijn sterretjes/vlindertjes! Ik luister hier heel vaak naar. Nogmaals sorry meis!