Meiden met veel miskramen (deel 2)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door L78, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Miranda je moet je niet schuldig voelen,ik zie het meer als een teken van Jesse.Het is toch wel heel toevallig dat jij dat nummer naar voren brengt op moederdag;)

Noukje het is heel moeilijk om naar de uitgerekede datum te gaan en ik wens je veel sterkte toe.

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder wat een mooi gedicht ik zat met tranen in mijn ogen vanmorgen vroeg. Hoe is het nu allemaal met jou gaat het een beetje.

Hier is de ergste pijn achter de rug heb vanmorgen nog moeten bellen voor de uitslag van hcg maar die sta heel laag dus mijn ei kan gaan groeien want daar was een vrijdag nog niks van te zien allebei mijn eierstokken waren leeg. Vandaag weer begonnen met werken hopelijk gaat het allemaal goed.

Nog ff over geertgen want daar zijn we donderdag geweest, we hebben ov testen mee gekregen omdat ik aangegeven heb niet steeds echo's te willen dit ook omdat we natuurlijk ver moeten rijden maar dit ook de spanning opvoer nu dus over op ovtesten en nog ff tempen omdat dit toch mijn enige hou vast is. De bloedprop is van het weekend afgekomen nu dus alleen nog spotting heb er mijn zakken van vol loop al 12dagen met bloedverlies:$

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ minimuis: het houd bij jou ook niet op hè.. wat balen zeg! Hoe kan het dat je nog steeds (al is het weinig) hcg in je bloed hebt? Dat zou toch allang weg moeten zijn?

Spannende tijd voor jou, met het tempen en je ovtesten. Ik hoop dat het zn vruchten afwerpt (of hoe zeg je dat haha) en je eind van je cyclus een positieve zw test hebt!

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Noukje omdat er afgelopen cyclus wel een bevruchting is geweest maar het innestellen is niet helemaal goed gegaan vandaar weer hcg in mijn lijf maar gelukkig heel laag want de waarde zit onder de 6

Ik zag dat jij bijna uitgerekend zou zijn dat is toch altijd weer moeilijk

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik wist helemaal niet dat je afgelopen cyclus een bevruchting had. Pff wat naar dat het mis is gegaan.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis ook ik wist niet dat er een bevruchting was geweest,wel dat je een vaag streepje had gehad.Zwanger ben je dus zomaar,alleen dat zwanger blijven:(
    Fijn overigens dat Geertgen je ovulatie testen heeft meegegeven,zodra je vruchtbaar bent wat is dan het plan van aanpak?

Hier weer ruzie met de buurman,we hebben 5 mei voor onze vrijheid gekozen een mooi bamboe hek.De buurman kan nu niet meer bij ons in de achtertuin kijken en wij hebben onze privacy terug.Hij is nu heel boos want dat wilde hij niet,wat wij willen is niet belangrijk.
    Vanavond was hij aan het grasmaaien geweest en heeft hij met de striemer de kantjes gedaan en al dat gras lag bij ons voor op het tegelpad (ons erf),op zich niet erg als hij het even aanveegd,niet dus.Dus ik er heen en netjes gevraagd of hij dat even kon aanvegen omdat ik niet andermans werk wil verrichten,nou ik kreeg de wind van voren:x,ik had ook niet anders verwacht,maar vind dat ik voor ons zelf moet opkomen en dat heb ik gedaan.Wij doen dus niks goed,echt alles doen we verkeerd,gelukkig doet de buurman niks verkeerd:xIk heb gezegt dat hij niet deugd en ben weg gelopen.Sorry hoor maar hij kan niet bepalen wat wij hier doen.
    Zo dat was mijn uitbarsting voor vandaag:p

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder groot gelijk dat je vraag of hij zijn troep wil opruimen. Als ik jou verhaal lees denk ik wat een ongelooflijke kl**tz*k en wat jammer dat je daar nu net naast moet wonen maar geef hem vooral niet zijn zin want dan is het hek van de dam.

Over die test ja ze geven alleen maar een streep als het eitje al ingenesteld is maar zoals we allemaal weten kan er voor nod nog een hoop fout gaan. Ik zie dit ook totaal niet als een miskraam maar meer als een heftige menstruatie heb er ook geen moeite mee, maar dit mischien meer omdat het nu ook gelijk afkomt. We proberen het gewoon weer een keer

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis ik hoop zo dat we een keer onbezorgd zwanger mogen zijn,wat moeten we wat doorstaan voordat we iets moois mogen krijgen,maar ik heb er vertrouwen in dat het zal gaan lukken.Wij krijgen beiden een gezond kindje.

Onze buurman heeft gelukkig niet meer gereageerd en dat hoeft ook niet van ons,wat een l*l is dat bah bah bah.

Hoe is het met de andere dames?

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden waar zijn jullie,wat is het hier ontzettend rustig.Hoe is het met jullie?

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder hier gaat nu alles weer goed. Ik dacht dat van het weekend die stolsel was losgekomen dit was dus niet echt het geval. Ik kwam hier achter door dat ik altijd mijn baarmoedermond in de gaten hou. Ik voelde iets uit mijn baarmoedermond steken hierop heb ik de huisarts gebeld en gevraagd of ik de pillen die ik nog over had van de vorige miskraam op mocht steken, ik heb dit woensdagmiddag om drie uur gedaan en sinds vandaag ben ik eindelijk van het bloedverlies af. `Dit was dus ook de reden dat ik zo verschrikkelijk lang bloedverlies heb gehad. Ik vraag me alleen af of mijn cyclus nu weer opnieuw begin.

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ben ik ook weer eens..

@ vlinder: ik heb jac ziltman nog een mailtje gestuurd met mijn vraag over de tarwekiemolie. Kreeg een vriendelijk mailtje + bijlage van hem terug. Met allerlei kruiden + poedertjes die hij "voorschrijft".

@ minimuis: wat een onzekerheid weer. Hebben ze in Geertgen niet gezien dat je baarmoeder waarschijnlijk niet schoon was? Ik heb geen idee wat je nu als cyclus aan moet houden.

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Noukje ja hij schrijft tarwekiemolie,vitamine B en meestal Maja's kruidenpoeder.Maja's kruidenpoeder is goed voor je algehele welbevinden,ik heb dat zelf maar een maand gebruikt want ik raakte er van verstopt (mijn darmen).De tarwekiemolie helpt mij erg goed,ik merk gewoon vooruitgang in mijn hele lichaam en de vitamine B-Complex heb ik bij de drogist gekocht van het merk Davitamon.
    Hij geeft je wel een fijn advies vind ik,maar ik trek altijd mijn eigen plan:DHij schrijft ook voor dagelijks je benen en voeten af te spoelen onder de douche en dat is erg lekker,dat is om spanning uit je benen te spoelen,hoe dan ook bij mij helpt het want ik had altijd spanning in mijn benen en dat is nu zo goed als weg.Ook zegt hij op blote voeten te lopen want zo raak je ook spanning uit je lichaam kwijt,maar ik loop al heel veel op blote voeten dus dat deed ik al.
    Noukje je moet doen wat jezelf het prettigst vindt en waar je een goed gevoel bij hebt,maar die tarwekiemolie en vitamine B-complex zijn het zeker voor mij.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ik heb een mooi lied http://www.youtube.com/watch?v=wdvh-rA4zzE&playnext_from=TL&videos=rdDWjqiMBUI&feature=rec-LGOUT-exp_stronger_r2-2r-6-HM

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Dames waar zijn jullie allemaal,minimuis er is toch niks met je?
    Nisa,L78 dames hoe gaat het met jullie zwangerschap.

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hey vlinder: gaat goed heb alleen gister te horen gekregen dat ik hooooogstwrsch dmv een keizersnee mn kerel in mn armen zal nemen dus dat kwam HARD aan want had daar helemaal geen rek. mee gehouden en ging er alvast uit van een 'gewone' bev. maar voor de rest lekker goed gegroeid dus eigenlijk mag ik niet klagen maar ja kwam even hard aan...

16. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder alles goed hier hoor. Gisteren een positieve ov test dus morgen waarschijnlijk weer beginnen met progesteron. Hoe gaat het met jou zit jij al bij je nod.

Nisa dat is zeker ff schrikken maar hebben ze ook verteld waarom je een ks krijg

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis wat fijn dat je al een positieve test hebt en nu weer progesteron mag nemen,mijn nod was gisteren.

Nisa dat is wel even een teleurstelling meid,maar wees niet getreurd,je hebt over een paar maanden een prachtige zoon in je armen.De teleurstelling ebt binnen enkele weken wel af en dan kun je weer volop genieten van je zwangerschap.

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

@ nisa: ben ook wel benieuwd wat de reden van de keizersnee is?

@ minimuis: spannende tijd weer voor jullie. Wanneer is je nod?

Via een ander topic hier, onder miskraam, kwam ik er achter dat tijdens een bloedonderzoek begin januari gedaan via de huisarts, ik een laag normaal waarde vitamine B12 heb. Dit kan een oorzaak van mijn miskramen zijn. Ik ga daarom binnenkort weer eens naar de huisarts met het verzoek of er nogmaals gekeken kan worden naar mn waardes. Ik ben daarom ook maar weer gestopt met mn multivitamine, eerst dit maar eens uitzoeken.

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Vlinder en ben je ongi geworden of weer overtijd:D ben nogal benieuwd:).

Noukje mijn nod is 2 of 3juni. Ik snap dat je het helemaal uit wilt zoeken van je B12. Hopelijk komt er iets uit waar je wat aan heb.

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Minimuis ik ben twee dagen overtijd,durf het bijna niet neer te schrijven.Ik heb nog geen test gedaan,durfde het niet te doen.

Noukje je zou eens moeten googlen over vit.B12 want je moet n.l om een goed beeld te krijgen je bloed op meer gebieden laten testen.

Deel Deze Pagina